in

محبوب ترین ابرقهرمانان قرن ۲۱

بهترین ابرقهرمانان قرن 21

همه چیز درباره: محبوب ترین ابرقهرمانان قرن ۲۱

محبوب ترین ابرقهرمانان قرن ۲۱

برچسب ها: ابرقهرمانان قرن ۲۱ ، بهترین ابرقهرمان قرن ۲۱

این مطلب در بخش “مطالب روز” نوشته شده است و به “محبوب ترین ابرقهرمانان قرن ۲۱” می پردازد. آیا به دنبال اطلاعاتی درباره “بهترین ابرقهرمانان قرن ۲۱” یا “ابرقهرمانان محبوب قرن ۲۱” هستی؟ پس این مطلبو مطالعه کن و نظرتو در انتها برای ما بنویس.

محبوب ترین ابرقهرمانان هر سال قرن ۲۱ برای همه طرفداران سینما و فیلم های ابرقهرمانی آشنا هستند. البته اسامی فیلم ها ار نیز در لیست بهترین فیلم های ابرقهرمانی جهان می توان دید. با این حال ما نگاهی داریم به ابرقهرمان محبوب هر سال از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۹٫

سال ۲۰۰۰ – مردان ایکس

وقتی فیلم مردان ایکسِ برایان سینگ سال ۲۰۰۰ اکران شد، تبدیل به محبوب‌ترین ابرقهرمان‌های کره‌ی زمین شدند.

سال ۲۰۰۱ – سوپرمن

در تلویزیون و شبکه‌ی CW سریالی لایو اکشن درباره‌ی سوپرمن روی آنتن رفت و به‌شدت محبوب شد؛ «اسمال‌ویل» (Smallville).

البته محبوبیت این سریال طی سال‌های بعد افول کرد و مردم کم‌کم فراموشش کردند، ولی در آن مقطع و سال ۲۰۰۱ باعث شد توجه همه به سوپرمن جلب شود و این ابرقهرمان معروف آمریکا دوباره سر زبان‌ها بیاید.

سال ۲۰۰۲ – مرد عنکبوتی

سه‌گانه‌ی مرد عنکبوتی سم ریمی از سال ۲۰۰۲ شروع شد و خیلی سریع پیتر پارکر را تبدیل به محبوب‌ترین و پرسودترین شخصیت کل هالیوود کرد که مردم سراسر جهان برای دیدن او سر و دست می‌شکندند.

سال ۲۰۰۳ – مردان ایکس

بعد از موفقیت فیلم اول در گیشه و فروش خیلی خوبی که داشت، تیم پشت و جلو دوربین مردان ایکس بار دیگر کنار هم قرار گرفتند تا دنباله‌ای برایش بسازند. وقتی ایکس۲ یا اتحاد مردان ایکس سال ۲۰۰۳ اکران شد، ابرقهرمان‌های جهش‌یافته‌ی سینما دوباره محبو‌ب‌ترین شخصیت‌های دنیا شدند و ولوورین هم مثل همیشه جایگاه اول را در بین آن‌ها کسب کرد.

سال ۲۰۰۴ – مرد عنکبوتی

مرد عنکبوتی ۲ حتی هنوز هم در بین بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی قرار دارد و با امتیاز ۹۳% راتن تومیتوز یکی از موفق‌ترین فیلم‌های مارول به حساب می‌آید.

سال ۲۰۰۵ – بتمن ( از محبوب ترین ابرقهرمانان قرن ۲۱ )

بتمن آغاز می‌کند نامزد دریافت اسکار بهترین فیلم‌برداری شد و همیشه از آن به‌عنوان یکی از تأثیرگذارترین آثار دهه‌ی ۲۰۰۰ یاد می‌شود که فیلم‌های ابرقهرمانی را دچار تغییر و تحول اساسی کرد.

محبوب ترین ابرقهرمانان قرن 21

سال ۲۰۰۶ – سوپرمن

در این سال با وجود حضور ابرقهرمانان فراوان اما مردم برای هیچ پروژه‌ای به اندازه‌ی «بازگشت سوپرمن» (Superman Returns) هیجان نداشتند. نزدیک ۲۰ سال فیلمی درباره‌ی سوپرمن ندیده بودیم و وقتی خبر ساخته شدن بازگشت سوپرمن پخش شد، هواداران این ابرقهرمان حسابی هیجان‌زده شدند.

سال ۲۰۰۷: مرد عنکبوتی

سم ریمی بعد از دو فیلم مرد عنکبوتی به‌شدت موفق، سه‌گانه‌ی خودش را با مرد عنکبوتی ۳ به پایان رساند. متأسفانه هواداران این ابرقهرمان، فیلم سوم را به اندازه‌ی دوتای قبلی دوست نداشتند و بین منتقدان هم نظرات خوبی نگرفت. ولی به هر حال سود زیادی کرد و بخشی از هواداران دوستش داشتند.

سال ۲۰۰۸ – بتمن

سال ۲۰۰۸ تحت سیطره‌ی بتمن بود. موفقیت چشم‌گیر و تکان‌دهنده‌ی شوالیه‌ی تاریکی و نقش‌آفرینی حیرت‌انگیز هیث لجر باعث شده بود تا تماشاگران سراسر دنیا برای دیدن دومین بتمن نولان صف بکشند.

سال ۲۰۰۹ – واچ‌من

سال ۲۰۱۰ – مرد آهنی

سال ۲۰۱۱ – کاپیتان آمریکا

سال ۲۰۱۲ – گروه انتقام‌جویان

سال ۲۰۱۳ – سوپرمن

سال ۲۰۱۴ – نگهبانان کهکشان

سال ۲۰۱۵ – انتقام‌جویان

سال ۲۰۱۶ – دِدپول

سال ۲۰۱۷ – لوگان

سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ – گروه انتقام جویان


این سوال با کد ( ID=3756 ) از آی پی ۹۱٫۹۲٫۲۰۸٫۲۰۲ در ۱۳/۰۲/۱۴۰۰ ثبت شده است.

نت نظر بزرگترین سایت نظردهی و نظرسنجی در ایران. کافی است عبارت مورد نظر خودتو در قسمت جستجوی سایت نت نظر جستجو کنی و مطالب وابسته را مطالعه کنی.

آیا این مطلبو دوست داشتی؟ نظرتو راجب “محبوب ترین ابرقهرمانان قرن ۲۱” و یا هر سوالی درباره “بهترین ابرقهرمانان قرن ۲۱” و “ابرقهرمانان محبوب قرن ۲۱” در قسمت دیدگاه ها بنویس.

بهترین فیلم های اکشن ۲۰۱۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: نت نظر