in

بامزهبامزه بی نظیربی نظیر

بهترین آهنگ های بیلی آیلیش – لیست ۲۰تایی

آهنگ های معروف بیلی آیلیش

از دوست داشتنی ترین خواننده های دختر این روز ها می توان به بیلی آیلیش اشاره کرد. بیلی آیلیش شخصیتی بسیار جالب و مستقل دارد و ظاهر زیبایی دارد. او با صدای خاص خود طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. به همین دلیل انتخاب بهترین آهنگ های بیلی آیلیش کمی دشوار است. او با سبک خوانندگی و طرز لباس پوشیدن خود طوفانی در جهان به پا کرده است. او در مدت سه سال به مشهورترین هنرمندان جهان تبدیل شده است؛ اما آهنگ های معروف بیلی آیلیش کدام ها هستند؟

تعداد آهنگ های خاص و خوب بیلی آیلیش کم نیستند و معرفی بهترین آن ها کمی سخت است. او با سبک خوانندگی جالب خود توانست در تمام جهان طرفداران زیادی را پیدا کند. در ادامه لیستی از بهترین اهنگ های او را به شما معرفی می کنیم.

بهترین آهنگ های بیلی آیلیش

بهترین آهنگ های بیلی آیلیش

۱- آهنگ My future

آهنگ My future از بهترین آهنگ های بیلی آیلیش است. همان طور که از اسم آهنگ نیز معلوم است، در این ترانه بیلی درباره آینده سخن می گوید. او امیدوار است که این روزهای تاریک را پشت سر بگذاریم چون مطمئنا روز های خوبی در آینده در انتظار ماست. این خواننده جوان می خواهد به طور کامل به خودشناسی برسد و تنهایی را برای شناخت خود بهترین راه ممکن می داند.

۲- آهنگ When I was older

این مورد اسم آهنگ موسیقی متن فیلم Roma از بیلی آیلیش است که بسیار جذاب می باشد. فیلم روما توانست در مراسم گلدن گلوب ۲۰۱۹ برنده دو جایزه شود.

۳- آهنگ Bad guy        از بهترین آهنگ های بیلی آیلیش،

بدون شک آهنگ Bad guy یکی از بهترین آهنگ های بیلی است که در شناخته تر شدن و معروف شدن او نقش به سزایی داشته است. همچنین بیلی ایلیش توانست در این آهنگ با ستاره محبوب دوران کودکی خود یعنی جاستین بیبر همراه باشد و با او همکاری کند‌. این آهنگ از آهنگ های معروف بیلی آیلیش است که برنده جایزه گرمی بهترین ترانه سال هم شد. این آهنگ برای مدت ها در صدر بیلبوردهای تمامی کشورها قرار داشت.

بیلی آیلیش، خواننده معروف آمریکایی

۴- آهنگ Come out and play

بیلی آیلیش در این آهنگ سعی کرده افراد را به افزایش مهارت اجتماعی تشویق کند و اعتماد به نفس خود را بالا ببرند. پس اگر اعتماد به نفس کمی دارید، توصیه می کنم خوب به این آهنگ گوش دهید تا حداقل کمی از مشکلات شما رفع شود.

۵- آهنگ Xanny،  از بهترین آهنگ های بیلی آیلیش

از دیگر بهترین آهنگ های بیلی آیلیش می توان به Xanny اشاره کرد. این آهنگ در مورد مصرف مواد مخدر و روانگردانان سخن می گوید که امروزه جوانان ما را درگیر کرده است. بیلی آیلیش که محبوبیت زیادی در بین جوانان دارد، به شدت با مصرف این مواد مخالفت است و جوانان هم سن و سال خود را در این آهنگ مورد انتقاد قرار داده است.

آهنگ های معروف بیلی آیلیش

۶- آهنگ Listen before i go

این آهنگ یکی از آهنگ های عاشقانه بیلی آیلیش است که عمق وجود شما را تحت تاثیر قرار می دهد. بدون شک این آهنگ احساسی ترین آهنگ این خواننده جوان است که تعداد دانلود آن تا به حال بسیار زیاد بوده است. پیشنهاد می کنم همراه با آهنگ حتما ترجمه فارسی متن آن را نیز مشاهده کنید تا به احساس بیلی آیلیش پی ببرید.

