کیت وینسلت، بازیگر فیلم تایتانیک
in

افتضاحافتضاح

بهترین بازیگران زن هالیوود – لیست ۲۰تایی

لیستی از بهترین بازیگران زن هالیوود

سینمای شناخته شده هالیوود هرساله بازیگران زیادی را به جهان معرفی می کند. بازیگرانی که با نقش آفرینی های خاص خود، مخاطب را به وجد می آورند و برای تصاحب جایگاه بهترین بودن در جهان و هالیوود، با هم رقابت می کنند. بازیگران زن نیز از این موضوع مستثنی نیستند و توانسته اند در صدر بهترین بازیگران جهان قرار گیرند. بازیگرانی که با بازی های بی نقص و خاص، توانسته اند نام خود را در لیست بهترین بازیگران زن هالیوود ثبت کنند و در میان بهترین ها باشند. اما قبل از آن که بخواهیم بازیگران زن هالیوودی را به شما معرفی کنیم، خوب است با سینمای هالیوود و دلیل نامگذاری آن آشنا شویم.

بهترین بازیگران زن هالیوودی

سینمای هالیوود

بدون شک اسم سینمای هالیوود را شنیده اید. در واقع سینمای آمریکا از قرن بیستم تاثیر زیادی روی صنعت فیلم سازی جهان داشته و با نام سینمای هالیوود معروف شده است. سینمای آمریکا قطب صنعت فیلمسازی در جهان است و از نظر ژانرها، گرایش ها و سبک ها غنی ترین سینمای ملی در جهان به شمار می آید. هالیوود ناحیه ای در لس آنجلس، از کالیفرنیا آمریکا است که به عنوان مرکز تاریخی استودیو های فیلم سازی شناخته می شود.

شاید برایتان جالب باشد که چرا سینمای آمریکا با این نام معروف شده است‌؟ در سال ۱۹۱۰، کارگردانی به نام دیوید وارک گریفیث، از طرف «شرکت بیوگراف» به همراه گروه بازیگرانش به سواحل آمریکا فرستاده شدند.

این گروه فیلم خود را در منطقه ای نزدیک لس آنجلس تولید کردند. بعدها این شرکت فیلم سازی تصمیم گرفت فیلم های بیشتری را در این منطقه تولید کند. پس این مکان را هالیوود نامیدند. بعد از مدتی استودیو های بزرگی در این منطقه ساخته شد و روز به روز مشهورتر از قبل شد. همانطور که ما نیز امروزه مشاهده می کنیم هر ساله بازیگران زیادی وارد سینمای هالیوود شده و نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگران جهان می شوند.

سینمای هالیوود
سینمای هالیوود

بهترین بازیگران زن هالیوود

۱) مارگو رابی (Margot Robbie)

مارگو الیز رابی بازیگر استرالیایی، متولد ۲ ژوئیه ۱۹۹۰ است که در حرفه و کار خود بار ها نامزد دریافت جایزه اسکار و گلدن گلوب شده است. در سال ۲۰۱۷ مجله تایم او را جزو ۱۰۰ نفر تاثیر گذار جهان معرفی کرد‌.

او علاوه بر نقش آفرینی های خاص خود، از نظر زیبایی نیز بسیار مشهور و محبوب است. از بهترین فیلم های این بازیگر موفق می توان گرگ وال استریت، روزی روزگاری در هالیوود و زندگینامه‌ ماری ملکه اسکاتلند را نام برد.

مطالب مرتبط: بهترین فیلم های مارگو رابی 

مارگو رابی بهترین بازیگر زن هالیوودی
مارگو رابی

۲) جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence)

جنیفر شریدر لارنس در ۱۵ آگوست سال ۱۹۹۰در ایالات کنتاکی متولد شد. او در ابتدا در حرفه مدلینگ فعالیت می کرد. اما پس از مدتی این کار را کنار گذاشت و وارد حرفه بازیگری شد. فیلم استخوان های زمستان او یکی از موفق ترین فیلم های سال ۲۰۱۰ بود.

