in

روش های کسب درآمد از بازی در ایران – لیست ۱۰ تایی

کسب درآمد از بازی چگونه امکان پذیر است؟

شاید چند سال قبل اگر درباره کسب درآمد از بازی صحبت به میان می آمد، افراد پوزخند می زدند و آن را غیر ممکن می دانستند. اما در عصر امروز چنین چیزی اصلا بعید نیست! تکنولوژی آن چنان پیشرفت کرده که وقوع هر اتفاق عجیب امکان پذیر است و هیچ چیز غیر ممکنی وجود نخواهد داشت.

شاید در ابتدا تصور کنید که انجام این بازی‌ها تنها وقت و سرمایه شما را تلف می‌کنند و هیچ روشی برای کسب درآمد از بازی وجود ندارد. اما باید بگوییم اشتباه می کنید! بازی ها می توانند شما را به خواسته اصلیتان یعنی کسب درآمد نزدیک‌ تر کنند. اما نحوه پول درآوردن از بازی چگونه است؟

کسب درآمد از بازی

چگونه از بازی در ایران کسب درآمد کنیم؟

با پیشرفت تکنولوژی، زمینه‌ کافی برای کسب درآمد از بازی برای افرادی که در ایران زندگی می‌ کنند نیز فراهم شد. یکی از بهترین راه های کسب درآمد، پول درآوردن از طریق بازی اندروید است که در این روش به‌ ازای برنده شدن در بازی های اندروید، به شما جوایز نقدی خواهند داد‌.

نکته دیگری که در روش درآمد زایی از بازی وجود دارد، این است که نمی‌ توان آن را به‌ عنوان یک شغل ثابت در نظر گرفت؛ زیرا درآمد آن به‌ اندازه‌ ای نیست که بتواند تمام نیازهای شما را برطرف کند. اما می‌ توانید از آن به‌ عنوان یک راه کمکی برای افزایش درآمد استفاده نمایید.

بازی های اندروید مانند زولا، استوژیت و غیره از مهم‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌ هایی هستند که با انجام آن‌ها می‌توانید کسب درآمد کنید. همچنین بهترین بازی های استراتژیک نیز وجود دارند که شما می توانید به وسیله آن ها درآمد زیادی به دست آورید.

بهترین بازی‌ها برای کسب درآمد

۱) Givling

یکی از بازی‌هایی که با انجام آن می توانید درآمد خوبی داشته باشید، برنامه Givling است. این برنامه لیستی از سوالات را در اختیار شما قرار می دهد که به وسیله آن اطلاعات عمومی شما را می سنجد. شما برای جواب دادن به این سوالات تنها ۱۰ ثانیه فرصت دارید، پس بهتر است تمام تمرکز خود را به پاسخ دادن به سوالات اختصاص دهید و به فکر تقلب نباشید.

در صورتی که بتوانید همه سوالات را پاسخ دهید، ۵۰۰۰۰ دلار برنده خواهید شد. برای افزایش شانس برنده شدن بهتر است به پیشنهادات برنامه عمل کنید. برای مثال تبلیغات ارایه شده را تماشا نمایید یا پیشنهادات اسپانسر را عملی کنید.

کسب درآمد از بازی

۲) Mistplay

یکی دیگر از برنامه‌هایی که با انجام آن می‌توانید درآمد داشته باشید، برنامه Mistplay است. با این برنامه شما تجربه کسب درآمد از بهترین بازی‌ های اندروید را خواهید داشت و بازی ها طبق سلیقه و عادات شما گذاشته خواهند شد.

۳) Lucktastic

اگر با بهترین بازی‌های کامپیوتری آشنایی داشته باشید، احتمالا نام بازی‌های اسکرچ را شنیده اید. در واقع اسکرچ بازی نیست؛ بلکه یک زبان برنامه نویسی است که برای بازی‌های کامپیوتری استفاده می شود و به‌ صورت visual کار می‌ کند. بازی‌های اسکرچ در میان گیمرها بسیار پرطرفدارند و در صورتی که شما نیز به این نوع از بازی‌ ها علاقه دارید، می‌ توانید از برنامه Lucktastic استفاده نموده و از انجام بازی‌های آن لذت ببرید.

