in

زندگینامه بلا حدید ، بلا حدید را بهتر بشناسید

بیوگرافی بلا حدید

مطالعه در مورد سرگذشت و زندگی افراد سرشناس می تواند به ما کمک کند که با فراز و نشیب های زندگی آن ها بیشتر آشنا شویم. راز موفقیت آنها را کشف کنیم و شاید نزدیک ترین آنها را به زندگی خود الگو قرار دهیم. تا بتوانیم از تجربیات آن ها برای رسیدن به موفقیت استفاده کنیم. بلا حدید یکی از مدل های موفق دنیای مد است و موفقیت های چشمگیری را در این عرصه به دست آورده است. خواندن زندگینامه بلا حدید می تواند به  ما کمک کند تا با استفاده از تجربیات او استوار تر قدم در مسیر رسیدن به اهداف خود برداریم. در این مطلب کنار هم با زندگینامه بلا حدید آشنا می شویم.

زندگینامه بلا حدید

زندگینامه بلا حدید از کودکی تا دنیای حرفه ای مد و فشن

تولد و کودکی

ایزابلا خیر حدید معروف به بلا حدید متولد ۹ اکتبر ۱۹۹۶ در واشنگتن دی سی، ایالات متحده آمریکا است. نام میانی او خیر و به معنای عالی است و ریشه عربی دارد. او در یک خانواده طبقه ثروتمند توسعه دهنده املاک و مستغلات محمد حدید و مدل سابق یولاندا حدید بزرگ شد.

بلا حدید با ملیت آمریکایی و اعتقاد به دین اسلام  بزرگ شده است. او در حال حاضر یک مدل با قد ۱۷۵ سانت و وزن ۵۵ کیلو گرم در عرصه مد می باشد. زندگینامه بلا حدید نکات جذاب و مورد توجهی دارد.

زندگینامه بلا حدید2

تحصیلات و نوجوانی

بلا حدید تحصیلات اولیه خود را در دبیرستان مالیبو در واشنگتن دی سی، ایالات متحده به پایان رساند و بعداً در مدرسه طراحی پارسونز، نیویورک، ایالات متحده ثبت نام کرد و از آنجا تحصیلات عالی خود را به پایان رساند. او از همان ابتدای کودکی به جای مطالعه بیشتر به ورزش و سایر فعالیت های هنری علاقه داشت.

بلا و خواهران و برادرانش در ابتدا به مدت ده سال در مزرعه ای در سانتا باربارا، کالیفرنیا بزرگ شدند. بلا در نوجوانی سوارکار بود و رویای حضور در المپیک ۲۰۱۶ در ریودوژانیرو را در سر داشت اما به دلیل ابتلا به بیماری مزمن لایم مجبور شد در سال ۲۰۱۳ مسابقات را کنار بگذارد.

تا اکتبر ۲۰۱۵ اعلام نشده بود که او از بیماری مزمن لایم رنج می برد. او به همراه مادر و برادرش در سال ۲۰۱۲ به این بیماری مزمن مبتلا شدند. لایم در حافظه بلا اثر منفی به جا گذاشت.

در پاییز ۲۰۱۴، بلا حدید به شهر نیویورک نقل مکان کرد و شروع به تحصیل در رشته عکاسی در دانشکده طراحی پارسونز کرد. او از آن زمان به دلیل موفقیت در حرفه مدلینگ، دانشگاه را رها کرده است، اما اعلام کرده است که به دانشگاه باز می گردد تا پس از پایان کار مدلینگ، عکاسی مد را به عنوان حرفه ای در پیش بگیرد. حدید به بازیگری نیز ابراز علاقه کرده است.

زندگینامه بلا حدید 3

خانواده بلا حدید

نام پدر بلا حدید آقای محمد حدید است که یک مسلمان در حرفه توسعه املاک در آمریکا بوده است. نام مادرش خانم یولاندا حدید است که یک شخصیت تلویزیونی و یک مدل سابق در حرفه مدلینگ است.

او یک خواهر به نام جیجی و یک برادر به نام انوار دارد که هر دو مدل هستند. بلا همچنین دو خواهر ناتنی از طرف پدرش به نام‌های آلانا و ماریلا دارد.

زندگینامه بلا حدید 4

زندگی احساسی بلا

بلا حدید مجرد است. در حال حاضر، او در رابطه با مارک کالمن، یک کارگردان هنری است. قبل از مارک، او همچنین با متیو مورتون، استلا مکسول، اودل بکهام جونیور، آنتونی جاشوا و جردن کلارکسون قرار داشته است.