این فیلم علاوه بر جوایز گوناگونی که از جشنواره های مختلف برای او به ارمغان آورد، برای جنیفر لارنس نیز بسیار حائز اهمیت بود چرا که او توانست کاندیدای اسکار بهترین بازیگری نقش اول زن را به دست آورد. پس از این فیلم، لارنس در پروژه های مهم تری نیز به ایفای نقش پرداخت که از جمله آنها می توان به ” مردان ایکس : درجه یک ” اشاره کرد . همچنین فیلم ” عطش مبارزه ” از این بازیگر جذاب به نمایش در آمد که این یکی هم توانست جنیفر لارنس را به یک ستاره تبدیل کرد.

مطالب مرتبط: بهترین فیلم های جنیفر لارنس

جنیفر لارنس
جنیفر لارنس

۳) ناتالی پورتمن (Natalie Portman)

ناتالی هرشلاگ، معروف به ناتالی پورتمن، زاده ۹ ژوئن ۱۹۸۱در اسرائیل است که با بازی در فیلم لئون در سن ۱۲ سالگی خود را به دنیای بازیگری معرفی کرد. این بازیگر اسرائیلی، آمریکایی در فیلم های زیادی به ایفای نقش پرداخته است و با بازی جذاب خود توانسته موفق به دریافت جایزه های اسکار، گلدن گلوب، بفتا و غیره شود. از فیلم های معروف او می توان به نزدیکتر و وی مثل وندتا اشاره کرد.

مطالب مرتبط: بهترین فیلم های ناتالی پورتمن

ناتالی پورتمن از بهترین بازیگران زن هالیوودی
ناتالی پورتمن

۴) کاترین زتاجونز (Catherine Zeta-Jones) از بهترین بازیگران زن هالیوود

بازی در بعضی فیلم های سرشناس، باعث دیده شدن هر چه بهتر بازیگر و هنر او، در جلوی دوربین می شود. کاترین زتا جونز، یکی دیگر از بهترین بازیگران زن هالیوود است که با بازی در فیلم ماسک زورو (The Mask of Zorro)، به شهرت رسید. او در این فیلم با دو چهره سرشناس سینمای هالیوود یعنی آنتونی هاپکینز و آنتونیو باندراس همبازی بود.

کارتین در سال ۱۹۹۸ با مایکل داگلاسی ازدواج کرد که ۲۵ سال از او بزرگتر بود و حاصل این ازدواج تولد دو فرزند شد. او بخاطر بازی در فیلم شیکاگو (Chicago) در سال ۲۰۰۲، توانست جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را به دست آورد. فیلم های ترمینال، دوازده یار اوشن و شهر شکسته، از دیگر فیلم های معروف این بازیگر هالیوودی هستند.

مطالب مرتبط: بهترین فیلم های کاترین زیتا جونز

کاترین زتاجونز بازیگر زن هالیوودی

۵) کیت بلانشت (Cate Blanchett)

کیت بلانشت، یکی دیگر از بازیگران استرالیایی سرشناس در سینمای آمریکا و از ستاره های هالیوود است. بازیگری که تجربه بازی در سری اول ارباب حلقه ها را دارد و ای فیلم پولسازترین اثر این بازیگر تا به امروز بوده است. کیت درطول حرفه بازیگری خود، بارها نامزد کسب جایزه اسکار شده و بالاخره در سال ۲۰۰۴ و با بازی در فیلم هوانورد (The Aviator) مارتین اسکورسیزی، توانست به اولین اسکار خود برسد.

دومین جایزه اسکار کیت، بخاطر بازی در فیلم یاسمن پژمرده (Blue Jasmine) در سال ۲۰۱۳ بود. کیت تنها بازیگر استرالیایی است که دو بار موفق به کسب جایزه اسکار شده است. به همین دلیل او را به عنوان یکی از بهترین بازیگران زن هالیوود معرفی کردیم.

مطالب مرتبط: بهترین فیلم های کیت بلانشت

کیت بلانشت
کیت بلانشت

۶) وایولا دیویس (Viola Davis)

واویلا دیویس، از بازیگران زن سرشناس در آمریکا است که در دهه ابتدایی از فعالیت هنری خود، توانست در عرصه تئاتر بسیار موفق عمل کند. قدرت بازیگری وایولا به قدری بود که در سال ۲۰۰۸ بخاطر بازی در یک سکانس از فیلم شک (Doubt)، توانست نامزد دریافت اسکار و گلدن گلوب شود.

