in

پوزیشن ترومبون زنگ زده چیست؟ (Rusty trombone)

پوزیشن ترومبون زنگ زده

همه چیز درباره: پوزیشن ترومبون زنگ زده

پوزیشن ترومبون زنگ زده

برچسب ها: ترومبون زنگ زده چیست , ترومبونو چیست

این مطلب در بخش “مطالب روز” نوشته شده است و به “ترومبون چیست” می پردازد. آیا به دنبال اطلاعاتی درباره “ترومبون زنگ زده چیست” یا “ترومبونو چیست” هستی؟ پس این مطلبو مطالعه کن و نظرتو در انتها برای ما بنویس.

آیا برای شما هم این سوال پیش آمده که ترومبون زنگ زده در سکس یعنی چه؟ یا شاید با سوالاتی و کلماتی مثل ترومبونو ، ترومبون در سکس، پوزیشن ترومبون زنگ زده و یا ترموبون نوازی در سکس مواجه شده اید.

پوزیشن ترومبون زنگ زده چیست

ترمبون زنگ زنگ زده یکی از پوزیشن های رابطه جنسی یا روش های آمیزش جنسی است. اما اگر کنجکاو هستید که به چه صورتی است در ادامه با ما همراه باشید.

در این پوزیشن جنسی، مرد ایستاده است و شریک جنسی او در پشت سر او نشسته و در حالی که سوراخ مقعد مرد را لیس میزند، با آلت تناسلی او بازی می کند. به دلیل شباهت این کار به نواختن ترمبون به آن پوزیشن ترومبون زنگ زده گفته می شود.

مطالب مرتبط:

تپه ونوس کجاست؟


این سوال با کد ( ID=4842 ) از آی پی ۸۹٫۲۱۹٫۲۰۳٫۹۵ در ۳۰/۰۲/۱۴۰۱ ثبت شده است.

نت نظر بزرگترین سایت نظردهی و نظرسنجی در ایران. کافی است عبارت مورد نظر خودتو در قسمت جستجوی سایت نت نظر جستجو کنی و مطالب وابسته را مطالعه کنی.

آیا این مطلبو دوست داشتی؟ نظرتو راجب “ترومبون چیست” و یا هر سوالی درباره “ترومبون زنگ زده چیست” و “ترومبونو چیست” در قسمت دیدگاه ها بنویس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: نت نظر