زندگینامه بلا حدید 5

بلا حدید و شروع مدلینگ

حدید در سن ۱۶ سالگی مدلینگ را با یک پروژه تجاری فلین اسکای آغاز کرد. بخش مهمی از زندگینامه بلا حدید مربوط به حرفه مدلینگ است. حدید همچنین در “نشستن قو” اثر لیزا آموره، در کنار بازیگر بن بارنز، و رد فیلم “سیگار کشیدن داغ” اثر هالی کوپلند، هنر نمایی کرده است.

بلا حدید همچنین برای مجموعه Hannah Hayes و پروژه های مختلف تجاری دیگر، و برای کمپین “Chrome Hearts” بازی کرد است.

او اولین حضور خود را در هفته مد نیویورک در پاییز ۲۰۱۴ انجام داد و برای دیزاگل قدم زد. و در هفته های مد بهار ۲۰۱۵، بلا حدید برای تام فورد در لس آنجلس به روی صحنه ظاهر شد.

در پاییز ۲۰۱۵ در هفته مد نیویورک، او برای دایان فون فورستنبرگ، تامی هیلفیگر، جرمی اسکات و مارک جیکوبز قدم زد. در هفته مد لندن، برای Topshop Unique و گلیس، و در هفته مد میلان برای میسونی و فلیپ فلین، موسکینو و بوتگا ونتا به روی صحنه رفت.

او همچنین در دسامبر ۲۰۱۵، اولین حضور خود در شانل را انجام داد و برای اولین بار در نمایشگاه Métiers d’Art برای این برند لوکس قدم زد.

زندگینامه بلا حدید6

فعالیت ها و رفتن بلا روی جلد مجله ها

در دسامبر ۲۰۱۴، بلا حدید برای اولین بار در مجله جالوز ظاهر شد و در همان سال مجله بر روی مجله “لاو مگزینگ” به نمایش درآمد. حدید در نوامبر ۲۰۱۵ روی جلد سونتین ظاهر شد و سرمقاله هایی برای مجلات از جمله ووگ استرالیا و الا فیلمبرداری کرده است. او همچنین روی جلد مجله های زیادی با خواهرش جی جی دیده شده است.

بلا در ماه ژانویه، اولین حضور خود را در مد لباس شنل در هفته مد پاریس انجام داد. او به طور انحصاری برای ژیوانژی قدم زد. در هفته مد پاریس در مارس ۲۰۱۶، برای شنل و Miu Miu به روی صحنه رفت. همچنین برای فنتی در هفته مد نیویورک در فوریه ۲۰۱۶ به روی بر روی صحنه ظاهر شد و با شکوه قدم زد.

او همچنین در همان سال اولین حضور خود را در هفته مد مرسدس بنز استرالیا انجام داد. در می ۲۰۱۶، به طور انحصاری برای افتتاحیه و اختتامیه نمایشگاه میشا ریزورت حدید برای فشن شوی Cinema Against ظاهر شد.

برای نمایش ۲۰۱۷ دیور در لندن در ماه مه راه رفت. و در ماه ژوئن، او در بخش مد لباس مردانه ژیوانشی در طول هفته مد مردانه پاریس قدم زد. در طول هفته مد پاریس او برای هر دو ورساچه، دیور و الکساندر ووتیه بر روی صحنه ظاهر شد.

این حضور کمک شایانی به دیده شدن بلا حدید کرد و او را هرچه بیشتر به دنیای مد معرفی کرد. حدید توانست خود را به بهترین شکل به دنیای مدلینگ ثابت کند.

زندگی نامه بلا حدید6

 کلام آخر

در حال حاضر او یک مدل۲۶ ساله با دارای حدود ۱۲ میلیون دلار سرمایه، در عرصه مدیلینگ است. بلا حدید موفقیت های زیادی را با همکاری با برند های بزگ دنیا مثل دیور، بولگاری، نایکی برای خود به ثبت رسانده است.

در حوزه مدلینگ یک مدل سرشناس و شناخته شده است. او می تواند با پا گذاشتن در عرصه بازیگری و ورود به هالیوود به معروفیت بیشتری برسد و موفقیت های بیشتری بدست بیاورد بلا هنوز جوان و جویای نام است و در این راه مسیر طولانی دارد. اگر نظری درباره بلا حدید دارید، خوشحال می شویم که با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: ساناز ارویش

من ساناز هستم. تحصیلاتم رو تو رشته مرمت بناهای تاریخی به پایان رسوندم. عاشق ساختمان های جدید و بناهای تاریخی هستم به سفر و گردشگری علاقه دارم و از مطالعه فرهنگ و معماری حال حاضر دنیا و گذشته آنها لذت می برم.