in

بهترین فیلم های هنری کویل (Henry Cavill)

ده فیلم برتر هنری کویل

همه چیز درباره: بهترین فیلم های هنری کویل (Henry Cavill)

بهترین فیلم های هنری کویل (Henry Cavill)

برچسب ها: فیلم های برتر هنری کویل , برترین فیلم های هنری کویل

این مطلب در بخش “مطالب روز” نوشته شده است و به “بهترین فیلم های هنری کویل (Henry Cavill)” می پردازد. آیا به دنبال اطلاعاتی درباره “فیلم های برتر هنری کویل” یا “برترین فیلم های هنری کویل” هستی؟ پس این مطلبو مطالعه کن و نظرتو در انتها برای ما بنویس.

هنری کویل یک بازیگر بریتانیایی است که به خاطر بازی در سریال های “تئودورها” (The Tudors) و فیلم های پرفروش “فناناپذیرها” (Immortals) و “مردی از یو.ان.سی.ال.ای.” (The Man from U.N.C.L.E) به شهرت رسید.

بهترین فیلم های هنری کویل

ده فیلم برتر هنری کویل

۱- فیلم سینمایی لیگ عدالت زک اسنایدر – Zack Snyder’s Justice League (2021)

  • کارگردان: زاک اسنایدر (Zack Snyder)
  • ژانر فیلم: اکشن، ماجراجویی، فانتزی
  • امتیاز فیلم: ۸.۱
  • خلاصه داستان: بروس وین، در تلاش است تا فداکاری سوپرمن را بی‌ نتیجه نگذارد. او با همکاری دایانا پرینسس، در تلاش برای گردآوری تیمی از ابرانسان‌ هاست تا از زمین در مقابل حمله‌ ای فاجعه‌ بار جلوگیری کنند.

بهترین فیلم های هنری کویل

۲- فیلم سینمایی مرد پولادین – Man of Steel (2013)

  • کارگردان: زاک اسنایدر (Zack Snyder)
  • ژانر فیلم: ماجراجویی، اکشن، علمی تخیلی
  • امتیاز فیلم: ۷
  • خلاصه داستان: یک کودک بیگانه از جهانی در حال مرگ به زمین فرستاده می شود تا در میان انسان ها زندگی کند. وقتی دیگر بازماندگان سیاره ای که در آن زندگی می کرده به زمین حمله می کنند، برای محافظت از زمین دست به کار می شود.

بهترین فیلم های هنری کویل

۳- فیلم سینمایی بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت – Batman v Superman: Dawn of Justice (2016)

  • کارگردان: زاک اسنایدر (Zack Snyder)
  • ژانر فیلم: ماجراجویی، اکشن، علمی تخیلی
  • امتیاز فیلم: ۶.۴
  • خلاصه داستان: در حین نبرد سوپرمن با «ژنرال زاد» ساختمان شرکت وین در متروپلیس نابود شده و یکی از دوستان بروس وین کشته می‌شود. بروس از سوپرمن کینه به دل گرفته و در صدد نابودی وی برمی آید. در ادامه این دو ابرقهرمان در مقابل یکدیگر قرار می گیرند.

بهترین فیلم های هنری کویل

۴- فیلم سینمایی لیگ عدالت – Justice League (2017)

  • کارگردان: زاک اسنایدر (Zack Snyder)
  • ژانر فیلم: ماجراجویی، اکشن، علمی تخیلی
  • امتیاز فیلم: ۶.۱
  • خلاصه داستان: بروس وین که از اعتماد ترمیم شده به بشریت و با الهام از عمل فداکارانه سوپرمن پشتیبانی می کند، از متحد جدید خود با نام «دیانا پرینس» ، برای رویارویی با دشمن بزرگتر کمک می گیرد.

بهترین فیلم های هنری کویل

۵- فیلم سینمایی مأموریت: غیرممکن، فال‌اوت -Mission: Impossible – Fallout (2018)

  • کارگردان: کریستوفر مک کوری (Christopher McQuarrie)
  • ژانر فیلم: اکشن، ماجراجویی، هیجان انگیز
  • امتیاز فیلم: ۷.۷
  • خلاصه داستان: «ایتان هانت» و تیم صندوق بین المللی پول او ، به همراه برخی از متحدانش، پس از یک ماموریت اشتباه، وارد بازی زمان می شوند.

بهترین فیلم های هنری کویل

۶- فیلم سینمایی مردی از یو.ان.سی.ال.ای – The Man from U.N.C.L.E. (2015)

  • کارگردان: گای ریچی (Guy Ritchie)
  • ژانر فیلم: اکشن، ماجراجویی، کمدی
  • امتیاز فیلم: ۷.۳
  • خلاصه داستان: در اوایل دهه ۱۹۶۰، «ناپلئون سولو» مأمور سیا و «ایلیا کوریاکین» عامل KGB در یک ماموریت مشترک علیه یک سازمان جنایی مرموز، که در حال کار برای تکثیر سلاح های هسته ای است، شرکت می کنند.