با استفاده از این برنامه دیگر نیازی نیست بلیط‌ های بازی را به‌ صورت فیزیکی تهیه کنید. علاوه بر این زمانی که در بازی برنده شدید، می‌ توانید جوایز خود را به کارت هدیه تبدیل نمایید.

اغلب اوقات جایزه‌ های نقدی این بازی کمتر از ۲۵ سنت خواهد بود. اما اگر تعداد برد های خود را افزایش دهید، می‌توانید مبلغ دریافتی خود را افزایش دهید و کسب درآمد از بازی ایرانی را داشته باشید. یکی از کارهایی که بیشتر گیمرها در این بازی انجام می‌ دهند این است امتیازاتی که دریافتی خود را به ‎ازای دریافت پول مصرف می‌ کنند.

پس اگر شما هم به انجام این دسته از بازی‌ها علاقه مند هستید، پیشنهاد می‌ کنیم حتما از این روش برای افزایش درآمد خود استفاده کنید. پس یکی از راه حل های خوب برای جواب دادن به سوال نحوه پول درآوردن از بازی چگونه است، استفاده از این برنامه خواهد بود.

۴) HQ

این بازی برای کسانی مناسب است که از پاسخ دادن به سوالات کم اهمیت لذت می برند. شما برای پاسخ دادن به سوالات این برنامه تنها ۱۰ ثانیه فرصت دارید و این موضوع هیجان بازی را افزایش می دهد.

این برنامه یکی از روش های کسب درآمد از بازی موبایل اندروید ایرانی است. بازی HQ از بهترین بازی ‌های فکری است که با استفاده از آن می‌ توانید هوش خود را تقویت کنید.

بازی HQ

۵) InboxDollars

جایزه اغلب بازی های اندرویدی به صورت سکه و امتیاز است و تبدیل آن به پول نقد کمی سخت است. اما یکی از برنامه های کسب درآمد، برنامه InboxDollars است که با نصب آن می توانید از بازی های رایگان آن استفاده کرده و کسب درآمد کنید.

این برنامه از سال ۲۰۰۶ تاکنون بیش از ۳۰ میلیون دلار پرداختی داشته است. بازی های این برنامه بسیار متنوع اند و شامل: بیلیارد، جدول سودوکو، شطرنج و غیره می شود که شما می توانید جوایز خود را به صورت نقدی دریافت کرده و از بازی های اندروید کسب درآمد کنید.

۶) Play And Win

یکی دیگر از بازی هایی که با جواب دادن به سوالات می توانید در ان کسب درآمد کنید، بازی Play And Win است. این بازی قوانین خاصی دارد و شما موظف هستید به آن عمل کنید. برای مثال این بازی یک مجموعه ۵۰ سوالی را در اختیار شما قرار داده و شما در هر یک ساعت تنها می توانید یک ست بازی را انجام دهید.

امتیازات شما نیز به مدت زمان پاسخ دهی شما به سوالات بستگی دارد و هر چه زود تر به آن ها پاسخ دهید، امتیاز بیشتری خواهید گرفت. پاسخ های اشتباه هیچ امتیازی برای شما نخواهند داشت.

کسب درآمد از بازی play and win

۷) Swag IQ

یکی دیگر از بازی‌های اعتیادآور و سرگرم کننده، بازی Swag IQ است که به راحتی روی گوشی های موبایل نیز نصب می شود. اگر چه این بازی مانند HQ محبوب نیست، اما طرفداران خاص خود را دارد و به همان اندازه دوست داشتنی است.

این بازی ۱۰ سوال را در اختیار شما قرار داده که باید به آن ها پاسخ دهید. شما برای پاسخ دادن به هر پرسش تنها ۱۰ ثانیه مهلت خواهید داشت.