او در این فیلم با چهره های سرشناسی همچون فلیپ هافمن و مریل استریپ هم بازی شد. وایولا در چندین سال فعالیت هنری خود، توانست دو جایزه تونی، یک جایزه امی و یک جایزه گلدن گلوب و بفتا را دریافت کند. تنها جایزه اسکار او نیز، به فیلم حصارها (Fences) ساخته دنزل واشنگتن در سال ۲۰۱۷ مربوط می شود.

وایولا دیویس از بازیگران زن آمریکایی
وایولا دیویس

۷) دمی مور (Demi Moore)

شاید به یاد ماندنی ترین بازی که از دمی مور در ذهن دارید، نقش دیانا مورفی در فیلم پیشنهاد بی شرمانه (Indecent proposal) باشد. او در این فیلم، نقش مقابل رابرت ردفورد را بازی می کرد و توانست یک بازی درخشان را از خود به نمایش بگذارد. نام کامل او دمی گاینس کوچر است و قبل از بازیگر شدن، در یک شرکت جمع آوری بدهی از بدهکاران کار می کرد.

دمی مور در طول دوران بازیگری خود، با بازیگران سرشناسی هم بازی شده است. جک نیکلسون، تام کروز، کیفر ساترلند، کوین بیکن، گری اولدمن و اسکارلت جوهانسون چهره هایی هستند که دمی مور با آنها همبازی شده است. فیلم های آقای بروکس و چند مرد خوب، از دیگر آثار سرشناس موجود در کارنامه هنری دمی مور است.

دمی مور
دمی مور

۸) مریل استریپ (Meryl Streep) بهترین بازیگر زن هالیوودی

مریل استریپ بازیگری است که نام او را باید در ابتدای هر لیستی از بهترین بازیگران زن هالیوود آورد. بازیگر و تهیه کننده ای که ۲۱ بار نامزد دریافت جایزه اسکار شد و توانست سه بار به این موفقیت دست یابد. مریل استریپ در فیلم های سرشناسی بازی کرده و جزو محدود بازیگرانی است که در انتخاب نقش های خود، حساسیت به خرج می دهد.

به همین دلیل او را فردی کمال گرا می دانند که حاضر نیست هر نقشی را بپذیرد. شکارچی گوزن (Deer Hunter)، فیلمی بود که برای اولین بار او را نامزد دریافت جایزه اسکار کرد. از دیگر فیلم های موفق این بازیگر هالیوودی، می توان به اتاق ماروین (Marvin’s Room)، سیلک وود (Silkwood) و انتخاب سوفی (Sophie’s Choice) اشاره کرد.

مطالب مرتبط: بهترین فیلم های مریل استریپ

مریل استریپ از بهترین بازیگران زن هالیوودی
مریل استریپ

۹) اینگرید برگمن (Ingrid Bergman)

فیلم کازابلانکا، یادگاری از دوران طلایی سینمای هالیوود است. اینگرید برگمن، یکی از بزرگترین بازیگران این دوران بود که دو فاکتور زیبایی و استعداد را با هم داشت. البته برگمن فعالیت هنری خود را از ۱۸ سالگی و در مدرسه تئاتر رویال دراماتیک استکهلم شروع کرد.

این بازیگر سوئدی علاوه بر هالیوود، ۷ سال سابقه فعالیت هنری در سینمای ایتالیا را نیز دارد و در این مدت با با همسر دوم خود یعنی روبرتو روسلینی رابطه داشت. فیلم های چراغ گاز (Gaslight)، آناستازیا (Anastasia) و قطار سریع السیر شرق (Murder on the Orient Express) آثاری هستند که برگمن به خاطر بازی در آنها اسکار گرفت.

مطالب مرتبط: بهترین فیلم های اینگرید برگمن

اینگرید برگمن
اینگرید برگمن

۱۰) کاترین هپبورن (Katharine Hepburn) بهترین بازیگر زن هالیوود

اگر معیار انتخاب بهترین بازیگر زن هالیوود بر اساس تعداد جایزه اسکار باشد، باید کاترین هپبورن را با ۴ جایزه در ابتدای لیست قرار دهیم. کاترین متولد ۱۲ ماه می سال ۱۹۰۷ در هارتفورد بود و او را به عنوان بازیگری سرسخت و پر شور و شوق و می شناختند. در سال ۱۹۹۹، انستیتوی فیلم آمریکایی، به او لقب بزرگترین ستاره زن سینمای کلاسیک را داد.

