in

افتضاحافتضاح بامزهبامزه ضعیفضعیف بی نظیربی نظیر

برترین بازی های آنلاین و چند نفره در جهان برای اندروید و ios

بازی های آنلاین

بهترین بازی های آنلاین ۲۰۲۱ در جهان با ژانر Co-Op کدامند؟ آیا میتوانید آن ها را با دوستانتان بازی کنید؟ آیا میتوانید آن را با کسی که پشت یک کامپیوتر نشسته همزمان بازی کنید؟ آیا این بازی ها از شرکت ها معتبر و شناخته شده بازی سازی منتشر شده اند؟ در جواب به این سوالات باید گفت بله. بهترین بازی های آنلاین ۲۰۲۱ در جهان با ژانر Co-Op متشکل شده از برترین بازی های هستند که در سال ۲۰۲۱ درخشیده اند و به صورت رسمی تر از پیش جای پای خود را در صنعت گیم محکم تر کرده اند. امروزه بیشتر بازی های آنلاین صنعت گیم قابلیت Cross Play همراه هستند.

این قابلیت بسیار مفید عمل کرده به صورتی که بیشتر بازی هایی که برای پلتفرم Pc و Ps4 منتشر شده اند به دست سازنده ها برای اندروید و ios هم منتشر شده اند. به طوری که یک اندروید پلیر در یک بازی با قابلیت Cross Play میتواند همزمان با یک نفر در هر جای جهان که با ios یا pc و حتی ps4 بازی را انجام میدهد در کنار یک دیگر بازی کنند. اما بهترین بازی های آنلاین کامپیوتری ۲۰۲۱ کدام بازی ها هستند؟

بهترین بازی های آنلاین جهان در سال ۲۰۲۱

۱۰- Amoung Us مکانی برای قتل های بی نقص

  • شرکت سازنده: InnerSloth
  • سال انتشار: ۲۰۱۸
  • پلتفرم: اندروید، ios، ویندوز

در این بازی یک تا سه قاتل وجود دارد. تعداد قاتلین بستگی به تعداد پلیر های یک مچ دارد. این قاتلین باید سعی کنند تا تمامی افراد داخل هواپیما را به قتل برسانند، اما بی سر و صدا. کوچکترین اشتباهی باعث میشود یکی از افراد داخل هواپیما متوجه شما شود. در آن زمان دیگر راه فراری ندارید تنها راهتان دعا است که شاید باعث شود حرف آن فرد را قبول نکنند.

اما قاتلین برای جا به جا شدن در مکان میتوانند از محفظه هایی که به زیر هواپیما راه دارد استفاده کنند تا راحت تر جا به جا شوند. اما اگر شهروندان داخل هواپیما بتوانند نقص های هواپیما را بر طرف کنند هواپیما به راه افتاده و بازی به نفع شهروندان به اتمام خواهد رسید.

بازی آنلاین

 ۹- Dream League 2021 لیگ رویایی از بهترین بازی های آنلاین

  • شرکت سازنده: First Touch Games Ltd
  • سال انتشار: ۲۰۲۱
  • پلتفرم: اندروید، ios

این بازی پیشنهاد ویژه من به علاقه مندان سبک ورزشی است. این بازی تفکیک شده فیفا با قابلیت های پی اس است که در کنار هم شاهکاری را به نام دریم لیگ به وجود آورده است. این بازی هم به صورت آنلاین هم به صورت آفلاین قابل بازی کردن است. Dream League 2021 جزو معدود بازی هایی در سبک ورزشی است که توانسته علاقه مندان زیادی را در پلتفرم موبال به خود اختصاص دهد.

بازی فوتبالی

۸- Asphalt 9 دریفت کشیدن در گرافیکی بی نظیر

  • شرکت سازنده: گیم‌لافت
  • سال انتشار: ۲۰۱۸
  • پلتفرم: اندروید، ios

اما میرسیم به یکی از بهترین بازی های سبک ریسینگ موبایلی که با گرافیک خیره کننده ای باعث شده این بازی در این لیست قرار بگیرد. شاید برای شما سوال پیش بیاید که بازی هایی مثل ریل ریسینگ یا نید فور اسپید از این بازی بهتر نبودند؟ در جواب باید گفت این سری بازی با گیم پلی جذاب و طراحی های بصری بی نظیر و از همه بهتر گرافیک عالی دارد.

