in

بیوگرافی او جی سیمپسون

زندگینامه او جی سیمپسون

او جی سیمپسون یکی از بازیکنان و هنرپیشگان آمریکایی است. او در سال ۱۹۹۴ به اتهام قتل همسر خود و مردی به نام ران گلدمن بازداشت شد. بیوگرافی او جی سیمپسون از مواردی است که بسیاری از افراد به دنبال دانستن آن هستند. در حقیقت زندگینامه او جی سیمپسون از موضوعاتی است که با وجود اینکه سال ها از داستان های این شخص می گذرد هنوز برای همه تازگی دارد. وی پس از قتل این دو نفر سعی داشت با جعل کردن یک پاسپورت و به همراه داشتن یک اسلحه فرار کند ولی توسط تعداد زیادی پلیس دستگیر شد.

به دلیل اینکه او یک تیم حقوقی بسیار قوی داشت تبرئه شد. جالب است بدانید که دادگاه این شخص از مواردی بود که بسیار در اخبار آمریکا به گوش می خورد و از جانب بسیاری از صاحب نظران لقب «محاکمه قرن» را به خود گرفت. نت نظر قصد دارد در این مطلب به بررسی زندگینامه او جی سیمپسون و حواشی آن بپردازد.

 بیوگرافی او جی سیمپسون

 بیوگرافی او جی سیمپسون

اگر بخواهیم درباره بیوگرافی او جی سیمپسون صحبت کنیم باید بگوییم که او یک بازیکن فوتبال و هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. وی در تاریخ ۹ ژانویه ۱۹۴۷ متولد شد. او از کودکی به ورزش فوتبال علاقه زیادی داشت، از این رو در بازی های محلی با دوستانش همیشه بهترین بازیکن بود. همین مورد باعث شد که به یکی از بازیکنان محبوب در دنیا تبدیل شود. حرفه بازیگری را از همان نوجوانی آغاز کرد و به عنوان ستاره ای درخشان در فیلم های مختلفی بازی کرد.

گفتنی است که موضوعی دیگر سبب معروفیت بیشتر او شده است. ماجرای قتل همسرش و همچنین قتل یک مرد دیگر توسط او باعث شده تا در دنیا معروف تر شود. او هیچ وقت تسلیم پلیس نمیشد و مدتی بسیار طولانی از دست پلیس ها فرار می کرد.

سرانجام پس از سال ها فرار بعد از این که با مادرش تماس تلفنی برقرار کرد تسلیم پلیس شد. تمامی ماجراهای بازیگری و فوتبالیستی، همچنین قتل و فرار و محاکمه شدن او به قدری در میان مردم جلب توجه می کرد که کارشناسان، محاکمه او را با نام «محاکمه قرن» نام گذاری کردند.

ماجرای قتل، این بود که او در سال ۱۹۹۴ متهم به قتل همسر قبلی خود یعنی نیکول سیمپسون شد. او علاوه بر همسر سابقش متهم به کشتن مردی به نام ران گلدمن شد. همین موضوع سبب شد که دست به فرار بزند ولی پس از فراز و نشیب های زیاد بالاخره به دام پلیس ها افتاد. اوجی سیمپسون در سال ۲۰۰۸ نیز به دلیل دزدی مسلحانه دستگیر شد. پس از اجرای محاکمه اش به ۳۳ سال حبس محکوم شد با شرط اینکه آزادی مشروط داشته باشد، او سرانجام در ۱ اکتبر سال ۲۰۱۷ بعد از اینکه ۹ سال حبس را تحمل کرد از زندان آزاد شد.

اوجی سیمپسون الان کجاست؟

او جی سیمپسون الان کجاست؟

به نظر می رسد که اوجی سیمپسون پس از اینکه در سال ۲۰۱۷ از زندان آزاد شد به سمت خانواده اش برگشته است. آقای سیمپسون زمانی که از زندان آزاد شد کسی به طور دقیق متوجه نشد که کجاست و در چه حالی به سر می برد. چرا که پس از آزادی او از زندان هیچ مصاحبه ای با او صورت نگرفت. پس از آزادی او از زندان، دخترش به شدت گریه می کرد و می گفت که پدرش تکیه گاه او بوده است و از اینکه ۹ سال از او دور بوده سختی های عاطفی زیادی را تحمل کرده است.