این بازیگر در ۳۳ فیلم با ژانرهای مختلف بازی کرد و چهار بار موفق به کسب جایزه اسکار شد. جلال صبح (Morning Glory)، حدس بزن چه کسی برای شام می‌آید (Guess Who’s Coming to Dinner)، شیر در زمستان (Lion in the winter) و روی گلدن پاند (On Golden Pond)، چهار اثری هستند که کاترین به واسطه بازی در آنها جایزه اسکار گرفت.

کاترین هپبورن
کاترین هپبورن

۱۱) اسکارلت جوهانسون (Scarlett Ingrid Johansson)

اسکارلت اینگرید جوهانسون، یکی از پردرآمدترین بازیگران زن هالیوودی است که در منهتن، نیویورک سیتی به دنیا آمده است. او از کودکی به بازیگری علاقه داشت و در فیلم های متعددی بازی کرد. شمال، نجواگر اسب و دنیای روح، فیلم هایی هستند که او در نوجوانی بازی کرده است. اسکارلت اصالتی دانمارکی دارد و علاوه بر بازیگری، در زمینه خوانندگی و مدلینگ نیز فعالیت می کند.

این بازیگر موفق چندین بار نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب و اسکار شده و یک جایزه بفتا و تونی نیز دارد. دختری با گوشواره مروارید (Girl with a Pearl Earring)، لوسی (Lucy) و جوجو خرگوشه (Jojo Rabbit) از بهترین فیلم های اسکارلت جوهانسون هستند. اسکارلت سه بار ازدواج کرده و دو فرزند دارد.

اسکارلت جوهانسون بهترین بازیگر زن آمریکایی
اسکارلت جوهانسون

۱۲) بتی دیویس (Bette Davis) از بهترین بازیگران زن هالیوود

روث الیزابت دیویس ملقب به بتی دیویس، در ۱۹۰۸ میلادی و ایالت ماساچوست آمریکا به دنیا آمد. دیویس را به خاطر توانایی خاصی که در ایفای نقش های بسیار سخت و پیچیده داشت، می شناسند. این بازیگر آمریکایی، از اولین زن هایی بود که موفق به کسب جایزه اسکار در سینمای هالیوود شدند. البته عادت های عجیبی هم داشت و بدون اجازه کارگردان، در صحنه سیگار می کشید.

این موضوع باعث شده که بسیاری از علاقمندان به سینمای هالیوود، او را عامل سیگاری شدن زنان در جهان بدانند. دو فیلم خطرناک (Dangerous) و جزبل (Jezebel)، آثاری بودند که بتی برای بازی در آنها اسکار گرفت. البته شاید اگر قرارداد هفت ساله این بازیگر با برادران وارنر نبود، او شانس بازی در آثار بهتری همچون بر باد رفته را پیدا می کرد.

بتی دیویس
بتی دیویس

۱۳) ویوین لی (Vivien Leigh)

برای تکمیل لیست خود درباره بهترین بازیگران زن هالیوود، به سراغ فیلم مشهور بر باد رفته (Gone With The Wind) اثر ویکتور فلمینگ می رویم. ویوین لی، بازیگر نقش اسکارلت اوهارا در این فیلم به یاد ماندنی بود که توانست جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را برای این نقش بگیرد. از دیگر کارهای پر حاشیه ویوین لی، می توان به فیلم اتوبوسی به نام هوس (A Streetcar named Desire) اشاره کرد.

بازی ویوین لی در نقش بلانش دوبوآ این فیلم، مورد تحسین و انتقاد بسیاری از منتقدین سینمای هالیوود قرار گرفت. اما بازی درخشان این بازیگر در این اثر پرحاشیه، به کسب دومین جایزه اسکار برای او منجر شد. ویوین لی، در سال ۱۹۶۷ و در سن ۵۳ سالگی درگذشت.

ویوین لی
ویوین لی

۱۴) آن هاتاوی (Anne Jacqueline Hathaway)

آن جکلین هتوی، بازیگر و خواننده ایرلندی تبار فعال در سینمای هالیوود است. او طی سال ها فعالیت خود در عرصه بازیگری، به یکی از پردرآمدترین بازیگران زن آمریکا تبدیل شده است. بازی او اولین بار، در فیلم دفتر خاطرات شاهدخت (The Princess Diaries) به چشم آمد و کار این فیلم را به نسخه دوم کشاند. آن هاتاوی در فیلم ریچل ازدواج می کند (Rachel Getting Married) نیز بسیار درخشان عمل کرد و توانست به خوبی نقش زن معتاد را بازی کند.

