in

بزرگترین امپراطوری های تاریخ کدامند؟

برترین امپراطوری های تاریخ

همه چیز درباره: بزرگترین امپراطوری های تاریخ کدامند؟

بزرگترین امپراطوری های تاریخ کدامند؟

برچسب ها: امپراطوری های بزرگ جهان , بزرگترین امپراطوری جهان

این مطلب در بخش “مطالب روز” نوشته شده است و به “بزرگترین امپراطوری های تاریخ کدامند؟” می پردازد. آیا به دنبال اطلاعاتی درباره “امپراطوری های بزرگ جهان” یا “بزرگترین امپراطوری جهان” هستی؟ پس این مطلبو مطالعه کن و نظرتو در انتها برای ما بنویس.

از آغاز اثر تمدن تا امروز کشور گشایی یکی از ارکان زندگی بشر بوده است. و از دوران هخامنشیان امپراطوری های بزرگ و کوچکی در سطح جهان ظهور پیدا کردند و بعد از مدتی به دلایل مختلف تجزیه شدند. در ادامه لیستی می بینیم از ده امپراطوری بزرگ تاریخ که در زمان خود بزرگترین امپراطوری را داشته اند از امپراطوری بزرگ هخامنشی در ایران تا عثمانی و امپراطوری روم. همه سال ها بر بخش عظیمی از این کره خاکی حکومت کردند و اما بلاخره تجزیه شده و دیگر نام و نشانی از آن ها در میان نیست. در  این مطلب نت نظر با ما همراه باشید تا با ۱۰ امپراطوری بزرگ جهان آشنا شوید.

بزرگترین امپراطوری های تاریخ

امپراطوری های بزرگ دنیا:

۱- امپراطوری هخامنشیان

۲- امپراطوری عثمانی

۳- خلافت امویان

۴- امپراطوری بیزانس – کلیسای سان ویتاله در شهر راونا (Basilica of San Vitale) شاهکار معماری بیزانس از بهترین دیدنی های ایتالیا است.

۵- امپراطوری هان

۶- امپراطوری بریتانیا

۷- امپراطوری روم مقدس

۸- امپراطوری روسیه

۹- امپراطوری مغول ها

۱۰- امپراطوری روم


این سوال با کد ( ID=3700 ) از آی پی ۹۱٫۹۲٫۲۰۸٫۲۰۲ در ۰۵/۰۲/۱۴۰۰ ثبت شده است.

نت نظر بزرگترین سایت نظردهی و نظرسنجی در ایران. کافی است عبارت مورد نظر خودتو در قسمت جستجوی سایت نت نظر جستجو کنی و مطالب وابسته را مطالعه کنی.

آیا این مطلبو دوست داشتی؟ نظرتو راجب “بزرگترین امپراطوری های جهان کدامند؟” و یا هر سوالی درباره “امپراطوری های بزرگ جهان” و “بزرگترین امپراطوری جهان” در قسمت دیدگاه ها بنویس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: نت نظر