in

حقوق سربازان سال ۱۴۰۱

حقوق سربازی 1401

همه چیز درباره: حقوق سربازان سال ۱۴۰۱

حقوق سربازان سال ۱۴۰۱

برچسب ها: حقوق سربازی , حقوق سربازان در سال ۱۴۰۱

این مطلب در بخش “مطالب روز” نوشته شده است و به “حقوق سربازان در سال ۱۴۰۱” می پردازد. آیا به دنبال اطلاعاتی درباره “حقوق سربازی”یا “تصویب حقوق سربازان ۱۴۰۱” هستی؟ پس این مطلبو مطالعه کن و نظرتو در انتها برای ما بنویس.

چند سال پیش، نه خیلی دور، سال ۹۷ من خدمت سربازی رو شروع کردم، با مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات. اصلا بحث سختی دوره سربازی نیست، اگر چه من توی یکی از سخت ترین پادگان های آموزشی ایران دوره ۲ ماه آموزشی رو گذروندم، حتما می پرسید کجا؟

حقوق سربازان 1401

پادگان ۰۵ کرمان. پادگان ارتش و یکی از قدیمی ترین پادگان های آموزشی ایران. اما به نظر شما حقوق یه سرباز با مدرک کارشناسی ارشد و با درجه ستوان ۲ چقدر بود؟
حقوق من اگر درست یادم باشه ۱۲۰ هزار تومن بود.! ۱۲۰ هزار تومن برای یک ماه! اون هم برای یه سرباز که محل زندگیش تهران بود و پادگانش پرندک! این پول حتی کفاف رفت و آمد رو هم نمیداد!
اما خب با روی کار اومدن دولت جدید خدارو شکر شرایط برای سربازها تغییر کرده.

حقوق سربازان

اخیرا تصویب شد که حداقل حقوق یک سرباز کارشناسی ارشد در مناطق عملیاتی چهار میلیون و پانصد هزار تومن باشه!

بر اساس مصوبه مجلس در بودجه ۱۴۰۱، اکثر سربازان حداقل ۳ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان و سربازان متاهل حداقل ۵ میلیون تومان که برابر با حداقل حقوق کارمندی با احتساب کسورات هستش، حقوق خواهند گرفت.
من فکر میکنم نسبت به سه سال پیش یه رشد عالی رو داشته و همین موضوع باعث میشه که بچه هایی که خدمت نرفتن و بیکار هستن حتی، نظرشون عوض بشه و برن خدمت سربازی.

مطالب مرتبط: 

بهترین فیلم های مریلین مونرو (Marilyn Monoroe)

بهترین فیلم های استیو مک کوئین (Steve McQueen)


این سوال با کد ( ID=4658 ) از آی پی ۵۱٫۶۸٫۱۴۱٫۱۷۸ در ۱۶/۰۱/۱۴۰۱ ثبت شده است.

نت نظر بزرگترین سایت نظردهی و نظرسنجی در ایران. کافی است عبارت مورد نظر خودتو در قسمت جستجوی سایت نت نظر جستجو کنی و مطالب وابسته را مطالعه کنی.

آیا این مطلبو دوست داشتی؟ نظرتو راجب “حداقل حقوق سربازی” و یا هر سوالی درباره “حقوق سربازان متاهل” و “جدول حقوق سربازی ۱۴۰۱” در قسمت دیدگاه ها بنویس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: حسین رازانی

یکی از خاطراتی که خانواده و اکثر دوستان دوران کودکی من یادشونه، درست کردن مانیتور و کامپیوترهای کاغذی بود که صفحاتش قابل تغییر بود و کتاب داستان های دست نویس با نقاشی های خودم. می خوام بگم که از همون دوران عاشق کامپیوتر و دنیای دیجیتال بودم و نویسندگی. علاقه ام به فناوری باعث شد کارشناسی فناوری اطلاعات بخونم و ارشد شبکه های کامپیوتری. و علاقه به نویسندگی باعث شد که توی این سال ها چند عنوان کتاب تالیف داشته باشم و توی سایت ها و مجلات مختلف در مورد موضوعات مختلف بنویسم. حالا دیگه سال هاست که توی این مسیر هستم و در زمینه فناوری اطلاعات کار می کنم و عاشق کارم و دنیای فناوری و دیجیتال هستم. دوست دارم همیشه بروز باشم و سعی می کنم مطالب جذابی رو که می خونم یا باهاشون برخورد می کنم با شما در میون بذارم.