در این بازی باید شما سعی کنید با پول خود ماشین را ارتقا داده تا در مسابقات پیروز شوید و بتوانید ماشین های جدید تری بخرید. لازم است اشاره کنم که گیم پلی آنلاین این بازی بی نظیر است.

بازی آنلاین

۷- Standoff 2 تجربه کانتر در موبایل

  • شرکت سازنده: Axlebolt
  • سال انتشار: ۲۰۲۰
  • پلتفرم: اندروید، ios

هر پلتفرمی بهترین هایی دارد. مانند بهترین بازی های ps5، ویندوز، اندروید و دیگر پلتفرم ها. و این بازی هم جزو بهترین بازی های اندروید و ios است. کمتر گیمری وجود دارد که بازی کانتر را تجربه نکرده باشد. چه در گیمنت، چه با کامپیوتر خانگی و یا دیگر پلتفرم ها. اما این مژده بزرگی است برای پلیر های موبایل، چرا که میتوانند کانتر را آنلاین و آفلاین بر روی موبایل خود تجربه کنند.

بهترین بازی های آنلاین

۶- Minecraft زنده ماندن در جهانی متفاوت

  • شرکت سازنده: Mojang
  • سال انتشار: ۲۰۰۹
  • پلتفرم: اندروید، ios، ویندوز، ps4، xbox

اما به بازی میرسیم که اولین نسخه اش در سال ۲۰۰۹ عرضه شد. مقایسه اولین و آخرین نسخه زنده ماندن خیلی جالب توجه است. زیرا در نسخه اول بازی چت و حتی صدا هم نداشت. اما با انتشار هر نسخه آیتم هایی به بازی اضافه میشوند که گیم پلی را زیبا تر میکند.

اما شما با شیدر پک میتوانید بازی را ۴k تجربه کنید که حس بی نظیری را به شما القا میکند. شما با هر ۵ پلتفرم گفته شده در توضیحات میتوانید به صورت آنلاین و آفلاین بازی را انجام دهید.

بازی و گیم

۵- Fortnite جنگ در میان ساخت و ساز

  • شرکت سازنده: Epic Gaming
  • سال انتشار: ۲۰۱۸
  • پلتفرم: اندروید، ios، ویندوز، ps4، xbox

و اما به بازی میرسیم که این ضرب المثل را اینگونه نقض میکند. بکش تا کشته نشوی. بساز تا کشته نشوی. ساخت و ساز به موقع و دقیق باعث میشود شما این جنگ هارا ببرید نه کشتن. در این گیم دقت، ظرافت و ساخت و ساز حرف اول را میزند. البته کشتن هم تو این بازی چیز بی اهمیتی نیست چون دقت را برای نشانه گرفتن باید داشت. ظرافت را برای انتخاب پناهگاه. ساخت و ساز را برای ساختن پناهگاه.

برترین بازی های آنلاین

۴- Apex گیم پلی در اتمسفر متفاوت

  • شرکت سازنده: Respawn
  • سال انتشار: ۲۰۱۹
  • پلتفرم: اندروید، ios، ویندوز، ps4، xbox

درست است این بازی بتل رویال است اما، این بازی داستان هم دارد. داستان این بازی در ۳۰ سال بعد از Titanfall 2 جریان دارد و حالا هر ۱۷ قهرمان این بازی هر کدام یک قدرت و شخصیت و داستان متفاوتی دارد. در این بازی شخصیت ها بر اساس داستانشان با هم رفتار میکنند. مثلا اگر شما و دوستتان دو شخصیت دشمن با هم را انتخاب کنید شخصیت ها در طول بازی به هم دیگر تیکه میندازند. وجود این قابلیت های در بازی واقعا عالی است. همین باعث شده این بازی در سال گذشته برای موبایل منتشر شود، و در کنار دیگر بازی های بتل رویالی قرار بگیرد.

