in

بی نظیربی نظیر

بهترین فیلم های کاترین لانگفورد (Katherine Langford)

فیلم های کاترین لانگفورد

همه چیز درباره: بهترین فیلم های کاترین لانگفورد (Katherine Langford)

بهترین فیلم های کاترین لانگفورد (Katherine Langford)

برچسب ها: فیلم های کاترین لانگفورد, فیلم های جدید کاترین لانگفورد

این مطلب در بخش “مطالب روز” نوشته شده است و به “بهترین فیلم های کاترین لانگفورد” می پردازد. آیا به دنبال اطلاعاتی درباره “فیلم های کاترین لانگفورد” یا “کاترین لانگفورد” هستی؟ پس این مطلبو مطالعه کن و نظرتو در انتها برای ما بنویس.

کاترین لنگفورد متولد ۲۹ آوریل ۱۹۹۶ یک هنرپیشه استرالیایی است. او برای بازی در نقش هانا بیکر در سریال ۱۳ دلیل چرا (۲۰۱۷)، بر اساس رمانی به همین نام، نامزد جایزه گلدن گلوب و شناخته شد. در سال ۲۰۱۸، او در نقش لیا برک در فیلم کمدی-درام عاشقانه Love, Simon (2018) ظاهر شد.

فیلم های کاترین لانگفورد

لنگفورد در پرث به دنیا آمده و بزرگ شد. او دختر بزرگ الیزابت لنگفورد، متخصص اطفال، و استفان لنگفورد، پزشک و مدیر خدمات پزشکی در خدمات پزشک پرواز سلطنتی است. او در سال ۲۰۰۵ آموزش آواز خوانی  را آغاز کرد و آموزش های کلاسیک، جاز و آواز معاصر را دریافت کرد.

درباره کاترین لانگفورد

لنگفورد در دوران دبیرستان، علاوه بر تئاتر موزیکال، به پزشکی و سیاست نیز علاقه داشت. با این حال، در سال ۲۰۱۲، زمانی که ۱۶ ساله بود، در کنسرت لیدی گاگا به نام Born This Way Ball شرکت کرد که الهام بخش او برای یادگیری نواختن پیانو بود. او ویدئویی از خود در حال خواندن سه آهنگ اصلی که نوشته بود به اشتراک گذاشت: “من عاشق زوئی بوش هستم”، “جوان و احمق” و “۳ کلمه”. “جوان و احمق” یک آهنگ ضد خودکشی است که او در سال ۲۰۱۳ پس از کشته شدن سه نوجوان پرت نوشت. لنگفورد برای آخرین سالش در پرث مدرن، شنا را کنار گذاشت و تمرکز خود را روی موسیقی و اجرا معطوف کرد. او در تعدادی از مسابقات موسیقی و نمایشنامه موفق بود. لنگفورد در تولید مدرسه هتل سورنتو در سال ۲۰۱۳ ظاهر شد و در همان سال فارغ التحصیل شد.

کاترین لانگفورد

بهترین فیلم کای کاترین لانگفورد:

۱- فیلم سینمایی چاقوکشی – Knives Out (۲۰۱۹)

  • کارگردان: رایان جانسن (Rian Johnson)
  • ژانر فیلم: کمدی٬‌ جنایی٬ درام
  • امتیاز فیلم: ۷.۹
  • خلاصه داستان: خانواده هارلن ترومبی، رمان نویس ثروتمند معمایی، در جشن تولد ۸۵ سالگی او در عمارتش در ماساچوست شرکت می کنند. صبح روز بعد، خانه دار هارلن، فران، او را با گلوی بریده مرده می یابد. پلیس معتقد است مرگ هارلن خودکشی بوده است، اما کارآگاه خصوصی بنوا بلان به طور ناشناس پولی برای تحقیق دریافت می کند. بلان متوجه می شود که روابط هارلان با اعضای مختلف خانواده اش تیره شده است.

فیلم های کاترین لانگفورد

۲- فیلم سینمایی با عشق٬ سایمون – Love, Simon (۲۰۱۸)

  • کارگردان: گرک برلانتی (Greg Berlanti)
  • ژانر فیلم: کمدی٬ درام٬ عاشقانه
  • امتیاز فیلم: ۷.۶
  • خلاصه داستان: سایمون اسپایر یک نوجوان همجنس گرا است که در حومه آتلانتا، جورجیا زندگی می کند. او یک خانواده صمیمی و دوست داشتنی دارد. لیا با سیمون در مورد اعتراف آنلاین یک دانش‌آموز همجنس‌باز در دبیرستانشان که فقط با نام مستعار «آبی» شناخته می‌شود، صحبت می کند. سیمون شروع به برقراری ارتباط با بلو از طریق ایمیل با نام مستعار “ژاک” می کند. این دو اطلاعات شخصی را محرمانه می کنند و ارتباط برقرار می کنند. ایمیل های آنها به طور تصادفی توسط دانش آموز دیگری به نام مارتین، که شیفته ابی است، کشف می شود.

