بهترین سایت معرفی تور قشم علی بابا
in

بهترین سایت معرفی لیست تور قشم با قیمت های مناسب

رزرو تور قشم با قیمت مناسب

قشم از گذشته تاکنون مقصد بسیاری از گردشگران بوده است. این جزیره در زمستان آب‌وهوای خوبی دارد و محلی مناسب برای گشت‌وگذار محسوب می‌شود. جاذبه‌های گردشگری شگفت‌انگیزی نظیر غار خربس، جنگل‌های حرا، دره ستارگان، جزایر ناز و غیره در این منطقه واقع شده است. اگر شما هم قصد بازدید از این جزیره زیبا را دارید، در ادامه با ما همراه باشید. ما قصد داریم بهترین سایت برای رزرو تور های قشم علی بابا با قیمت خوب، مناسب ‌ترین زمان سفر به این جزیره، جزایر ناز و غار خربس را به شما معرفی کنیم.

سفر تابستانی به جزیره قشم

بهترین زمان سفر به قشم

قشم یکی از زیباترین جزایر ایران است که در هر فصل جذابیت‌های خاص خود را دارد. این جزیره فاصله کمی با خط‌ استوا داشته و به ‌همین‌ دلیل در تابستان‌ها خورشید مستقیم به سطح آن می‌تابد. همین موضوع باعث می‌شود که هوای این منطقه بسیار گرم باشد و تبخیر آب دریا در این زمان افزایش یابد. در برخی از روز‌های تابستان، میزان رطوبت هوا به ۱۰۰ درصد می‌رسد. گرمای قشم در بعضی روزها برای اهالی این منطقه نیز غیر قابل تحمل خواهد بود.

اگر می‌خواهید از سفر به این جزیره لذت کافی را ببرید، بهتر است از مهر تا اوایل اردیبهشت به قشم سفر کنید. در این زمان، شرایط جوی در قشم بسیار مساعد بوده و می‌توانید بدون بروز مشکل از همه جاذبه‌های گردشگری آن دیدن کنید. کم‌ترین دمای ثبت شده در این جزیره ۱۶ درجه بالای صفر است، پس نگران سرد بودن هوا نباشید. اما در صورتی‌ که می‌خواهید سفری ارزان را به قشم تجربه کنید، بهتر است اواسط بهار تا اواخر تابستان به این منطقه بروید. در این زمان کم‌تر کسی به قشم می‌رود و همین موضوع باعث کاهش هزینه‌های اقامت و گردش در این جزیره زیبا می‌شود.

بیشتر بخوانید : راهنمای حمل و نقل در قشم

جزایر ناز

این منطقه بخشی از قشم محسوب می‌شود و بسیار زیبا است. جزیره ناز جز معدود مکان‌هایی است که در آن راه رفتن روی آب میسر می‌شود. زمانی‌که جزر صورت می‌گیرد، مسیری باریک نمایان خواهد شد که با عبور از آن به جزایر ناز می‌رسید. این مسیر حدود یک کیلومتر است و هنگام مد ناپدید می‌شود. تخته‌سنگ‌هایی در این منطقه وجود دارد که با رفتن روی آن می‌توانید منظره‌ای منحصربه‌فرد از خلیج‌فارس، تنگه هرمز، جزیره لارک و قشم را مشاهده کنید.

قبل از آماده شدن برای رفتن به این جزیره از ساعات جزر و مد مطلع شوید تا بتوانید در زمان مناسب خود را به این منطقه برسانید. در جزایر ناز می‌توانید علاوه ‌بر پیاده‌روی و ساحل‌گردی، ورزش‌های آبی مختلف را تجربه کنید. توجه داشته باشید که زمان پدیدار شدن مسیر رسیدن به این جزیره بسیار کم است و باید به‌سرعت خود را به ناز برسانید. بومیان معتقد هستند که این منطقه در گذشته محلی برای صید ماهی و استراحت ماهی گیران بوده و اتاقک‌های آن‌ها نیز هنوز وجود دارد.

