ریکاوری عکس و فیلم رم
in

آیا عکس های پاک شده رم ریکاوری می شود؟

ریکاوری عکس و فیلم پاک شده

همه چیز درباره: آیا عکس های پاک شده رم ریکاوری می شود؟

آیا عکس های پاک شده رم ریکاوری می شود؟

برچسب ها: ریکاوری رم گوشی , ریکاوری عکس و فیلم

این مطلب در بخش “مطالب روز” نوشته شده است و به “آیا عکس های پاک شده رم ریکاوری می شود؟” می پردازد. آیا به دنبال اطلاعاتی درباره “ریکاوری رم گوشی” یا “ریکاوری عکس و فیلم” هستی؟ پس این مطلبو مطالعه کن و نظرتو در انتها برای ما بنویس.

شاید این سوال برای شما هم مطرح شده باشد که اگر به صورت نا خواسته تمامی عکس ها و فیلم های خاطره انگیز شما از حافظه گوشی ، تبلت و یا غیره پاک شود، راه بازگشتی وجود دارد یا خیر؟ جواب این سوال مثبت است. می توان اطلاعات پاک شده از حافظه رم گوشی را به راحتی بازگرداند. البته این کار خیلی هم ساده نیست و بایستی با استفاده از نرم افزار ها و برنامه های مشخصی رم گوشی خود را ریکاوری کنید. همانطور که گفتم برای بازگرداندن عکسها از رم باید از یک نرم افزار استفاده کنید. می توانید در این مورد از نرم افزار Recuva برای ویندوز که رایگان نیز است استفاده کنید. البته ممکن است نرم افزار های ریکاوری دیگری نیز وجود داشته باشد. اگر از برنامه خاصی استفاده کرده اید، با ما در بخش نظرات و کامنت ها در میان بگذارید.


این سوال با کد ( ID=3541 ) از آی پی ۲٫۱۴۷٫۱٫۱۵۱ در ۱۱/۰۱/۱۴۰۰ ثبت شده است.

نت نظر بزرگترین سایت نظردهی و نظرسنجی در ایران. کافی است عبارت مورد نظر خودتو در قسمت جستجوی سایت نت نظر جستجو کنی و مطالب وابسته را مطالعه کنی.

آیا این مطلبو دوست داشتی؟ نظرتو راجب “این متن” و یا هر سوالی درباره “ریکاوری رم گوشی” و “ریکاوری عکس و فیلم” در قسمت دیدگاه ها بنویس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: نت نظر