in

مسدود شدن گوشی های شیائومی

آیا گوشی شیائومی در ایران مسدود می شود؟

همه چیز درباره: مسدود شدن گوشی های شیائومی

مسدود شدن گوشی های شیائومی

برچسب ها: تحریم گوشی شیائومی , آیا گوشی شیائومی در ایران مسدود میشود؟

این مطلب در بخش “مطالب روز” نوشته شده است و به “گوشی های شیائومی” می پردازد. آیا به دنبال اطلاعاتی درباره “تحریم گوشی شیائومی” یا “آیا گوشی شیائومی در ایران مسدود میشود؟” هستی؟ پس این مطلبو مطالعه کن و نظرتو در انتها برای ما بنویس.

خبری که چند روزی قیمت گوشی های شیائومی را در بازار ایران و خیلی از کشورهای دیگر کاهش داد. این که شیائومی تصمیم دارد گوشی های موبایل خود در کشورهای تحریم شده آمریکا را قفل و ازدسترس خارج کند. کشورهایی مثل سوریه، کره جنوبی، سودان و ایران که تحت تحریم های آمریکا قرار دارند. همین موضوع بازار داغ شایعه و سوالاتی از قبیل: مسدود شدن گوشی های شیائومی، ایا گوشی شیائومی در ایران مسدود میشود، تحریم گوشی شیائومی، قفل شدن گوشی های شیائومی، آیا گوشی شیائومی مسدود می شود را به راه انداخت.

اما این خبر بعد از چند روز گمانه زنی ها تکذیب شد و اعلام شد که این قفل شدن ها به منظور جلوگیری از قاچاق گوشی های شیائومی در بعضی کشورها مثل کوبا صورت گرفته است. با این حال این خبر توسط مسئولین داخلی نیز تکذیب شد. و عنوان شد که به دلیل اینکه فعال سازی گوشی های وارداتی به ایران در خارج از کشور صورت میگیرد احتمال همیچن موردی بسیار ضعیف است.

قیمت گوشی ورتو گلد

آیت الله سید محمدسعید حکیم کیست؟


این سوال با کد ( ID=4302 ) از آی پی ۹۱٫۹۲٫۲۰۸٫۲۰۲ در ۲۳/۰۶/۱۴۰۰ ثبت شده است.

نت نظر بزرگترین سایت نظردهی و نظرسنجی در ایران. کافی است عبارت مورد نظر خودتو در قسمت جستجوی سایت نت نظر جستجو کنی و مطالب وابسته را مطالعه کنی.

آیا این مطلبو دوست داشتی؟ نظرتو راجب ” گوشی های شیائومی” و یا هر سوالی درباره “تحریم گوشی شیائومی” و “آیا گوشی شیائومی در ایران مسدود میشود؟” در قسمت دیدگاه ها بنویس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: نت نظر