بهترین فیلم های هنری کویل

۷- فیلم سینمایی فنا ناپذیران – Immortals (2011)  ، از بهترین فیلم های هنری کویل

کارگردان: تارسم سینگ (Tarsem Singh)
ژانر: فانتزی، درام، اکشن
امتیاز: ۶
خلاصه داستان: بعد از مدتها جنگ خدایان و تایتان ها، سرانجام خدایان فاتح این جنگ می شوند تا صلح و ثبات را به بشریت باز گردانند. اما شکست تایتان ها به معنای ریشه کنی ظلم و ستیز در جهان نیست چراکه اینبار نوبت به یک شیطان بسیار خشن و ظالم به نام «پادشاه هایپریون» است.

بهترین فیلم های هنری کویل

۸- فیلم سینمایی انولا هلمز – Enola Holmes (2020)

کارگردان: هری بردبر (Harry Bradbeer)
ژانر فیلم: اکشن، ماجراجویی، جنایی
امتیاز فیلم: ۶.۶
خلاصه داستان: مادر «انولا هولمز» در جشن تولد ۱۶ سالگی او به طرز اسرارآمیزی ناپدید می‌شود، او به دنبال کمک گرفتن از دو برادر بزرگ‌ ترش یعنی شرلوک و مایکرافت برای یافتن مادرش است، اما متوجه می‌ شود که آن‌ ها هیچ علاقه‌ ای به حل این پرونده ندارند و قرار است او را به یک مدرسه شبانه‌ روزی بفرستند.

بهترین فیلم های هنری کویل

۹- فیلم سینمایی شکارچی شب – Night Hunter (2018)

کارگردان: دیوید ریموند (David Raymond)
ژانر فیلم: هیجان انگیز
امتیاز فیلم: ۵.۹
خلاصه داستان: یک ستوان خسته، نیروی پلیس او و یک کارآگاه هوشیار محلی، همه درگیر یک ماجرای خطرناک هستند که درموردی است که اخیرا دستگیر شده و آشفته است که به سالها ربوده شدن و قتل زنان مرتبط است.

بهترین فیلم های هنری کویل

۱۰- هر چه نتیجه دار باشد – Whatever Works (۲۰۰۹)  از بهترین فیلم های هنری کویل

کارگردان: وودی آلن (Woody Allen)
ژانر فیلم: کمدی، رمانتیک
امتیاز فیلم: ۷.۱
خلاصه داستان: فیلم درباره پیرمرد عجیب و غریبی‌ست که عاشق دختری جوان و ساده لوح می‌شود. لری دیوید نقش این پیرمرد را بازی می‌کند.

بهترین فیلم های هنری کویل

کلام آخر:

شما کدام یک از فیلم های هنری کویل را دیده اید؟ آیا هنری کویل بازیگر مورد علاقه شماست؟ به نظر شما نام کدام یک از فیلم های این سوپراستار سینمای هالیوود در این لیست خالی است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط:

محبوب ترین نقش های مارگو رابی (Margot Robbie)

بهترین فیلم های بردلی کوپر (Bradley Cooper)


این سوال با کد ( ID=3962 ) از آی پی ۸۹٫۱۶۵٫۴٫۱۶۵ در ۲۶/۰۳/۱۴۰۰ ثبت شده است.

نت نظر بزرگترین سایت نظردهی و نظرسنجی در ایران. کافی است عبارت مورد نظر خودتو در قسمت جستجوی سایت نت نظر جستجو کنی و مطالب وابسته را مطالعه کنی.

آیا این مطلبو دوست داشتی؟ نظرتو راجب “بهترین فیلم های هنری کویل (Henry Cavill)” و یا هر سوالی درباره “فیلم های برتر هنری کویل” و “برترین فیلم های هنری کویل” در قسمت دیدگاه ها بنویس.

1 دیدگاه

نظر بده
  1. درود بر شما و دانش شما
    من از هنری کویل چندین فیلم دیده بودم اما با فیلم متفاوت ویچر عاشقش شدم و اومدم تو سایت دنبال بقیه ی کاراش بگردم و تماشا کنم اما فکر نمی کنم به اندازه ی سریال ویچر بهم بچسبه و وقتی هم که فهمیدم تو تولدش جوجه کباب به سبک ایرانی زده بیشتر عاشقش شدم. ممنون از مطالب خوبتون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: حسین رازانی

یکی از خاطراتی که خانواده و اکثر دوستان دوران کودکی من یادشونه، درست کردن مانیتور و کامپیوترهای کاغذی بود که صفحاتش قابل تغییر بود و کتاب داستان های دست نویس با نقاشی های خودم. می خوام بگم که از همون دوران عاشق کامپیوتر و دنیای دیجیتال بودم و نویسندگی. علاقه ام به فناوری باعث شد کارشناسی فناوری اطلاعات بخونم و ارشد شبکه های کامپیوتری. و علاقه به نویسندگی باعث شد که توی این سال ها چند عنوان کتاب تالیف داشته باشم و توی سایت ها و مجلات مختلف در مورد موضوعات مختلف بنویسم. حالا دیگه سال هاست که توی این مسیر هستم و در زمینه فناوری اطلاعات کار می کنم و عاشق کارم و دنیای فناوری و دیجیتال هستم. دوست دارم همیشه بروز باشم و سعی می کنم مطالب جذابی رو که می خونم یا باهاشون برخورد می کنم با شما در میون بذارم.