in

علت عرق کف دست

دلایل عرق کف دست و درمان آن

همه چیز درباره: علت عرق کف دست

علت عرق کف دست

برچسب ها: علت تعرق دست , عرق دست کمبود کدام ویتامین است

این مطلب در بخش “مطالب روز” نوشته شده است و به “تعرق کف دست” می پردازد. آیا به دنبال اطلاعاتی درباره “علت عرق کف دست” یا “عرق کف دست کمبود کدام ویتامین است” هستی؟ پس این مطلبو مطالعه کن و نظرتو در انتها برای ما بنویس.

باید به این موضوع توجه داشت که تعرق و عرق کردن بدن و دست بیش از حد معمول دلیل بر کم کاری تیروئید به صورت حتمی نیست. طبق تحقیقات انجام شده بیشتر افراد با این مشکل در خانواده هایی زندگی می کنند که عموما با عرق کف دست دست و پنجه نرم می کنند. و به نظر می رسد این یک بیماری ارثی باشد. با این حال کمبود بعضی ویتامین ها نیز باعث افزایش تعرف می شود.

علت عرق کف دست

کمبود چه چیزی در بدن باعث تعرق کف دست می شود؟

عرق کردن زیاد یکی از نشانه هایی است که بدن برای متوجه کردن افراد در مورد کمبود بعضی مواد معدنی و ویتامین ها انجام می دهد. از جمله ویتامین هایی که به دلیل کمبود آن تعرق بدن افزایش پیدا می کند ویتامین D و B است. تعریق زیاد علی الخصوص در ناحیه گردن و پیشانی و اطراف پوست سر به علت کمبود ویتامین D می‌باشد. البته کمبود ویتامین B12 نیز موجب تعریق می‌شود که در شب رخ می‌ دهد.

عرق کردن به علت استرس یکی از دلایل تعریق بیش از حد (هیپرهیدروز) می‌ باشد. اگر شما هم در هنگام استرس از این مشکل رنج می برید می توانید با خواندن راه های کاهش استرس تا حدود زیادی مشکل را رفع کنید.


این سوال با کد ( ID=3796 ) از آی پی ۲٫۱۷۷٫۱۸۸٫۳۷ در ۱۷/۰۲/۱۴۰۰ ثبت شده است.

نت نظر بزرگترین سایت نظردهی و نظرسنجی در ایران. کافی است عبارت مورد نظر خودتو در قسمت جستجوی سایت نت نظر جستجو کنی و مطالب وابسته را مطالعه کنی.

آیا این مطلبو دوست داشتی؟ نظرتو راجب “علت تعرق کف دست” و یا هر سوالی درباره ” عرق کردن کف دست” و “تعرف کف دست کمبود کدام ویتامین است” در قسمت دیدگاه ها بنویس.

مطلب مرتبط:

علت لرزش دست در جوانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: نت نظر