۷- آهنگ Goodbye

همانطور که از اسم آهنگ نیز مشخص است، این آهنگ درباره خداحافظی سخن می گوید. شما می توانید با دانلود این آهنگ از خلاقیت و صدای این خواننده جوان لذت ببرید.

۸- آهنگ I love you، از بهترین آهنگ های بیلی آیلیش

آهنگ I love you را نباید تنها از بهترین آهنگ های بیلی آیلیش دانست، بلکه باید آن را به عنوان شاهکاری در دنیای موسیقی معرفی کرد. آهنگ دوستت دارم بیلی فضایی عاشقانه ای را به تصویر می کشد که در آن دو دوست عاشق هم هستند ولی به دلایلی نمی توانند وارد رابطه شوند.

۹- آهنگ Lovely

اگر بخواهیم معروف ترین آهنگ بیلی آیلیش را معرفی کنیم، بدون شک آهنگ Lovely خواهد بود. در این آهنگ جذاب خالید و بیلی آیلیش با صداهای خاص خود سبب خلق یک اثر بی نظیر شدند. به طوری که با انتشار این آهنگ در سال ۲۰۱۷، بازدید از آن در یوتیوب به مرز یک میلیارد رسید! با اجرای این قطعه موفقیت آمیز شهرت این دو خواننده بسیار بیشتر از قبل شد.

آهنگ های معروف بیلی آیلیش

۱۰- آهنگ Ocean eyes، از آهنگ های معروف بیلی آیلیش

این آهنگ از اولین آهنگ های بیلی آیلیش است که این خواننده بی نظیر را به عرصه خوانندگی وارد کرد. طرفداران این خواننده باید قدر این آهنگ را بدانند؛ چون این آهنگ باعث شد بیلی آیلیش به طرفداران خود وصل شود و در عرصه خوانندگی بدرخشد.

۱۱- آهنگ sHe is brOKen

این آهنگ از قدیمی ترین آهنگ های بیلی آیلیش است و وقتی سیزده ساله بود این آهنگ را خواند. این آهنگ از دو بخش متضاد ساخته شده و she is broken به معنی دختر داغون شده است. اگر خوب به اسم آهنگ دقت کنید، می بینید که بیلی با مهارت خاصی جمله He is ok به معنی حال پسر خوب است را در دل جمله قبل جای داده است. این آهنگ در مورد شکست عاطفی است و بیلی اعتقاد دارد در یک شکست عاطفی این دختر ها هستند که بیشتر آسیب می بینند.

۱۲- آهنگ Bellyache، از آهنگ های معروف بیلی آیلیش

در این آهنگ بیلی آیلیش سعی کرده هر کاراکتر منفی و شرورانه ای را خلق کند که مرتکب هر خلافی می شود. ولی بعد از مدتی دچار عذاب وجدان شده و از کار های خود پشیمان می شود.

۱۳- آهنگ Six Feet Under

یکی دیگر از بهترین آهنگ های بیلی آیلیش، آهنگ Six Feet Under است. این آهنگ با متن فوق العاده اش فضای غمگین و ناراحت کننده ای را به تصویر می کشد. در این آهنگ بیلی آیلیش شاهد آخرین نفس های یک رابطه نیمه جان و کور و رفتن به سوی امیدی برای نجات آن خواهیم بود.

بیلی آیلیش

۱۴- آهنگ Fingers crossed

بدون شک می توان گفت این آهنگ از آهنگ های معروف بیلی آیلیش است. شما با گوش دادن به این آهنگ بی اختیار با او همراه می شوید و وارد سفر خواهید شد. و خود را در صحنه ای که بیلی به تصویر می کشد، تصور می کنید. Fingers crossed حالتی است که دو انگشت وسط و انگشت اشاره را به هم گره می زنید و برای آرزوی خوش شانسی یکدیگر آرزو می کنید.

۱۵- آهنگ Hostage، از بهترین آهنگ های بیلی آیلیش

در این آهنگ بیلی آیلیش می خواهد به ما نشان دهد که عشق یک طرفه و غیر منطقی ممکن است انسان را به جنون و دیوانگی بکشاند. جوری که باعث شود فرد دست به انجام کار های احمقانه بزند. Hostage به معنی گروگان است و بیلی می گوید که حتی به زور هم شده می خواهد کنار عشقش بماند و این ماجرا بیشتر شباهت به یک گروگان گیری دارد.

