جنگ نرم چیست؟
in

هدف دشمن در جنگ نرم چیست؟

دشمن در جنگ نرم به دنبال چیست؟

همه چیز درباره: هدف دشمن در جنگ نرم چیست

هدف دشمن در جنگ نرم چیست

برچسب ها: هدف دشمن در جنگ نرم چیست مطالعات نهم , هدف دشمن در جنگ نرم

این مطلب در بخش “مطالب روز” نوشته شده است و به “هدف دشمن در جنگ نرم چیست” می پردازد. آیا به دنبال اطلاعاتی درباره “هدف دشمن در جنگ نرم چیست مطالعات نهم” یا “هدف دشمن در جنگ نرم” هستی؟ پس این مطلبو مطالعه کن و نظرتو در انتها برای ما بنویس.

جنگ نرم چیست؟ و به نظر شما هدف دشمن در جنگ نرم چیست؟

ابتدا بیایید ببینیم جنگ نرم چیست، در پاسخ به این سوال باید گفت، وقتی کشوری از نظر قدرت نظامی در درجه بالایی قرار می گیرد، و تهاجم نظامی به آن کشور با احتمال شکست و ضرر های اقتصادی و مالی و جانی فراوان همراه است. دشمن از راه دیگری وارد می شود.

هدف دشمن در جنگ نرم چیست

به این مدل از نفوذ و تخریب جنگ نرم می گویند. اما هدف اصلی جنگ نرم چیست؟

باید بدانید و آگاه باشید که هدف جنگ نرم  نابودی باورهای دینی مردم است. به عنوان مثال با ایجاد یک امپراطوری رسانه ای بزرگ، افزایش شبکه های ماهواره ای برای جلب مخاطبین، شاید برایتان جالب باشد بدانید که تعداد شبکه های فارسی زبان در ماهواره رقمی عجیب است.

جالب است بدانید از ۳۲۰ ماهواره حدود ۱۱۰ ماهواره فقط در فضای ایران فعالیت می کنند. در حال حاضر بیش از ۲۶۰ کانال هستند. با یک سوال ساده از خود می توانید بپرسید که چرا باید کشورهای مخالف نظام جمهوری اسلامی برای مردم ایران برنامه سازی می کنند؟ این اتفاق بسیار عجیبی نیست؟

قطعا هدف این شبکه های فارسی زبان که به صورت نظام مند برنامه تولید می کنند به خارج از ایران وابسته است. کشورهایی که از مردم خودشان برای پخش برنامه هزینه دریافت می کند. مثل کشور انگلیس و کانادا.

مطالب مرتبط:

جنگ جهانی دوم چگونه‌ آغاز شد؟

به جنگاوران قرون وسطی چه می گفتند؟


این سوال با کد ( ID=4831 ) از آی پی ۹۱٫۹۲٫۲۰۸٫۲۰۲ در ۲۶/۰۲/۱۴۰۱ ثبت شده است.

نت نظر بزرگترین سایت نظردهی و نظرسنجی در ایران. کافی است عبارت مورد نظر خودتو در قسمت جستجوی سایت نت نظر جستجو کنی و مطالب وابسته را مطالعه کنی.

آیا این مطلبو دوست داشتی؟ نظرتو راجب “جنگ نرم چیست” و یا هر سوالی درباره “هدف دشمن در جنگ نرم چیست مطالعات نهم” و “هدف جنگ نرم” در قسمت دیدگاه ها بنویس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: نت نظر