وکیل آقای ران گلد من {کسی که به دست آقای سیمپسون در سال ۱۹۹۴ به قتل رسید} گفته بود که حتماً نسبت به دریافت جریمه از او جی سیمپسون پیگیر خواهد بود. یکی از دادگاه های مدنی، آقای سیمپسون را در جریان قتل بی گناه دانسته است. با این حال برای او جریمه ای ۳۳٫۵ میلیون دلاری لحاظ کردند. این نشان دهنده این است که مشکلات حقوقی او با آزادی از زندان به پایان نرسید.

شایعات ارتباط اوجی و کریس جنر واقعیت دارد؟

کریس جنر یکی از چهره های مشهور آمریکایی است که در برنامه های تلویزیونی دیده می شود. همچنین او به عنوان یکی از چهره های نویسنده فعالیت می کند. همسرش یک وکیل به نام رابرت کارداشیان بود که در سال ۱۹۷۸ با یکدیگر ازدواج کردند.

در آن زمان ها شایعه شده بود که اوجی سیمپسون با کریس جنر روابطی پنهانی داشته اند. طوری که انگار جنر به همسرش کارداشیان خیانت کرده بود. این موضوع به طور جدی در میان مردم مطرح میشد. ولی بعد ها مشخص شد که میان اوجی و کریس تنها ارتباط دوستی برقرار بوده است و موارد رایج شده تنها شایعاتی بودند که بین مردم موج می زدند.

فیلم ها و سریال های اوجی

همانطور که گفته شد اوجی سیمپسون از چهره های مشهور آمریکایی است. او تاکنون فیلم ها و سریال های زیادی بازی کرده است. با وجود اینکه او ۹ سال در زندان به سر برده و جرایم زیادی را مرتکب شده ولی از میزان محبوبیت وی در میان مردم کاسته نشده است.

از فیلم‌هایی که سیمپسون تاکنون در آنها بازی کرده می‌توان به کاپریکورن یک، سلاح عریان ۱، سلاح عریان ۲، سلاح عریان ۳، جایی برای پنهان شدن نیست و گذرگاه کاساندرا اشاره کرد. بسیاری از افراد هستند که این فیلم ها را چندین مرتبه به دلیل هنرنمایی این بازیگر تماشا کرده اند. در سال ۲۰۱۶ نیز مجموعه ای تلویزیونی به نام داستان جنایی آمریکایی پخش شد که داستان آن طبق اتفاقات دادگاه سال ۱۹۹۴ او جی سیمپسون بود.

سخن آخر درباره بیوگرافی او جی سیمپسون

سخن آخر

او جی سیمپسون به عنوان یک بازیکن فوتبال سابق آمریکایی و همچنین یک بازیگر معروف در میان مردم آمریکا شناخته شده است. پس از جرایمی که مرتکب شد و حبس هایی که کشید از میزان معروفیت وی کاسته نشد. او تا کنون فیلم های زیادی بازی کرده است و همچنان به عنوان یک چهره محبوب در میان مردم زندگی می کند.

از شما دوست نت نظری عزیز دعوت می کنیم که اگر درباره بیوگرافی او جی سیمپسون اطلاعات بروزتری دارید حتماً در قسمت نظرات همین مطلب بیان کنید. با این کار هم به دانش دوستان نت نظری دیگر می افزایید و هم ما را در گسترش این مطلب و مطالب دیگر یاری خواهید کرد.

مطالب مرتبط:

بیوگرافی تام هنکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: امیرحسین باروت کوب

امیرحسین هستم. به نویسندگی علاقه زیادی دارم و در رابطه با موضوعات مختلف نویسندگی می کنم.