in

ترور شهید صیاد خدایی

شهید صیاد خدایی کیست؟

همه چیز درباره: ترور شهید صیاد خدایی

ترور شهید صیاد خدایی

برچسب ها: شهید صیاد خدایی , ترور شهید خدایی

این مطلب در بخش “مطالب روز” نوشته شده است و به “ترور شهید حسن صیاد خدایی” می پردازد. آیا به دنبال اطلاعاتی درباره “ترور شهید خدایی” یا “شهید صیاد خدایی” هستی؟ پس این مطلبو مطالعه کن و نظرتو در انتها برای ما بنویس.

در تاریخ ۱ خرداد ۱۴۰۱ شهید صیاد خدایی به دست عوامل اسرائیلی در محله مجاهدین اسلام در شرق تهران ترور شد. به نظر می رسد این ترور توسط ۲ نفر موتور سوار و با شلیک ۵ گلوله انجام شده است.  شهید صیاد خدایی از مدافعین حرم با درجه سرهنگی است.

شهید صیاد خدایی

شهید صیاد خدایی کیست؟

با از شهادت صیاد خدایی توسط تیم ترور، شبکه های اسرائیلی اخباری را درباره او منتشر کردند. که او را سرتیپ نامیده و او را مسئول انتقال اطلاعات ساخت پهباد به حزب الله لبنان دانستند.

بعد از شهادت سرهنگ صیاد خدایی مقامات رسمی ایران به این ترور واکنش نشان دادند. از جمله رییس جمهور ایران آیت الله رییسی که اعلام کردند این ترور بی پاسخ نخواهد ماند.

یکی از اداعاهای جالب در مورد شهید خدایی توسط خبرنگار شبکه ۱۳ اسرائیل مطرح شد، الون بن دیوید خبرنگار شبکه ۱۳ تلویزیون اسرائیل بعد از شهادت سرهنگ صیاد خدایی مدعی شد صیاد خدایی عامل اصلی ترور اتباع اسرائیل و ژنرال آمریکایی در آلمان بود!

مطالب مرتبط:

شهید حسن عشوری که بود؟

حاج قاسم چه سالی وارد سپاه شد؟

تجربه نزدیک به مرگ چیست؟


این سوال با کد ( ID=4854 ) از آی پی ۲۱۲٫۸٫۲۴۸٫۳۰ در ۰۲/۰۳/۱۴۰۱ ثبت شده است.

نت نظر بزرگترین سایت نظردهی و نظرسنجی در ایران. کافی است عبارت مورد نظر خودتو در قسمت جستجوی سایت نت نظر جستجو کنی و مطالب وابسته را مطالعه کنی.

آیا این مطلبو دوست داشتی؟ نظرتو راجب “شهادت شهید صیاد خدایی” و یا هر سوالی درباره “شهید مدافع حرم صیاد خدایی” و “سرهنگ صیاد خدایی” در قسمت دیدگاه ها بنویس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: حسین رازانی

یکی از خاطراتی که خانواده و اکثر دوستان دوران کودکی من یادشونه، درست کردن مانیتور و کامپیوترهای کاغذی بود که صفحاتش قابل تغییر بود و کتاب داستان های دست نویس با نقاشی های خودم. می خوام بگم که از همون دوران عاشق کامپیوتر و دنیای دیجیتال بودم و نویسندگی. علاقه ام به فناوری باعث شد کارشناسی فناوری اطلاعات بخونم و ارشد شبکه های کامپیوتری. و علاقه به نویسندگی باعث شد که توی این سال ها چند عنوان کتاب تالیف داشته باشم و توی سایت ها و مجلات مختلف در مورد موضوعات مختلف بنویسم. حالا دیگه سال هاست که توی این مسیر هستم و در زمینه فناوری اطلاعات کار می کنم و عاشق کارم و دنیای فناوری و دیجیتال هستم. دوست دارم همیشه بروز باشم و سعی می کنم مطالب جذابی رو که می خونم یا باهاشون برخورد می کنم با شما در میون بذارم.