برترین بازی های آنلاین

۳- Pubg جنگی واقعی از بهترین بازی های آنلاین جهان

  • شرکت سازنده: Tencent Games
  • سال انتشار: ۲۰۱۷
  • پلتفرم: اندروید، ios، ویندوز، ps4

یکی از پر آوازه ترین بازی های آنلاین جهان که همه با اسم پابج آن را صدا میزنند. اما اسم اصلی این بازی چیست؟ PlayerUnknown’s Battlegrounds اسم اصلی این بازی است که مخفف شده آن را با اسم پابج میشناسند. یکی از بازی هایی که در گرافیک و واقع گرایی نظیری ندارد. اما یکی از نقاط ضعف Pubg باگ های متعدد آن است که میتوان این باگ ها را به زیبایی این بازی بخشید. این بازی هم دارای قابلیت cross play است و میتوان با چند پلتفرم همزمان در کنار هم از این بازی لذت ببرید.

برترین بازی آنلاین

۲- Cod Mobile داستانی طولانی در کنار گیم پلی جذاب

  • شرکت سازنده: Activision
  • سال انتشار: ۲۰۱۹
  • پلتفرم: اندروید، ios

این بازی بهترین بازی سال ۲۰۱۹ است. اما چه چیز باعث شده که در این لیست قرار بگیرد؟ این بازی توانست در مدتی کوتاه بیشتر از پابج که چند سال از انتشارش میگذرد پول و امتیاز از طرف گیمر ها دریافت کند. این دستاورد کمی نیست.

بازی که نوانسته قدرت خود را اینگونه به گیمر ها ثابت کند. این دفعه با قول ساخت بازی cod warzon mobile هوادارانش را شگفت زده کرده است. و گفته است که میخواهد فضای وارزون را به موبایل بیاورد. اما قضاوت درباره ممکن یا غیر ممکن بودن این مطلب با خودتان است. نا گفته نماند این بازی برای کامپیوتر منتشر نشده است. اما با شبیه ساز اندروید مثل گیم لوپ میتوان این بازی را در کامپیوتر هم بازی کرد.

بهترین بازی های جهان

۱- Roblox تجربه تمام بازی ها در یک بازی

  • شرکت سازنده:  ROBLOX Corporation
  • سال انتشار: ۲۰۲۰
  • پلتفرم: اندروید، ios، ویندوز

این بازی یکی از بهترین بازی هایی بوده که خود من تا به حال دیده ام. این بازی مثل یک کلوپ است. تمام بازی هارا در خود جای داده و میتوانید به راحتی بازی کنید. از ماینکرفت گرفته تا بازی های شوتر و ترسناک. بازی که در کمتر از ۲ سال بیشتر از ۱۰۰ ملیون کاربر را جذب کرده و در این زمان کم بیش از صد ها هزار نقشه مختلف برای بازی دارد.

پیشنهاد من به شما این بازیست. با هر پلتفرمی که دارید همزمان به صورت cross play با دوستانتان بازی کنید و لذت ببرید. طبق گفته بازی ساز، Roblox قرار است برای کنسول ها قرار بگیرد و من مطمعنم اگر برای کنسول ها قرار بگیرد جزو بهترین بازی های ps4 سال ۲۰۲۱ میشود.

بازی

سخن آخر

در این مطلب سعی کردم تا یک لیست تمام و کمال از بهترین بازی های آنلاین جهان در سال ۲۰۲۱ ارائه کنم. به نظر خود هر یکی از این گیم ها می تواند تجربه لذت بخشی برای شما رقم بزند. اما طبیعتا سلیقه همه افراد با هم متفاوت است. بنابراین دوست دارم بدانم که نظر شما در این خصوص چیس؟ بهترین بازی های آنلاین جهان در سال ۲۰۲۱ کدام بازی است؟

مطالب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *