in

گردشگر کیست؟

گردشگران چه کسانی هستند؟

همه چیز درباره: گردشگر کیست؟

گردشگر کیست؟

برچسب ها: گردشگر به چه کسی می گویند؟ , گردشگران چه کسانی هستند؟

این مطلب در بخش “مطالب روز” نوشته شده است و به “گردشگر” می پردازد. آیا به دنبال اطلاعاتی درباره “گردشگر چیست؟” یا “گردشگر چه کسی است؟” هستی؟ پس این مطلبو مطالعه کن و نظرتو در انتها برای ما بنویس.

گردشگر به شخصی گفته می شود که برای بازدید و تفریح از مکان های مختلف به شهر های دور و نزدیک سفر می کند.

گردشگر کیست؟

البته اگر شما دانش آموز هستید و نیاز به یک تعریف مناسب و دقیقتر دارید، در کتاب های درسی به عنوان مثال در کتاب مطالعات هفتم

گردشگر اینگونه معرفی شده است:

به کسانی که محل اقامت و یا کار خود را به طور موقت ترک می کنند و برای استراحت وگردش یا دیدن و مطالعه آتار تاریخی به سفر می روند گردشگر می گویند.

به عنوان مثال وقتی شما چند روزی برای تفریح محل زندگی خود را ترک کرده و به سفری به شمال کشور یا کشور دیگری مثل سفر به ترکیه می روید یک گردشگر به حساب می آیید.

مطالب مرتبط:

تپه ونوس کجاست؟


این سوال با کد ( ID=4689 ) از آی پی ۳۷٫۵۹٫۱۰۵٫۹۰ در ۲۷/۱۰/۱۴۰۰ ثبت شده است.

نت نظر بزرگترین سایت نظردهی و نظرسنجی در ایران. کافی است عبارت مورد نظر خودتو در قسمت جستجوی سایت نت نظر جستجو کنی و مطالب وابسته را مطالعه کنی.

آیا این مطلبو دوست داشتی؟ نظرتو راجب “گردشگر چیست؟” و “گردشگر کیست” در قسمت دیدگاه ها بنویس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: حسین رازانی

یکی از خاطراتی که خانواده و اکثر دوستان دوران کودکی من یادشونه، درست کردن مانیتور و کامپیوترهای کاغذی بود که صفحاتش قابل تغییر بود و کتاب داستان های دست نویس با نقاشی های خودم. می خوام بگم که از همون دوران عاشق کامپیوتر و دنیای دیجیتال بودم و نویسندگی. علاقه ام به فناوری باعث شد کارشناسی فناوری اطلاعات بخونم و ارشد شبکه های کامپیوتری. و علاقه به نویسندگی باعث شد که توی این سال ها چند عنوان کتاب تالیف داشته باشم و توی سایت ها و مجلات مختلف در مورد موضوعات مختلف بنویسم. حالا دیگه سال هاست که توی این مسیر هستم و در زمینه فناوری اطلاعات کار می کنم و عاشق کارم و دنیای فناوری و دیجیتال هستم. دوست دارم همیشه بروز باشم و سعی می کنم مطالب جذابی رو که می خونم یا باهاشون برخورد می کنم با شما در میون بذارم.