این اثر سینمایی، نامزدی اسکار را برای او به ارمغان آورد. او در دو فیلم شوالیه تاریکی برمی خیزد و میان ستاره ای از کریستوفر نولان بازی کرد و با ایفای نقش در فیلم موزیکال بینوایان، به جایزه اسکار و گلدن گلوب رسید.

مطالب مرتبط: بهترین فیلم های ان هتوی

آن هاتاوی بهترین بازیگران زن هالیوودی
آن هاتاوی

۱۵) اما استون (Emma Stone) بهترین بازیگر زن هالیوودی

اما استون، یکی از بهترین بازیگران زن هالیوودی در ژانر کمدی است. این بازیگر جوان در فیلم های موفقی بازی کرده و بارها نامزد دریافت جایزه های معتبر سینما شده است. او در سن ۱۲ سالگی وارد عرصه سینما شد و سپس با بازی در فیلم های خیلی بد (Superbad) و سرزمین زامبی ها (Zombieland) توانست وارد دنیای بازیگری شود.

اما استون با بازی در فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز، بیشتر دیده شد. او به خاطر بازی در فیلم موزیکال لا لا لند (La La Land) توانست به جایزه اسکار برسد. لالا لند از بهترین فیلم های اما استون در ژانر موزیکال است. اما استون در سال ۲۰۲۰ با دیو مک کری ازدواج کرد و در حال حاضر یک دختر دارد.

اما استون
اما استون

۱۶) جولیان مور (Julianne Moore)

جولیان مور، یکی دیگر از بهترین بازیگران زن هالیوودی است که کار خود را با تئاتر شروع کرد. اجراهای موفق او بر روی صحنه تئاتر و قاب تلویزیونی، باعث شد تا کم کم وارد عرصه سینما شود. فیلم شب های عیاشی (Boogie Nights)، اولین اثر سینمایی موفق در مسیر صعودی جولیان مور بود که او را نامزد جایزه اسکار کرد.

فیلم های ساعت ها (The Hours) و پایان رابطه (The End of the Affair) آثاری بودند که جولیان در آنها بازی کرد و شانس خود را برای دریافت جایزه اسکار امتحان کرد. اما در نهایت با بازی در نقش زنی مبتلا به آلزایمر در فیلم من هنوز آلیس هستم (Still Alice)، توانست جایزه اسکار را کسب کند.

مطالب مرتبط: بهترین فیلم های جولیان مور

جولیان مور
جولیان مور

۱۷) جسیکا لنگ (Jessica Lange) یکی از بهترین بازیگران زن هالیوود

جسیکا لنگ، یکی دیگر از معدود بازیگران زن هالیوود است که توانسته تاج سه گانه بازیگری را کسب کند. جسیکا ۳۵ سال سابقه فعالیت در عرصه هنری را دارد و در طول این مدت، ۶ بار نامزد دریافت جایزه اسکار شد و دو بار توانست این جایزه را کسب کند.

آسمان آبی (Blue Sky) و توتسی (Tootsie)، دو فیلم موفق این بازیگر آمریکایی هستند که او را به جایزه اسکار و گلدن گلوب رساند. از دیگر آثار سینمایی این بازیگر، می توان به فرانسیس، رویاهای شیرین و باغ های خاکستری اشاره کرد.

جسیکا لنگ، از بهترین بازیگران زن آمریکایی
جسیکا لنگ

۱۸) مگی اسمیت (Maggie Smith)

در ادامه معرفی بهترین بازیگران زن هالیوود، به سراغ یکی از کهنه کارترین آنها می رویم. مارگارت ناتالی اسمیت، بازیگر و صداپیشه انگلیسی است که سابقه بیش از هفت دهه فعالیت در عرصه هنری را دارد. بانو مگی اسمیت، از محدود بازیگران هالیوودی است که توانسته جوایز سه گانه بازیگری را کسب کند. فعالیت هنری او از خانه تئاتر آکسفورد و در سن ۱۷ سالگی شروع شد.