۱۶- آهنگ The end of the world

اگر پایان جهان نزدیک بود و فقط ۵ دقیقه اکسیژن برای نفس کشیدن مانده بود، دوست داشتید کجا باشید؟ یا مشغول چه کاری بودید؟ بیلی آیلیش در آهنگ The end of the world این سوال را مطرح می کند و این سوال برای همه ما می تواند یک تلنگر باشد تا شاید در مورد برنامه روزانه خود تجدید نظر کنیم. نسخه اصلی این آهنگ خارجی متعلق به Rob Dickinson می باشد که بیلی آن را بازخوانی کرده است

بهترین آهنگ های بیلی آیلیش

۱۷- آهنگ Therefore I am

آهنگ Therefore I Am از بهترین آهنگ های بیلی آیلیش است که در ساعت ۲۱:۳۰ پنجشنبه ۲۲ آبان ۹۹ منتشر شد. در یوتیوب حدود ۵۰۰ هزار نفر به صورت آنلاین شاهد پخش این آهنگ بودند. آهنگ Therefore I Am، به معنی من فکر می کنم پس من هستم، می باشد. این گفته اشاره به جمله معروف فیلسوف قرن ۱۷، رنه دکارت دارد. یعنی اگر من توانایی فکر کردن و شک کردن در وجودم را دارم ، پس حقیقت وجود من غیر قابل انکار است.

بیلی ایلیش دقیقا از این جمله استفاده می کند تا بگوید انسان مستقل و صاحب اختیار است و به هیچ وجه منتقدین و دیگران اجازه تصمیم گیری برایش را ندارند.

۱۸- آهنگ Everything I wanted

۲۳ آبان ۹۸، آهنگ جدید Everything I wanted توسط بیلی آیلیش منتشر شد. این آهنگ فضای احساسی و ریتم ملایمی را در خود جای داده است. بیلی در این موسیقی خوابی که بیشتر شبیه به یک کابوس است را روایت می کند؛ در این کابوس بیلی متوجه می شود که طرفداران و دوستانش نسبت به مرگ او کاملا بی توجه هستند و با مرگ او هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.

۱۹- آهنگ Ilomilo

از دیگر آهنگ های معروف بیلی آیلیش آهنگ Ilomilo است. او برای نوشتن متن این آهنگ از بازی محبوبش که دقیقا این اسم را دارد الهام گرفته است. حتی نشانه هایی از موسیقی متن این بازی در ریتم این آهنگ کاملا مشهود است. بازی Ilomilo، دو کارکتر به نام های milo و llo دارد که در یک پازل سه بعدی یکدیگر را گم کرده اند. بازیکن باید با حل معماهای بازی و پازل این دو دوست را به هم برساند.

بیلی آیلیش خواننده معروف آمریکایی

۲۰- آهنگ over ‘sWhen the party

آخرین آهنگ بیلی آیلیش در این لیست، over s’When the party نام دارد که در مورد به پایان رساندن رابطه عاطفی سخن می گوید. گاهی اوقات علی رغم همه تلاش هایی که برای زنده نگه داشتن یک رابطه انجام می شود، اما به این نتیجه می رسیم که این کار بیهوده است و بهتر است این رابطه زود تمام شود. بیلی هم در این آهنگ قصد دارد این موضوع را بیان کند.

کلام پایانی

در این مطلب سعی کردیم لیستی از بهترین آهنگ های بیلی آیلیش را به شما معرفی کنیم. البته انتخاب بهترین آهنگ یک نظر شخصی است. ممکن است شما اهنگ های دیگر این خواننده معروف و جوان را دوست داشته باشید. پس اگر جای یکی از آهنگ های بیلی را در این لیست خالی می بینید، حتما آن را به ما معرفی کنید تا لیست ما کامل تر شود.

مطلب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آوا ادهمی

از کودکی عاشق تجربه چیز های جدید و نوشتن داستان بودم. سعی می کردم با نوشتن خاطرات بچگی و اتفاقاتی که واسم رخ می داد، علاقم رو به نوشتن بروز بدم و چند تا کتاب داستان واسه خودم بسازم‌. از وقتی کار نویسندگی رو شروع کردم واقعا از کارم لذت می برم و سعی می کنم شما رو هم با مطالبی که واقعا برای من جذاب هستن، آشنا کنم. می دونم هنوز اول راه هستم و تجربه ها و اتفاقات جذابی پیش رو دارم.