جورجیا هنلی بازیگر مشهور نارنیا
in

بیوگرافی جورجیا هنلی، بازیگر مشهور نارنیا

زندگینامه جورجیا هنلی

کسانی که به فیلم های تخیلی علاقه دارند ممکن است جورجیا هنلی را به خوبی بشناسند. جورجیا هنلی، معروف به «جورجی» هنلی بازیگر معروف انگلیسی است که با نام لوسی پونسی در سری فیلم های سرگذشت نارنیا شناخته می شود. او با نقش آفرینی بی نظیر خود در این فیلم فانتزی هر بیننده ای را جذب خود کرد. مطالعه بیوگرافی جورجیا هنلی برای بیشتر افراد به خصوص کسانی که به فیلم های فانتزی علاقه دارند ممکن است جذاب و جالب باشد. یکی از بهترین فیلم هایی که جورجیا در آن نقش آفرینی کرده، نارنیا است که مخاطبان خاص خود را دارد. اما جورجیا هنلی، بازیگر مشهور نارنیا کیست؟

بیوگرافی جورجیا هنلی

 

بیوگرافی جورجیا هنلی

جورجیا بازیگر معروف انگلیسی، در سال ۱۹۹۵ به دنیا آمد. او در مدرسه دخترانه مورفیلد درس خواند و سپس در مدرسه بردفورد گرامر ادامه تحصیل داد. جورجی هنلی دو خواهر بزرگتر به نام‌های ریچل و لورا دارد. ریچل هنلی در فیلم سر گذشت نارنیا: شیر، جادوگر، جالباسی نقش لوسی (در بزرگسالی) را ایفا کرد. جورجیا زمانی که در فیلم نارنیا ایفای نقش کرد تنها ۱۰سال داشت.

او با بازی در این فیلم توانست جایزه فونیکس بهترین بازیگر نوجوان زن را دریافت کند.  جورجیا هنلی با بازی در فیلم سرگذشت نارنیا: شاهزاده کاسپین توانست تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر بن بارنز، اسکندر و آنا پاپپلول بر تجارب او افزود.

آثار جورجیا هنلی بازیگر مشهور نارنیا

جورجیا هنلی بازیگر مشهور نارنیا

از مهم ترین فیلم های جورجی می توان به نارنیا اشاره کرد که دلیل معروفیت او نیز بازی در این فیلم تخیلی بود. هنلی در فیلم《خواهر کامل》نقش بث را اجرا کرد که داستان فیلم در مورد دو خواهر نوجوان کانادایی است که مادر خود را به قتل می رسانند. جورجیا در فیلم《انجمن خواهری شب》نیز به ایفای نقش پرداخته است و نقش ماری وارن را بر عهده داشت.

هنلی در زمان  تحصیلش در دانشگاه کمبریج در تئاتر نیز حضور یافت و در نمایش نامه های دوباره بنواز سم توسط وودی آلن، پنلودپیاد توسط مارگارت اتوود و زنان تروا: یک ساعت نارنجی توسط آنتونی برگس بازی کرد. در سال ۲۰۱۵ نیز هنلی اولین فیلم کوتاه خود، تاید را به نویسندگی و کارگردانی خود ساخت. در سال ۲۰۱۶ نیز در فیلم به همه مناطق دسترسی داشته باشید، بازی کرد.

زندگی خصوصی هنلی

زندگینامه جورجیا هنلی

جورجیا در ایکی، یورکشر غربی انگلستان زندگی می کند و حمایت کننده روستای کودکان  اس او اس، سازمان بین المللی خیریه فراهم کننده خانه و مادر و برای فرزندان یتیم و رها شده است.

جوایز جورجیا

جورجیا هنلی در سال ۲۰۰۶ برنده جایزه بهترین بازیگر جوان و نامزد دریافت جوایز آمپایر و جایزه بهترین بازیگر جوان انجمن منتقدان فیلم شیگاگو شد.

سخن آخر

زندگینامه جورجیا هنلی برای کسانی که به فیلم های تخیلی علاقه دارند ممکن است جذاب باشد. شما تا چه حد با این بازیگر آشنایی دارید؟ آیا فیلم های او را دیده اید؟ خوشحال می شویم نظر خود را در مورد این بازیگر جوان انگلیسی با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آوا ادهمی

از کودکی عاشق تجربه چیز های جدید و نوشتن داستان بودم. سعی می کردم با نوشتن خاطرات بچگی و اتفاقاتی که واسم رخ می داد، علاقم رو به نوشتن بروز بدم و چند تا کتاب داستان واسه خودم بسازم‌. از وقتی کار نویسندگی رو شروع کردم واقعا از کارم لذت می برم و سعی می کنم شما رو هم با مطالبی که واقعا برای من جذاب هستن، آشنا کنم. می دونم هنوز اول راه هستم و تجربه ها و اتفاقات جذابی پیش رو دارم.