بیوگرافی فرشته حسینی
in

بیوگرافی فرشته حسینی بازیگر افغانستانی

فرشته حسینی کیست؟

فرشته حسینی بازیگر جوان سینما و تئاتر، مقیم ایران است که طی چند سال اخیر با بازی خوب خود توانسته محبوبیت خاصی را در بین مخاطبان سینما و تلویزیون پیدا کند. بیوگرافی فرشته حسینی، این بازیگر دوست داشتنی افغانی برای طرفداران او می تواند خیلی جذاب باشد.

چند وقت پیش نوید محمد زاده از رابطه خود با این بازیگر خوش چهره، در اینستاگرام خبر داد. او شایعاتی را که در مورد رابطه او با فرشته حسینی در فضای مجازی پخش شده بود، تایید کرد. در ادامه زندگینامه فرشته حسینی را با هم می خوانیم.

بیوگرافی فرشته حسینی

زندگینامه فرشته حسینی

فرشته حسینی بازیگر محبوب افغانستانی مقیم ایران است که متولد ۶ اردیبهشت سال ۱۳۷۶می باشد. او در یک خانواده با پنج خواهر و یک برادر به دنیا آمد و پدر مادر او هر دو از افغانستان به ایران مهاجرت کرده اند. او از دانش آموختگان بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است. او از ۹ سالگی شروع به کار کرد و به خاطر حساسیت هایی که در خانواده اش وجود داشت مجبور شد کار خود را از تئاتر شروع کند.

اولین بار در تئاتر مدرسه شرکت کرد و توانست با کارگردانی در چهارم ابتدایی مقام دوم استان تهران را کسب کند. فرشته حسینی زمانی‌ که کودک و دانش‌آموز بود، به‌خاطر هزینه‌ مکتب مجبور شد که بعد از چاشت‌ها تا دیر وقت شب، در یک کارگاه خیاطی کار کند. او برای رسیدن به هدف خود سختی های زیادی کشیده است.

فرشته حسینی بارها از طرف دوستان افغانی خود تحقیر می شد، چون آن ها اعتقاد داشتند که یک زن نباید بازیگر شود‌. اما او با تلاش خود و محبتی که دوستان ایرانی به حسینی داشتند، توانست به رویاهای خود واقعیت ببخشد و در عرصه بازیگری موفقیت های زیادی کسب کند. او تمام تلاش خود را کرد تا برای دختر های افغانی یک الگو باشد و آرزوهایشان را در دلشان زنده کند.

فرشته حسینی در افغانستان

فرشته حسینی مدتی به کابل سفر کرد و زندگی در کشور خود را تجربه کرد. او در آن جا دوستان زیادی پیدا کرد و همراه آنها به جاهای دیدنی، فرهنگی و تاریخی افغانستان سفر کرد و بیشتر با وطنش آشنا شد. او عکس های زیادی برای یادگاری گرفت تا این گونه از ناراحتی های مهاجرت و دوری از وطنش را از یاد ببرد. فرشته حسینی در ابتدا می خواست به افغانستان برگرد و در آن جا فعالیت کند، ولی به دلیل مهیا نبودن شرایط در افغانستان از تصمیم خود منصرف شد.

حسینی در ایران

خانم حسینی، اولین بار با فیلم مستند «من یک دختر شادم» به کارگردانی سامره رضایی در سال ۱۳۹۴ جلوی دوربین رفت تا اینکه یک سال بعد در فیلم «رفتن» نوید محمدی بازی کرد. فرشته حسینی سال ۱۳۹۵ با فیلم «رفتن» که با حضور بازیگران ایرانی و افغانی ساخته شد، توانست از جشنواره بین المللی مراکش جایزه بهترین بازیگر زن را بگیرد.

از دیگر فیلم های سینمایی که خانم حسینی در آن ها به ایفای نقش پرداخته است می توان به سونامی در سال ۱۳۹۷، هفت و نیم در سال ۱۳۹۸، شکستن همزمان بیست استخوان  و یلدا در سال ۱۳۹۷ اشاره کرد. قورباغه نیز سریالی است که خانم حسینی در کنار نوید محمد زاده در سال ۱۳۹۹ در آن نقش بازی کرده است‌.

رابطه عاشقانه فرشته حسینی و نوید محمدزاده

فرشته حسینی و نوید محمدزاده

چندی پیش فرشته حسینی با تبریک تولد نوید محمدزاده در صفحه اینستاگرام خود شایعاتی را در مورد این دو بازیگر آغاز کرده بود. او در صفحه اینستاگرامش با انتشار تصویری از خود نوید محمدزاده نوشت: «برای همیشه تو را آنگونه به‌یاد می‌آورم. ایستاده بر روی صخره‌ای با شکوهِ دریا و آرامشِ آسمان. تو همانی که خود دیدی به چشمِ دل. همانی که هیچکس هنوز نمی‌داند! تولدت مبارک»

بعد از مدتی نوید محمدزاده در اینستاگرام خود با انتشار فیلمی از فرشته حسینی او را «جان خود» نامید. او تولد فرشته حسینی را اینگونه تبریک گفت: «جانمی، جان، افغان بخوام بگم، جان، من، اَستی، کوردی بخوام بگم، گیانمی، گیان. تولدت مبارک. می‌دونم ۶ اُمی، از الان، مبارک». این تبریک تولد باعث شد بسیاری از فعالان فضای مجازی و چهره‌های سرشناس هنری با ارسال کامنت هایی با مضمون تبریک نسبت به ویدئوی منتشر شده واکنش نشان دهند.

کلام آخر

فرشته حسینی، این بازیگر دوست داشتنی به همه هموطنان افغانی خود ثابت کرد که انسان با پشتکار و تلاش می تواند به رویاهای خود تحقق ببخشد. بیوگرافی فرشته حسینی برای طرفداران او می تواند بسیار جالب باشد. آیا فیلم های خانم حسینی را دیده اید؟ کدام یک از آن ها برای شما بسیار جذاب بوده و آن را به ما پیشنهاد می کنید؟ ممنون می شویم نظر خود را در این باره در بخش دیدگاه ها برای ما بنویسید.

مطلب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آوا ادهمی

از کودکی عاشق تجربه چیز های جدید و نوشتن داستان بودم. سعی می کردم با نوشتن خاطرات بچگی و اتفاقاتی که واسم رخ می داد، علاقم رو به نوشتن بروز بدم و چند تا کتاب داستان واسه خودم بسازم‌. از وقتی کار نویسندگی رو شروع کردم واقعا از کارم لذت می برم و سعی می کنم شما رو هم با مطالبی که واقعا برای من جذاب هستن، آشنا کنم. می دونم هنوز اول راه هستم و تجربه ها و اتفاقات جذابی پیش رو دارم.