in

اولین قوانین راهنمایی و رانندگی جهان

اولین قانون راهنمایی رانندگی

همه چیز درباره: اولین قوانین راهنمایی و رانندگی جهان

اولین قوانین راهنمایی و رانندگی جهان

برچسب ها: اولین قوانین راهنمایی و رانندگی جهان , اولین قانون راهنمایی رانندگی

این مطلب در بخش “مطالب روز” نوشته شده است و به “اولین قوانین راهنمایی و رانندگی جهان” می پردازد. آیا به دنبال اطلاعاتی درباره “اولین قوانین راهنمایی و رانندگی جهان” یا “اولین قانون راهنمایی رانندگی” هستی؟ پس این مطلبو مطالعه کن و نظرتو در انتها برای ما بنویس.

یکی نیازهایی که برای کاربران ترافیک با هدف رانندگی بهتر و ارتقاء ایمنی ترافیک تهیه گردیده مجموعه مدونی از قوانین و مقررات ترافیک می باشد که رعایت و انجام این قوانین توسط رانندگان رانندگان، ایمنی ترافیک افزایش پیدا می کند. آیا می دانید اولین قوانین راهنمایی و رانندگی جهان در کدام کشور نوشته شد و چه بود؟

اولین قوانین راهنمایی و رانندگی ویژه اتومبیل ها در جهان در سال ۱۸۶۵ میلادی برابر با سال ۱۲۴۴ هجری شمسی ثبت شد. اولین قانون راهنمایی و رانندگی «پرچم قرمز» نام داشت. بر اساس قانون پرچم قرمز هر اتومبیل باید برای حرکت ۳ سرنشین داشته باشد. از این سه نفر یکی برای رانندگی، یکی برای حفظ آتش و یکی پیش از اتومبیل می دوید و حرکت خودرو را هشدار می داد. حداکثر سرعتی که اتومبیل ها مجاز به رانندگی با آن بودند در شهر ۲ مایل و در روستاها ۴ مایل بود.

تعداد باب های گلستان

اولین مرحله تصمیم گیری چیست؟


این سوال با کد ( ID=4428 ) از آی پی ۲a01:5ec0:d805:94d0:205d:e594:bdc6:bb7d در ۱۵/۰۷/۱۴۰۰ ثبت شده است.

نت نظر بزرگترین سایت نظردهی و نظرسنجی در ایران. کافی است عبارت مورد نظر خودتو در قسمت جستجوی سایت نت نظر جستجو کنی و مطالب وابسته را مطالعه کنی.

آیا این مطلبو دوست داشتی؟ نظرتو راجب “اولین قوانین راهنمایی و رانندگی جهان” و یا هر سوالی درباره “اولین قوانین راهنمایی و رانندگی جهان” و “اولین قانون راهنمایی رانندگی” در قسمت دیدگاه ها بنویس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: نت نظر