in

بی نظیربی نظیر

بهترین بازی های PS4 سال ۲۰۲۰ – لیست ۱۰تایی

برترین بازی های پلی استیشن 4

.لیست بهترین بازی های PS4 سال ۲۰۲۰ برای همه بخصوص شمایی که اهل بازی های کامپیوتری هستید و یا یک پلی استیشن ۴ باز حرفه ای هستید آماده شده است. دو محدودیت همیشگی، یعنی قیمت بالای بازی های پلی استیشن ۴ و کمبود زمان برای اینکه بتوانیم همه بازی ها را تجربه کنیم اهمیت این لیست را بیش از پیش مشخص می کند.

نوشتن از بازی های رایانه ای همیشه برای من کار جذابی بوده.  اصولا باید یک گیمر حرفه ای باشید تا دلیل این جمله را درک کنید. با این حال انتخاب و نوشتن از بهترین بازی های PS4 سال ۲۰۲۰ با یک لیست محدود ده تایی کار چندان آسانی نیست. اصولا بازی کردن، یا به قول امروزی ها گیمیر بودن کار جذابی است. یکی از بهترین راه حل های رفع کسالت، پر کردن اوقات فراقت یا تفریحاتمان بازی های رایانه ای است.

بازی های رایانه ای حالا همه گیر تر از  قبل و برای تمام گروه های سنی ساخته می شوند. پلی استیشن شرکت سونی هم که کم کم به بخشی از جهیزیه ها تبدیل شده است.  اگر تابه حال فرصت نکرده اید بازی های جدیدی که در سال ۲۰۲۰ عرضه شده را بازی کنید. من برای شما لیستی از ده بازی برتر PS4 سال ۲۰۲۰ را  آماده کرده ام تا با دیدی بازتر و داشتن پس زمینه ذهنی بهتر برای خرید بازی هایتان اقدام کنید.

بهترین بازی های سال 2020

بهترین بازی های پلی استیشن ۴ سال ۲۰۲۰

 ۱- بازی Mafia: Definitive Edition

با اعلام عرضه بازی مافیا دیفنتیو ادیشن، خاطرات خیلی از گیمیرهای قدیمی که حالا سن و سالی از آن ها گذشته و شاید حالا در کنار بچه هایشان پلی استیشن بازی می کنند، زنده شد. بازی مافیا ۱ حدود ۱۸ سال قبل منتشر شد. بازی که برای دهه شصتی ها پر از نوستالژی و خاطرات شیرین است. بازی الهام بخشی که تا سال ها بقیه شرکت های بازی سازی تلاش می کردند تا با کپی برداری های درست و غلط از آن خودی نشان بدهند. 

نکته  قابل توجه در نسخه ی ۲۰۲۰ مافیا این است که داستان بازی و روایت ها و حتی سبک بازی بیش از پیش از نسخه اول بازی وام گرفته است. با این حال شما بازی مافیا ۱ را با کیفیت و تکنولوژی سال ۲۰۲۰ در مقابل خود خواهید داشت که به نوبه خود بسیار فوق العاده است. گرافیک بسیار عالی و طراحی ها نگاه شما را به خود جلب می کند. شیکاگو شهری که بازی در آن رخ می دهد به بهترین شکل ممکن طراحی شده است.

در مقابل فیزیک بد و عدم کنترل روان ماشین ها و در عین حال عدم تعادل در سختی و آسانی بازی ممکن است کمی روی مخ شما راه برود. بازی در حالت ساده و نرمال خیلی ساده و در حالت کلاسیک واقعا سخت است.

در هر صورت برای کسانی که بازی مافیا را با این نسخه شروع می کنند. مافیا ۲۰۲۰ بسیار لذت بخش و راضی کننده خواهد بود.
با این حال اگر جزو افرادی هستید که  از نسخه اول مافیا با آن خاطره دارند، از یک سو از تجدید خاطرات بازی مافیا آن هم با گرافیک سال ۲۰۲۰ لذت خواهید برد و از طرف دیگر به دلیل از دست رفتن بعضی نقاط مثبت بازی اصلی و پتانسیل های از دست رفته نا امید خواهید شد.

