in

بکتاش آبتین که بود؟

بکتاش آبتین چه کسی بود؟

همه چیز درباره: بکتاش آبتین که بود؟

بکتاش آبتین که بود؟

برچسب ها: بکتاش ابتین که بود , آبتین بکتاش که بود

این مطلب در بخش “مطالب روز” نوشته شده است و به “بکتاش آبتین که بود؟” می پردازد. آیا به دنبال اطلاعاتی درباره “بکتاش ابتین که بود” یا “آبتین بکتاش که بود” هستی؟ پس این مطلبو مطالعه کن و نظرتو در انتها برای ما بنویس.

این روزها احتمالا نام بکتاش آبتین را زیاد شنیده اید، یا احتمالا تصاویر وی را دیده اید. در این مطلب نگاهی داریم به معرفی بکتاش آبتین با نام شناسنامه‌ ای مهدی کاظمی که در سال ۱۳۵۳ دیده به جهان گشود و در ۱۸ دی ۱۴۰۰ بر اثر ابتلا به بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت. مهدی کاظمی یا بکتاش آبتین فیلمساز، شاعر، نویسنده و منتقد ایرانی بود.

بکتاش آبتین

در مورد سابقه کاری وی باید به این نکته اشاره کرد که او از سال ۱۳۹۱ منشی کانون نویسندگان ایران و از سال ۱۳۹۳ یکی از دبیران این کانون بود. دلیلی که باعث افتادن نام بکتاش آبتین روی زبان ها و در فضای مجازی شد، این بود که وی در پی ابتلا به بیماری کرونا و آن طور که گفته می شود با اقدام دیر هنگام مسئولان زندان اوین برای انتقال وی به بیمارستان، همینطور مواردی که صحت آن ها مشخص نیست مانند، تعلل عامدانه در روند درمان و تأخیر در اعطای مرخصی از زندان؛ در بیمارستانی در تهران درگذشت.

به جنگاوران قرون وسطی چه می گفتند؟


این سوال با کد ( ID=4672 ) از آی پی ۵٫۱۲۵٫۷۰٫۴۴ در ۲۰/۱۰/۱۴۰۰ ثبت شده است.

نت نظر بزرگترین سایت نظردهی و نظرسنجی در ایران. کافی است عبارت مورد نظر خودتو در قسمت جستجوی سایت نت نظر جستجو کنی و مطالب وابسته را مطالعه کنی.

آیا این مطلبو دوست داشتی؟ نظرتو راجب “بکتاش آبتین که بود؟” و یا هر سوالی درباره “بکتاش ابتین که بود” و “آبتین بکتاش که بود” در قسمت دیدگاه ها بنویس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: نت نظر