بازی Swag IQ به صورت آنلاین برگزار می‌ شود و جوایز هر بازی از ۵۰۰ دلار شروع خواهد شد. همانطور که می دانید این مبلغ بسیار وسوسه‌ کننده است و شما این امکان را دارید که دوستان خود را در این بازی به چالش دعوت کرده و شانس خود را امتحان کنید.

برنامه Swag IQ توانایی این را دارد که پرداخت‌ های خود را به شیوه‌ های متعددی انجام دهد؛ به طوری که حتی امکان خرید ارز دیجیتال از طریق این برنامه را برای شما به وجود آورده است.

برنامه Swag IQ

۸) Bananatic

عملکرد برنامه Bananatic کمی با سایر برنامه های اندرویدی تفاوت دارد. به این صورت که این برنامه برای آزمایش بازی‌ها، پیدا کردن باگ بازی‌های کامپیوتری و گفت و گوی گیمر‌ها ساخته شده است. شما می توانید این بازی ها را انجام داده و نظر خود را درباره سطح آن ها و نوع بازی بیان کنید.

شما به ازای ثبت نظرات خود به عنوان پاداش ارز‌های دیجیتالی دریافت خواهید کرد‌. برای تبدیل ارز دیجیتالی خود به کارت هدیه می توانید از امتیازاتی که در بازی ها به دست می آورید، استفاده نمایید.

۹) Lucky Day

اگر می خواهید تمام بازی‌ های اسکرچ، اسلات، قرعه‌کشی و غیره را در سیستم خود داشته باشید، برنامه Lucky Day را نصب کنید. این برنامه معتبرترین و کامل ترین برنامه است و شما به راحتی به وسیله بازی های آن می توانید به پول درآوردن از طریق بازی اندروید بپردازید. جایزه‌های این برنامه بسیار شگفت انگیز بوده و برای گرفتن‌ آن‌ها کافی‌ است در یکی از بازی‌ های آن برنده شوید.

بزرگ‌ ترین جایزه این برنامه ۱۰۰۰۰۰ دلار است که با پیروزی در بازی های آن می توانید به آن دست پیدا کنید. هر چند این مورد تنها جایزه این برنامه نیست و جایزه های کمتری را نیز برای کاربران خود در نظر گرفته است.

بازی Lucky Day

۱۰) PCHGames

در حالت کلی بازی‌ های اسکرچ در بین گیمرها از محبوبیت زیادی برخوردارند. شما برای شرکت در این بازی ‌ها و کسب درآمد از بازی موبایل، می توانید برنامه PCHGames را دانلود کرده و از بازی کسب درآمد کنید.

هنگامی که در بازی ‌های این برنامه برنده شدید، تعدادی ژتون مخصوص به شما تعلق خواهد گرفت. شما با استفاده از آن‌ها می توانید جوایز خود را دریافت کنید. جوایز این بازی بسیار خاص است، به‌ طوری که اگر بتوانید تمام مراحل بازی را انجام دهید، جایزه ۲۵۰۰ دلاری یا ۱ میلیون دلاری را خواهید برد.

کلام آخر

بدون شک بازی ها و برنامه هایی که در لیست بالا معرفی شد، تنها بازی هایی نیستند که بتوان از آن ها کسب درآمد کرد. بلکه بازی های دیگری نیز وجود دارند که می توان از آن ها پول زیادی به دست آورد. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که تجربه کسب درآمد از بازی ایرانی یا خارجی را دارید، خوشحال می شویم تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آوا ادهمی

از کودکی عاشق تجربه چیز های جدید و نوشتن داستان بودم. سعی می کردم با نوشتن خاطرات بچگی و اتفاقاتی که واسم رخ می داد، علاقم رو به نوشتن بروز بدم و چند تا کتاب داستان واسه خودم بسازم‌. از وقتی کار نویسندگی رو شروع کردم واقعا از کارم لذت می برم و سعی می کنم شما رو هم با مطالبی که واقعا برای من جذاب هستن، آشنا کنم. می دونم هنوز اول راه هستم و تجربه ها و اتفاقات جذابی پیش رو دارم.