in

بهترین وسیله برای کشیدن دایره چیست؟

چگونه دایره دقیق بکشیم

همه چیز درباره: بهترین وسیله برای کشیدن دایره چیست؟

بهترین وسیله برای کشیدن دایره چیست؟

برچسب ها: بهترین ابزار کشیدن دایره , کشیدن دایره با پرگار

این مطلب در بخش “مطالب روز” نوشته شده است و به “کشیدن دایره” می پردازد. آیا به دنبال اطلاعاتی درباره “بهترین ابزار برای کشیدن دایره” یا “کشیدن دایره با پرگار” هستی؟ پس این مطلبو مطالعه کن و نظرتو در انتها برای ما بنویس.

یکی از سوالاتی که بچه های کلاس سوم ابتدایی بخصوص بسیار با آن در سر کلاس یا امتحانات برخورد می کنند و هم به صورت سوال و هم به صورت سوالات جا خالی و ۴ جوابی مطرح می شود این سوال است که:
بهترین وسیله برای کشیدن دایره….. است.
همان طور که می دانید کشیدن هر کدام از اشکال هندسی نیاز به وسیله ای خاص برای دقیتر رسم کردن آن ها دارد و بهترین وسیله برای کشیدن دایره با شعاع و قطر دلخواه پرگار است.

بهترین وسیله برای کشیدن دایره چیست؟
پرگار وسیله ای است اختصاصی برای کشیدن دایره و به عنوان مثال با آن نمی توان مساحت ذوزنقه را حساب کرد. بدنه آن از دو میله از جنس فلز یا پلاستیک تشکیل شده که به وسیله یک لولا به هم متصل اند. این لولا کمک می کند تا شعاع دایره برای رسم اندازه های مختلف قابل تنظیم باشد.

به طور معمول در انتهای یکی از میله ها یک قسمت سوزنی به عنوان تکیه گاه روی کاغذ، مقوا یا هر سطحی که برای رسم مورد نظرمان است قرار دارد و در انتهای میله دیگر یک مداد برای رسم دایره یا اندازه‌گیری کمان‌ های آن قرار دارد. در بیشتر پرگارهایی که امروزه در بازار موجود است، از یک مداد نوکی با شماره نوک های مختلف برای کاربردهای مختلف به جای مداد استفاده می شود.


این سوال با کد ( ID=3704 ) از آی پی ۹۱٫۹۲٫۲۰۸٫۲۰۲ در ۰۶/۰۲/۱۴۰۰ ثبت شده است.

نت نظر بزرگترین سایت نظردهی و نظرسنجی در ایران. کافی است عبارت مورد نظر خودتو در قسمت جستجوی سایت نت نظر جستجو کنی و مطالب وابسته را مطالعه کنی.

آیا این مطلبو دوست داشتی؟ نظرتو راجب “بهترین وسیله برای کشیدن دایره چیست؟” و یا هر سوالی درباره “بهترین وسیله برای کشیدن دایره” و “کشیدن دایره با پرگار” در قسمت دیدگاه ها بنویس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: نت نظر