او تجربه بازی در بیش از ۶۰ فیلم سینمایی را دارد و به خاطر بازی در مجموعه فیلم های هری پاتر، محبوبیتش بیشتر شد. مگی برای بازی در دو فیلم بهار زندگی دوشیزه جین برودی (The Prime of Miss Jean Brodie) و سوئیت کالیفرنیا (California Suite)، توانست جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول و مکمل زن را دریافت کند.

مطالب مرتبط: زندگینامه جی کی رولینگ

مگی اسمیت
مگی اسمیت

۱۹) کیت وینسلت (Kate Winslet) از بهترین بازیگران زن هالیوود

بعضی از بازیگران زن هالیوود را با یک فیلم خاص می شناسیم. کیت وینسلت، همان شخصیت معروف «رز» در فیلم تایتانیک بود که نقش مقابل لئوناردو دی کاپریو را بازی می کرد. این بازیگر انگلیسی قبل از این فیلم هم سابقه بازیگری داشت؛ اما بازی در تایتانیک، باعث معروفیت بیشتر این بازیگر مشهور شد. که یکی از بهترین فیلم های کیت وینسلت است.

کیت در طول دوران بازیگری خود، توانسته جایزه های بزرگ سینما مانند اسکار، گرمی، گلدن گلوب و امی را کسب کند. بازی چشمگیر او در فیلم کتاب خوان (The Reader)، او را به اسکار و گلدن گلوب رساند. عقل و احساس و موجودات آسمانی، از دیگر کارهای موفق این بازیگر معروف هالیوودی است.

 

کیت وینسلت، بازیگر فیلم تایتانیک
کیت وینسلت، بازیگر فیلم تایتانیک

۲۰) آنجلینا جولی (Angelina Jolie)، شناخته شده ترین بازیگر هالیوودی

آنجلینا جولی از شناخته ترین بازیگران هالیوودی در امریکا است. فعالیت هنری، ازدواج های پرحاشیه و فعالیت های بشردوستانه این بازیگر، نقش مهمی در این معروفیت دارد.

سال های ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۰، دوران درخشش آنجلینا در بازیگری بود و در این دوران توانست یک جایزه اسکار و سه جایزه گلدن گلوب را کسب کند. جولی بخاطر بازی در فیلم دختر از هم گسیخته (Girl, Interrupted)، توانست جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را به دست آورد. ازدواج او با بازیگر مشهور سینما برد پیت، با حواشی بسیاری همراه بود.

مطلب مرتبط:  بهترین فیلم های آنجلینا جولی

آنجلینا جولی، معروف ترین بازیگر زن هالیوودی
آنجلینا جولی

کلام آخر

در حالت کلی، انتخاب بهترین بازیگران زن هالیوودی بستگی به نظر شخصی شما دارد. اینکه بر اساس جوایز اسکار گرفته شده، لیستی از بازیگران زن هالیوودی را انتخاب کنیم، شاید مورد پسند هر مخاطبی نباشد.

از طرفی دیگر تعداد بازیگران زن آمریکایی بسیار زیاد است و لیست کوتاه ما اجازه معرفی تمامی این شخصیت ها را نداد. نام بازیگرانی مانند نیکول کیدمن، جودی فاستر، مریلین مونرو و شارلیز ترون در لیست ما خالی است. اما به نظر من، بهترین بازیگر زن می تواند شخصیتی در فیلم محبوب شما باشد. پس این بار شما بهترین بازیگر زن هالیوود را به ما معرفی کنید. در بخش دیدگاه ها منتظر نظرات شما هستیم.

مطالب مرتبط:

8 دیدگاه

نظر بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آوا ادهمی

از کودکی عاشق تجربه چیز های جدید و نوشتن داستان بودم. سعی می کردم با نوشتن خاطرات بچگی و اتفاقاتی که واسم رخ می داد، علاقم رو به نوشتن بروز بدم و چند تا کتاب داستان واسه خودم بسازم‌. از وقتی کار نویسندگی رو شروع کردم واقعا از کارم لذت می برم و سعی می کنم شما رو هم با مطالبی که واقعا برای من جذاب هستن، آشنا کنم. می دونم هنوز اول راه هستم و تجربه ها و اتفاقات جذابی پیش رو دارم.