بهترین بازی های 2020

۲- بازی The Last of Us Part II

آخرین نفر از ما پارت ۲، یکی از بهترین بازی های تاریخ پلی استیشن و یکی از بازی های لیست ۱۰تایی بهترین بازی های PS4 سال ۲۰۲۰ است. اگر به دنبال تجربه  بالاترین گرافیک و طراحی ممکن از بازی های پلی استیشن ۴ با یک گرافیک فوق العاده هستید این یک بازی فوق العاده است.

البته این موضوع را فراموش نکنید شما در هر صورت باید این بازی را تجربه کنید. پس اگر برای خرید بازی پولی را پس انداز کرده اید این بازی را در لیست خود یادداشت کنید.

آخرین نفر از ما پارت 2

۳- بازی Watch Dogs: Legion

بازی هیجان انگیز هکری که برای خیلی از پلتفرم های بازی ساخته شده و شما در آن توانایی هک کردن هر چیزی از دوربین ها تا خودروها را دارید. یک بازی پر سرعت و هیجان انگیز که قطعا شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد. بازی که خیلی از سایت های معتبر آن را در چند مورد اول لیست بهترین بازی های PS4 سال ۲۰۲۰ خود قرار داده اند.

بازی های برتر پلی استیشن 4

۴- بازی Ghost of Tsushima

اگر قرار باشد به همه نکات مثبت این بازی بپردازیم نیاز به نوشتن مقاله ای جداگانه است. بازی Ghost of Tsushima بازی های نقش آفرینی را یک قدم به جلو می راند.  اگر از علاقه مندان به بازی های نقش آفرینی هستید، شما شانس این را دارید که یکی از بهترین بازی های این سبک را روی پلی استیشن ۴ خود تجربه کنید. داستان درباره یک سامورایی است که در سال ۱۲۷۴ وظیفه دفاع از جزیره و هدایت نیروهای مدافع را بر عهده دارد.

بهترین های پلی استیشن 4 سال 2020

۵- بازی Assassin’s Creed Valhalla

بازی با گیم پلی قوی و جذاب که با وجود طراحی ها و گرافیک خوب اما در این زمینه حرف جدیدی برای گفتن ندارد. بازی با دستانی وایکینگی و اساطیری همراه است. بازی بسیار جذاب آغاز می شود و مهمتر از همه این جذابیت را تا پایان بازی ادامه می دهد. در این بازی حضور شخصیت های اساطیری مانند شاه آلفرد و گاترم البته در صورتی که از قبل با آن ها آشنایی داشته باشید بازی را برای شما جذابتر می کند. و با همین گیم پلی قوی خود را در میان بهترین بازی های PS4 سال ۲۰۲۰ جای می دهد.

اساسین

۶- بازی Dreams

بازی زیبای Dreams از چند بخش تشکیل شده، اشاره و کلیک، داستانی و اکشن. البته در مورد بشخ داستانی باید به این موضوع اشاره کنم که داستانی جذاب و دلنشین در انتظار شماست و با وجود اینکه کوتاه است اما تاثیر خود را روی شما خواهد گذاشت. بازی از شما می خواهد که خود را با ورود به دنیاهای جدید به چالش بکشید و اتفاقات جدید را تجربه کنید. چیزی که در دیگر بازی ها کمتر با آن مواجه شده ایم.

بازی رویاها

۷- بازی FIFA 2020

جدا از این موضوع که حضور یک بازی ورزشی در لیست بهترین بازی های PS4 سال ۲۰۲۰ ما به شدت لازم به نظر می رسید، اما فیفا ۲۰۲۰ خود را به راحتی در این لیست جای می دهد.

گرافیک و گیم پلی قوی و بهبودهای انجام شده و رفع ایراداتی که از هر نسخه به نسخه قبل کاهش پیدا کرده. هوش مصنوعی خوب بازی در کنار گرافیک و طراحی عالی چهره ها و تمام محیط بازی از ورزشگاه ها تا کاراکتر بازی کنان این بازی را به لیست ۱۰تایی بهترین بازی های PS4 سال ۲۰۲۰ انجام داده است.

