in

فرغانه کجاست؟

کانال فرغانه کجاست؟

همه چیز درباره: فرغانه کجاست؟

فرغانه کجاست؟

برچسب ها: فرغانه کجاست؟ , ارغانه کجاست؟

این مطلب در بخش “مطالب روز” نوشته شده است و به “فرغانه کجاست؟” می پردازد. آیا به دنبال اطلاعاتی درباره “فرغانه کجاست؟” یا “ارغانه کجاست؟” هستی؟ پس این مطلبو مطالعه کن و نظرتو در انتها برای ما بنویس.

فرغانه شهری است در کشور ازبکستان با جمعیت ۲۱۴٬۰۰۰ نفر. این شهر مرکز استان فرغانه در خاور ازبکستان است و در گوشهٔ جنوبی درهٔ فرغانه قرار گرفته‌است. فَرغانه ۴۲۰ کیلومتر با تاشکند، پایتخت کشور، فاصله دارد.

کانال فرغانه، از بزرگ ترین طرح‌ های اقتصادی و اجتماعی اتحاد شوروی در آسیای میانه بود که در دهه ۱۹۳۰ میلادی با کمک اهالی محل در ۴۵ روز ساخته شد. کانالی که دشت‌های اطراف در تاجیکستان و ازبکستان را آبیاری و آن ها را به آبادی‌ های شکوفا تبدیل کرد. اما از زمان استقلال این دو جمهوری به بعد، با بد شدن روابط بین آن ها و عدم همکاری دو کشور، این کانال نیز با کم آبی و موانع دیگری روبه‌ رو شده‌است تا جایی که دولت ازبکستان اقدام به مین‌ گذاری در امتداد مناطق مرزی این کانال کرده‌است.

آیت الله سید فخرالدین موسوی که بود؟


این سوال با کد ( ID=4307 ) از آی پی ۹۱٫۹۲٫۲۰۸٫۲۰۲ در ۲۴/۰۶/۱۴۰۰ ثبت شده است.

نت نظر بزرگترین سایت نظردهی و نظرسنجی در ایران. کافی است عبارت مورد نظر خودتو در قسمت جستجوی سایت نت نظر جستجو کنی و مطالب وابسته را مطالعه کنی.

آیا این مطلبو دوست داشتی؟ نظرتو راجب “رغانه کجاست؟” و یا هر سوالی درباره “ارغانه کجاست؟” و “ارغانه کجاست؟” در قسمت دیدگاه ها بنویس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: نت نظر