in

بیوگرافی پدرام شریفی

زندگینامه پدرام شریفی

این روز ها دنیای فیلم و تلویزیون از پر هیاهو ترین موضوعات روز است. افراد زیادی هستند که نسبت به آن علاقه فراوانی نشان می دهند. همه روزه بازیگران زیادی هستند که پا به این عرصه می گذارند و از این طریق به شهرت های چشمگیری دست می یابند. با معروف شدن این بازیگران، کاربران زیادی نیز علاقه دارند که درباره زندگینامه آنها اطلاعاتی به دست آورند. پدرام شریفی از بازیگران سینمای ایران است. جالب است بدانید که بیوگرافی پدرام شریفی از موضوعاتی است که مورد جستجوی علاقه مندان به فیلم و سریال قرار می گیرد. در این مطلب به بررسی زندگینامه پدرام شریفی و حواشی آن می پردازیم.

بیوگرافی پدرام شریفی

بیوگرافی پدرام شریفی

پدرام شریفی متولد ۱۱ مرداد ۱۳۶۶ در تهران است. زمینه فعالیت وی بازیگری می باشد که از سال ۱۳۸۸ تاکنون در این حرفه مشغول به فعالیت است. او تا به حال ازدواج نکرده و مجرد است. او در رشته تئاتر فارغ التحصیل شده و فعالیت هنری اش را از تئاتر آغاز کرده است.

کودکی و نوجوانی

پدرام شریفی از دوران کودکی و نوجوانی به صورت جدی کار بازیگری خود را آغاز کرد. او از همان ابتدا به دلیل اینکه علاقه وافری به صنعت بازیگری داشته بسیار موفق عمل کرده است. در حقیقت تجربیات وی در این زمینه از دوران کودکی ثمره موفقیت های او در بازیگری شده است. این به گونه ای است که این بازیگر به عنوان یکی از ستاره های محبوب سینمای ایران شناخته می شود. پدرام شریفی در ابتدا فعالیت های بازیگری خود را از تئاتر شروع کرد. با پیشرفت چشمگیر او در تئاتر سبب شد تا انگیزه بسیار زیادی برای ادامه فعالیت هایش به دست آورد.

شروع بازیگری و معروفیت

شروع بازیگری و معروفیت

فعالیت هنری پدرام شریفی در سینما، با بازی در فیلم سینمایی ماهی و گربه آغاز شد. در حقیقت تجربه شیرین او در بازیگری در سال ۱۳۹۲ با همین فیلم صورت گرفت. وی پس از بازی کردن در این فیلم در فیلم های دیگری مثل بادیگارد، سیانور و غیره به ایفای نقش پرداخت. او در سال ۱۳۹۵ در سریالی به نام گشت پلیش بازی کرد و به همین واسطه به شهرت فراوانی دست پیدا کرد.

از جدید ترین کار های پدرام شریفی بازی در سریال هم گناه در نقش پیمان بود. وی به عنوان یک چهره درخشان با بسیاری از کارگردانان همکاری داشته که می توان از جمله آن ها به ابراهیم حاتمی کیا، نرگس آبیار، رسول صدر عاملی، مصطفی کیایی و بهروز شعیبی اشاره نمود.

پدرام شریفی ازدواج کرده است؟

شاید زندگینامه پدرام شریفی برای شما هم جالب باشد. پدرام شریفی در مصاحبات متعددی که داشته است هیچوقت اشاره ای به ازدواجش نکرده است. طبق اظهارات وی فعلا به ازدواج فکر نمی کند و کار برایش مهمتر است. البته مجرد بودن این بازیگر مسأله چندان تعجب آوری نیست. چرا که بسیاری از بازیگران هم سن و سال او هستند که مجرد هستند و یا به دلایل گوناگون دیر ازدواج می کنند. تا به حال سرنخی از نیت او جهت ازدواج مشاهده نشده است.

فیلم های سینمایی و تلوزیونی

فیلم های سینمایی و تلوزیونی

پدرام شریفی تاکنون در فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است که در همه آن ها جایگاه درخشانی را به خود اختصاص داده است. اهمیت نقش او در این فیلم ها به حدی بوده که در همان سال های ابتدایی حضورش در سینما و تلویزیون طرفداران زیادی را کسب کرده است. او تاکنون در ۱۳ فیلم سینمایی، ۲ فیلم تلویزیونی و ۲ نمایش خانگی ایفای نقش کرده است. از جمله فیلم های سینمایی که پدرام شریفی در آن ها نقش آفرینی کرده است به شرح زیر است:

  • بی همه چیز
  • شیرجه بزرگ
  • بی صدا حلزون
  • شبی که ماه کامل شد
  • سال دوم دانشکده من
  • کار کثیف
  • شاید عشق نبود
  • هجوم
  • سایه
  • سیانور
  • متولد ۶۵
  • بادیگارد و ماهی و گربه.

همچنین پدرام شریقی در تلویزیون در مجموعه های سرباز و گشت ویژه هنرنمایی کرده است. در نمایش خانگی نیز در مجموعه های می خواهم زنده بمانم و هم گناه بازی کرده است.

سخن آخر

بیوگرافی پدرام شریفی از جمله مواردی است که علاقه مندان به فیلم و سریال به دنبال آن هستند. در این مطلب سعی کردیم که از آخرین مطالب در رابطه با زندگینامه پدرام شریفی استفاده کنیم. از شما دوست نت نظری عزیز تقاضا داریم که اگر در این زمینه نظر یا پیشنهادی دارید حتماً در قسمت نظرات عنوان کنید. با این کار ما را در بروزرسانی این مطلب و سایر مطالب سایت یاری خواهید کرد.

مطالب مرتبط:

بیوگرافی رویا نونهالی

بیوگرافی علی شادمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: امیرحسین باروت کوب

امیرحسین هستم. به نویسندگی علاقه زیادی دارم و در رابطه با موضوعات مختلف نویسندگی می کنم.