فیفا 2020

۸- بازی Resident Evil 3

این یک باز سازی فوق العاده از رزیدنت ایول ۳ ساخت شده در سال های دور است. و شاید مانند نسخه شماره ۲ آن که در بین بهترین بازی‌‌های ترسناک ۲۰۱۹ قرار داشت، یکی از بهترین باز سازی ها در میان تمام بازی های رایانه ای. البته زمان کم اتمام بازی با چیزی حدود ۵ الی ۶ ساعت شما را کمی نا امید می کند. پرداخت مبلغی حدود ۶۰ دلار برای ۵ الی ۶ ساعت بازی کمی غیر منطقی است.  اگر به دنبال بازی در ژانر ترسناک و با گرافیک و طراحی عالی هستید این بازی شما را راضی خواهد کرد.

resident evil 3

۹- بازی Doom Eternal

بازی دووم را شاید بتوان مهمترین بازی دنبال دار تاریخ دانست! بعد از حدود سی سال هنوز هم همه طرفداران و منتقدین به شدت پیگیر دنباله هایی هستند. که برای این بازی ساخته می شود و با وسواس خاصی در مورد آن ها بحث می کنند.  حالا شما دو سال پس از داستان نسخه قبل، باید به جنگ فرشته ای بروید که تصمیم دارد نسل بشر را قربانی خواسته های شوم خود کند. بازی پر سرعت با کیفیت و گرافیک بالا و با ارزش بازی بسیار زیاد.

بازی اکشن پلی استیشن 4

۱۰- بازی Final Fantasy VII Remake

یکی از بهترین بازی های نقش آفرینی تاریخ در میان بهترین بازی های PS4 سال ۲۰۲۰ هم نسخه جدیدی برای عرضه به طرفداران دارد. محصولی که از نظر منتقدین خوب و قابل دفاع است. و به صورت اختصاصی برای PS4 ساخته شده است. اگر از طرفداران بازی های فاینال فانتزی یا بازی های نقش آفرینی هستید. از این بازی به شدت لذت خواهید برد. من فاینال فانتزی را از اواسط دهه هشتاد بازی کرده ام. و می توانم به جرئت بگویم یکی از بهترین های سری فینال فانتزی در مقابل شماست.

فاینال فانتزی هفت

کلام آخر

بازی هایی مانند سایبر پانک با وجود خبرسازی های فراوان، نتوانستند آن طور که باید جوابگوی طرفداران باشند. و با اینکه در خیلی از لیست های جهانی در بین بازی های برتر سال قرار دارد. ما از معرفی آن صرف نظر کردیم. اگر فکر می کنید بازی هست که باید در لیست بهترین بازی های PS4 سال ۲۰۲۰ من قرار می گرفت و  حالا در لیست جایش خالیست، در کامنت ها آن را معرفی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: حسین رازانی

یکی از خاطراتی که خانواده و اکثر دوستان دوران کودکی من یادشونه، درست کردن مانیتور و کامپیوترهای کاغذی بود که صفحاتش قابل تغییر بود و کتاب داستان های دست نویس با نقاشی های خودم. می خوام بگم که از همون دوران عاشق کامپیوتر و دنیای دیجیتال بودم و نویسندگی. علاقه ام به فناوری باعث شد کارشناسی فناوری اطلاعات بخونم و ارشد شبکه های کامپیوتری. و علاقه به نویسندگی باعث شد که توی این سال ها چند عنوان کتاب تالیف داشته باشم و توی سایت ها و مجلات مختلف در مورد موضوعات مختلف بنویسم. حالا دیگه سال هاست که توی این مسیر هستم و در زمینه فناوری اطلاعات کار می کنم و عاشق کارم و دنیای فناوری و دیجیتال هستم. دوست دارم همیشه بروز باشم و سعی می کنم مطالب جذابی رو که می خونم یا باهاشون برخورد می کنم با شما در میون بذارم.