برخی از اهالی قشم صنایع‌دستی، سوغات و خوراکی‌های محلی را در این منطقه به ‌فروش می‌رسانند و بسیاری از مسافران تور قشم سوغات‌های گوناگون را از آن‌ها می‌خرند. تفریحاتی همچون اسب و شترسواری، آفرود، راه رفتن روی آب، پاراگلایدر، پاراموتور، کایت‌بورد، بادسواری، جت‌اسکی، قایق سواری و غواصی در این جزیره امکان‌پذیر است.

سایت معرفی تور قشم با قیمت مناسب

غار خربس

در قشم غارهای زیادی وجود دارد که خربس یکی از معروف‌ترین آن‌ها محسوب می‌شود. در دل کوه خربس حفره‌های متعددی ایجاد شده که مورخان معتقد هستند در دوره‌ای از تاریخ، محل زندگی بعضی افراد بوده است. برخی نیز می‌گویند این غار محلی امن برای سکونت یا نگهبانی از جزیره به‌شمار می‌رفت. توجه داشته باشید که محوطه غار خربس صاف و بدون پوشش گیاهی است. برای اینکه تابش نور خورشید شما را اذیت نکند، باید اوایل صبح یا هنگام غروب را برای بازدید از آن انتخاب کنید. طبق بررسی‌های متعدد، تاریخ‌دانان قدمت این غارها را مربوط ‌به دوره حکومت مادها می‌دانند.

اگر تجربه بازدید از معبد «کلات خورموج» بوشهر را داشته باشید، متوجه شباهت زیاد آن با غار خربس می‌شوید. برخی می‌گویند که بومیان در زمان گذشته در این غارها به پرستش آناهیتا یا خدای آب می‌پرداختند که شواهد آن نیز هنوز وجود دارد. این غار از مرکز قشم حدود ۱۵ کیلومتر دورتر است و تقریبا همه افراد هنگام سفر به این جزیره از آن بازدید می‌کنند.

تور قیمت مناسب قشم

بهترین سایت برای معرفی تور قشم با قیمت مناسب

وب‌سایت‌های زیادی برای ارائه تور تاسیس شده‌اند که علی بابا یکی از بزرگ‌ترین آن‌ها است. این شرکت طرف قرارداد با بسیاری از آژانس‌های مسافرتی معتبر کشور بوده و به‌همین‌دلیل انواع تور را با مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌کند. اگر دنبال سایتی برای رزرو تور با مناسب‌ترین قیمت هستید، ما به شما علی بابا را پیشنهاد می‌کنیم. برای مشاهده انواع تورها، به بخش تور این سایت رفته و تاریخ حرکت، مبدا و مقصد را وارد کنید؛ پس از انجام این کار، تورهای متنوعی به شما پیشنهاد داده می‌شود. همچنین می‌توانید با انتخاب گزینه تورهای لحظه آخری، این نوع تورها را هم رزرو کنید.

سالانه مسافران زیادی قشم را برای سفر انتخاب می‌کنند؛ به‌همین‌دلیل ما در این مطلب بهترین زمان سفر به این جزیره، دو مورد از پرطرفدارترین جاذبه‌های گردشگری آن و سایتی برای رزرو تور قشم از مشهد با قیمت مناسب را به شما معرفی کردیم. اگر تاکنون از غار خربس یا جزایر ناز دیدن کرده‌اید، خوشحال می‌شویم نظرات خود را درباره این مکان‌ها با ما به‌اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: زهرا قره گزلو

متولد دی ماه هستم و عاشق سفر کردن. غیر از سفر دوست دارم که زمانم رو پشت لپ تاپ و با کندو کاو کردن تو دنیای اینترنت بگذرونم. از بچگی آرزو داشتم که هکر باشم. مثل کرکترهای فیلما. اما این علاقه تو همه این سال ها با تجربه ها و مهارت های مختلف کنار هم جمع شد. الان به جایی رسید که میتونم خودم رو به عنوان نویسنده، سئو کار و طراح سایت معرفی کنم. دنیای اینترنت برام مثل سفر کردنه. هر چقدر که جاهای مختلفی میرم، تجربه های بیشتری به دست میارم. اینجا هم هرقدر که بیشتر اسکرول میکنم و به تخصص های مختلف سرک میکشم، پخته تر میشم و علاقه م روز به روز بیشتر میشه.