in

مخترع قیچی کیست؟

مخترع قیچی کیه؟

همه چیز درباره: مخترع قیچی کیست؟

مخترع قیچی کیست؟

برچسب ها: مخترع قیچی , مخترع قیچی در جدول

این مطلب در بخش “مطالب روز” نوشته شده است و به “مخترع قیچی کیست؟” می پردازد. آیا به دنبال اطلاعاتی درباره “مخترع قیچی” یا “مخترع قیچی در جدول” هستی؟ پس این مطلبو مطالعه کن و نظرتو در انتها برای ما بنویس.

حتما شما هم مطالبی را که درباره اختراع قیچی و لئوناردو داوینچی مطرح می شود٬ خوانده اید! اما آیا مخترع قیچی لئوناردو داوینچی است؟ در این مطلب از نت نظر به این سوال پاسخ داده ایم.

مخترع قیچی کیه؟

برای پاسخ به این سوال بهتر است به این سوال پاسخ بدید که اگر قیچی در زمان لئوناردو داوینچی اختراع شده باشد٬ پس مردم تا قبل از او برای برش وسایل خود چکار می کردند؟

بله قطعا باتوجه به پیشرفت های بشر٬‌ اختراع قیچی به سال های قبل مربوط است. مصری های باستان در حدود ۱۵۰۰ سال قبل از میلاد مسیح از وسیله ای مشابه قیچی استفاده می کردند که از یک قطعه فلزی ساخته شده بود که توسط ورقه های فلزی به هم متصل شده بود. اما طرح اولیه ای که مصری ها از‌ آن استفاده می کردند٬ در سال های بعد توسط رومیان  تا حدود زیادی تغییر پید کرد.

مخترع قیچی کیست؟

اگر کمی تاریخ را به سمت جلو ورق بزنیم٬‌ فردی با نام رابرت هنکلیف ، مخترع قیچی های امروزی است. فردی که در انگلستان برای اولین بار از استیل برای ساخت و تولید قیچی استفاده کرد. و این تولیدات با شکل امروزی به حدود ۲۰۰ سال بعد از دوران زندگی لئوناردو داوینچی مربوط می شود.

مطالب مرتبط:

مخترع لامپ کیست؟

مخترع هلیکوپتر کیست؟


این سوال با کد ( ID=4784 ) از آی پی ۸۹٫۲۱۹٫۲۵۰٫۹۰ در ۱۰/۰۲/۱۴۰۱ ثبت شده است.

نت نظر بزرگترین سایت نظردهی و نظرسنجی در ایران. کافی است عبارت مورد نظر خودتو در قسمت جستجوی سایت نت نظر جستجو کنی و مطالب وابسته را مطالعه کنی.

آیا این مطلبو دوست داشتی؟ نظرتو راجب “مخترع قیچی کیست؟” و یا هر سوالی درباره “مخترع قیچی” و “مخترع قیچی در جدول” در قسمت دیدگاه ها بنویس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: نت نظر