in

حسن یزدانی اهل کجاست؟

حسن یزدانی قهرمان جهان

همه چیز درباره: حسن یزدانی اهل کجاست؟

حسن یزدانی اهل کجاست؟

برچسب ها: حسن یزدانی بچه کجاست؟ , حسن یزدانی قهرمان جهان

این مطلب در بخش “مطالب روز” نوشته شده است و به “حسن یزدانی اهل کجاست؟” می پردازد. آیا به دنبال اطلاعاتی درباره “حسن یزدانی بچه کجاست؟” یا “حسن یزدانی قهرمان جهان” هستی؟ پس این مطلبو مطالعه کن و نظرتو در انتها برای ما بنویس.

حسن یزدانی چراتی متولد ۵ دی ۱۳۷۳کشتی‌گیر آزادکار ایرانی است. حسن یزدانی در دسته۸۶ کیلوگرم در مسابقات بین المللی کشتی آزاد شرکت می کند. وی در المپیک ۲۰۱۶ در دسته وزنی ۷۴ کیلوگرم به نشان طلا و در المپیک ۲۰۲۰ در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال نقره دست یافت. او دارنده چهار نشان طلای قهرمانی‌ جهان در وزن ۸۶ کیلوگرم می‌باشد.
یزدانی ۵ دی ۱۳۷۳ در روستای «لپوصحرا» واقع در شهرستان جویبار به دنیا آمد. نام پدر و مادر حسن یزدانی، حسین و حمیرا یزدانی است و سه برادر دارد.
حسن یزدانی در یازده سالگی فعالیت در ورزش کشتی را آغاز کرد. او زمانی که کشتی را شروع کرد پس از شش ماه می‌خواست آن را کنار بگذارد، ولی با اصرار پدرش در مسابقه‌های استانی مازندران شرکت کرد و در آن‌جا دوم شد و انگیزه‌اش بیشتر شد. همین مسئله باعث شد که فعالیت در این رشتهٔ ورزشی را دنبال کند.

ماسال کجاست؟


این سوال با کد ( ID=4419 ) از آی پی ۲a01:5ec0:d801:7c45:287b:ecc4:5d49:d811 در ۱۳/۰۷/۱۴۰۰ ثبت شده است.

نت نظر بزرگترین سایت نظردهی و نظرسنجی در ایران. کافی است عبارت مورد نظر خودتو در قسمت جستجوی سایت نت نظر جستجو کنی و مطالب وابسته را مطالعه کنی.

آیا این مطلبو دوست داشتی؟ نظرتو راجب “حسن یزدانی اهل کجاست؟” و یا هر سوالی درباره “حسن یزدانی بچه کجاست؟” و “حسن یزدانی قهرمان جهان” در قسمت دیدگاه ها بنویس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: نت نظر