فیلم های کاترین لانگفورد

۳- فیلم سینمایی گمراه شده – The Misguided (۲۰۱۸)

  • کارگردان: شانون الکساندر (Shannon Alexander)
  • ژانر فیلم: کمدی٬ درام
  • امتیاز فیلم: ۶.۷
  • خلاصه داستان: لوی یک بی خانمان ترک تحصیل کرده است که عاشقانه با سانجا، دوست دختر سابق برادر معتادش وندل یک رابطه را آغاز می کند. وفاداری و احساس وظیفه خانوادگی او  زمانی که وندل در یک مخمصه مرگبار قرار می گیرد مورد آزمایش قرار می گیرد.

فیلم های کاترین لانگفورد

۴- فیلم سینمایی خود جوش – Spontaneous (II) (2020)

  • کارگردان: برایان دافیلد (Brian Duffield)
  • ژانر فیلم: کمدی٫ ترسناک٬ عاشقانه
  • امتیاز فیلم: ۶.۵
  • خلاصه داستان: در طول یک کلاس حساب دیفرانسیل و انتگرال در کاوینگتون، دانش‌آموز کاتلین به طور غیرقابل توضیحی منفجر می‌شود و به دانش‌آموزان و کلاس درس خون می‌پاشد. پلیس طی تحقیقاتی دانش آموزان کلاس را بازداشت می کند، اما جدای از رد حمله، قادر به تعیین علت انفجار نیست.در حین بازداشت، مارا (کاترین لنگفورد) دانشجوی ارشد این نظریه را مطرح می کند که ممکن است دوباره این اتفاق بیفتد، احساسی که توسط همسالانش جدی گرفته می شود. پس از آن، شخص ناشناس به او پیامک می‌دهد و ادعا می‌کند که چندین سال است که او را دوست داشته است و آن فرد در جریان چت ها  با عکس ریچارد نیکسون پاسخ می‌دهد.

فیلم های کاترین لانگفورد

کلام آخر:

احتمالا اگر اهل دیدن سریال های روز جهان باشید٬‌ سریال ۱۳ راه برای مردن را دیده اید. شاید بتوان به جرات گفت که مهمترین نقش آفرینی کاترین لانگفورد که باعث شهرت جهانی این بازیگر جوان شد٬ این سریال تینیجری باشد. اما همان طور که در این مطلب دیدید٬‌ کاترین لانگفورد سابقه حضور در ۴ فیلم سینمایی بلند را نیز  در کارنامه خود دارد. شما کدام یک از فیلم های سینمایی با حضور کاترین لانگفورد را دیده اید؟

مطالب مرتبط: 

بهترین فیلم های جنیفر گارنر (Jennifer Garner)

 برترین فیلم های لئا سیدو (Léa Seydoux)


این سوال با کد ( ID=4658 ) از آی پی ۵۱٫۶۸٫۱۴۱٫۱۷۸ در ۱/۱۲/۱۴۰۰ ثبت شده است.

نت نظر بزرگترین سایت نظردهی و نظرسنجی در ایران. کافی است عبارت مورد نظر خودتو در قسمت جستجوی سایت نت نظر جستجو کنی و مطالب وابسته را مطالعه کنی.

آیا این مطلبو دوست داشتی؟ نظرتو راجب “بهترین فیلم های کاترین لانگفورد” و یا هر سوالی درباره “فیلم های کاترین لانگفورد” و “فیلم های جدید کاترین لانگفورد” در قسمت دیدگاه ها بنویس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: حسین رازانی

یکی از خاطراتی که خانواده و اکثر دوستان دوران کودکی من یادشونه، درست کردن مانیتور و کامپیوترهای کاغذی بود که صفحاتش قابل تغییر بود و کتاب داستان های دست نویس با نقاشی های خودم. می خوام بگم که از همون دوران عاشق کامپیوتر و دنیای دیجیتال بودم و نویسندگی. علاقه ام به فناوری باعث شد کارشناسی فناوری اطلاعات بخونم و ارشد شبکه های کامپیوتری. و علاقه به نویسندگی باعث شد که توی این سال ها چند عنوان کتاب تالیف داشته باشم و توی سایت ها و مجلات مختلف در مورد موضوعات مختلف بنویسم. حالا دیگه سال هاست که توی این مسیر هستم و در زمینه فناوری اطلاعات کار می کنم و عاشق کارم و دنیای فناوری و دیجیتال هستم. دوست دارم همیشه بروز باشم و سعی می کنم مطالب جذابی رو که می خونم یا باهاشون برخورد می کنم با شما در میون بذارم.