in

بازیگران پر درآمد جهان در دهه گذشته

همه چیز درباره: بازیگران پر درآمد جهان در دهه گذشته

بازیگران پر درآمد جهان در دهه گذشته

برچسب ها: بازیگران پر در آمد جهان , پردرآمدترین بازیگران جهان

این مطلب در بخش “مطالب روز” نوشته شده است و به “بازیگران پر درآمد جهان در دهه گذشته” می پردازد. آیا به دنبال اطلاعاتی درباره “بازیگران پر در آمد جهان” یا “پردرآمدترین بازیگران جهان” هستی؟ پس این مطلبو مطالعه کن و نظرتو در انتها برای ما بنویس.

سینمای هالیود پول سازترین سینمای جهان است. و زمانی که در میان ستاره های هالیود جای داشته باشید قطعا شما نیز از این همه در آمد سود خواهید برد. در هر صورت هستند بازیگرانی که برای هر فیلمی که بازی می کنند چند میلیون دلار دستمزد می گیرند.
در لیست زیر اشاره ای شده به ۱۰ بازیگر پر درآمد در دهه گذشته میلادی که توسط مجله بین المللی فوربز آماده و منتشر شده است. قطعا نام خیلی از آن ها برای شما آشناست و سال هاست آن ها را در فیلم های مختلف دیده و می شناسید یا حتی ممکن است از طرفداران آن ها باشید.

بازیگران پر درآمد جهان
ده بازیگر پر در آمد جهان:
۱- رابرت داونی جونیور $۵۱۱m
۲- راک $۵۰۸m
۳- ادام سندلر $۳۷۲m
۴- تام کروز $۲۹۰m
۵- لئوناردو دیکاپریو $۲۷۶m
۶- جورج کلونی $۲۷۴m
۷- جکی چان $۲۶۳m
۸- جانی دپ $۲۳۳m یکی از محبوب ترین بازیگران جهان
۹- جنیفر انیستون $۲۰۱m
۱۰- جنیفر لارنس $۲۰۰m


این سوال با کد ( ID=3575 ) از آی پی ۹۱٫۹۲٫۲۰۸٫۲۰۲ در ۱۷/۰۱/۱۴۰۰ ثبت شده است.

نت نظر بزرگترین سایت نظردهی و نظرسنجی در ایران. کافی است عبارت مورد نظر خودتو در قسمت جستجوی سایت نت نظر جستجو کنی و مطالب وابسته را مطالعه کنی.

آیا این مطلبو دوست داشتی؟ نظرتو راجب “بازیگران پر درآمد جهان در دهه گذشته” و یا هر سوالی درباره “بازیگران پر در آمد جهان” و “پردرآمدترین بازیگران جهان” در قسمت دیدگاه ها بنویس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: نت نظر