بیوگرافی سینا مهراد بازیگر جوان
in

بیوگرافی سینا مهراد – زندگینامه سینا سهیلی بازیگر سریال پدر

آشنایی با بیوگرافی سینا مهراد

تا امروز دلیل اینکه آقای سهیلی نام هنری سینا مهراد را برای خود انتخاب کرده معلوم نیست. اما چنانچه در بیوگرافی سینا سهیلی بنظر می رسد او برای اینکه مستقل از پدرش کار کند و با نام و شهرت پدرش مشهور نشود خود را با نام هنری سینا مهراد معرفی کرده است، تا بتواند با اتکا به استعداد و علم خودش در این حرفه به موفقیت برسد. در ادامه کمی بیشتر با زندگینامه و بیوگرافی سینا مهراد آشنا شوید.

بیوگرافی سینا مهراد

سینا مهراد

سینا سهیلی که با نام هنری سینا مهراد شناخته شده است پسر کارگردان معروف کشورمان سعید سهیلی است. سینا سهیلی در ۱۲ آذر ماه سال ۱۳۷۰ در تهران و در یک خانواده شش نفره متولد شده است. سینا مهراد فرزند کارگردان مشهور سعید سهیلی و مادرش خانم مهناز منتظمی و برادرش با نام ساعد سهیلی و دو خواهر با نام های سارا و صبا دارد.

جالب اینکه هر چهار فرزند آقای سعید سهیلی در دنیای هنر مشغول به کار هستند. در بیوگرافی سینا مهراد که بسیاری از رسانه ها و شبکه های اجتماعی منتشر کرده انده، اخباری در خصوص ازدواج این جوان هنرمند منتشر شده بود. اما سینا مهراد مجرد بوده و ازدواج نکرده است. از زبان خودش، فعلا قصد ازدواج ندارد و میخواهد تمرکزش را روی بازیگری بگذارد. ساعد سهیلی برادر سینا مهراد متاهل است و با گلوریا هاردی بازیگر فرانسوی که در نقش آزاده در سریال کیمیا ایفای نقش کرده است ازدواج کرده است.

تحصیلات سینا مهراد

بیوگرافی سینا مهراد

سینا مهراد دانشجوی انصرافی رشته معماری است و برای اولین بار تئاتر را در کودکی تجربه کرده است. این بازیگر جوان بعد از بازی در فیلم های کودکی اش یک دوره چهار پنج ساله مشغول به تحصیل بود و از بازیگری دور بود. سینا مهراد دوباره در سن ۱۹ سالگی وارد تئاتر شد و علاوه بر بازیگری، دستیار کارگردان هم بود که در کنار پدرش سعید سهیلی در فیلم گشت ارشاد مشغول به کار شد.

سینا سهیلی و سینما

 

بیوگرافی سینا مهراد
سینا مهراد در خانواده ای هنرمند به دنیا آمده است و به گفته خودش با هنر نا آشنا نبوده و از همان کودکی در کنار پدر و برادرش به هنر بازیگری پرداخته است. سینا سهیلی میگوید از چهار سالگی وارد حرفه بازیگری شده است و اولین بازی اش در فیلم مردی شبیه باران در کنار ابوالفضل پورعرب ایفای نقش کرده است.

فیلم های سینمایی سینا سهیلی

  • فیلم مردی شبیه باران (۱۳۷۵)
  • فیلم شب برهنه (۱۳۸۰)
  • فیلم گشت ارشاد (۱۳۹۰)
  • فیلم پنج شنبه آخر ماه (۱۳۹۰)
  • فیلم کلاشینکف (۱۳۹۲)
  • فیلم زار (۱۳۹۵)
  • فیلم رفتن (۱۳۹۵)
  • فیلم ژن خوک (۱۳۹۷)
  • فیلم سالمون (۱۳۹۸)

سینا مهراد و تلویزیون

زندگینامه سینا مهراد

سریال سایه بان اولین سریالی بود که سینا مهراد در سال ۱۳۹۶ در نقش حمید بازی کوتاه اما تاثیر گذاری را به نمایش گذاشت که باعث شد نظر بهرنگ توفیقی(کارگردان) و حامد عنقا(نویسنده) را به خود جلب کند. سینا مهراد بعد از بازی در سریال سایه بان در سال ۱۳۹۷ با بازی در سریال پدر به کارگردانی بهرنگ توفیقی که در نقش اصلی حامد به محبوبیت بسیاری دست یافت.

سریال های خانگی سینا سهیلی

  • سریال سایه بان (۱۳۹۶)
  • سریال پدر (۱۳۹۷)
  • سریال پرده نشین (۱۳۹۳)
  • سریال آقازاده (۱۳۹۹)

امیدوارم با خواندن بیوگرافی سینا مهراد با زندگی شخصی این بازیگر جوان بیشتر آشنا شده باشید و نظرات و دیدگاهتان را در مورد سینا مهراد با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آوین چوگلی

اوین هستم، بهمن ماهی و عاشق کار با لب تاب و کارهای اینترنتی هستم. به نویسندگی علاقه ی چندانی نداشتم ولی از وقتی با نت نظر آشنا شدم به کار نویسندگی علاقه پیدا کردم. عاشق گردش و تجربه های جدید هستم.