in

برنامه ۳۶۰ عادل فردوسی پور

برنامه 360 از کجا پخش می شود؟

همه چیز درباره: برنامه ۳۶۰ عادل فردوسی پور

برنامه ۳۶۰ عادل فردوسی پور

برچسب ها: برنامه ۳۶۰ از کجا پخش میشود , برنامه ۳۶۰ عادل فردوسی پور کجا پخش میشود

این مطلب در بخش “مطالب روز” نوشته شده است و به “برنامه ۳۶۰ عادل فردوسی پور” می پردازد. آیا به دنبال اطلاعاتی درباره “برنامه ۳۶۰ از کجا پخش میشود” یا “برنامه ۳۶۰ عادل فردوسی پور کجا پخش میشود” هستی؟ پس این مطلبو مطالعه کن و نظرتو در انتها برای ما بنویس.

عادل فرودسی پور دوباره به اجرا می پردازد. اما نه در تلوزیون ملی. قسمت اول برنامه ۳۶۰ عادل فرودسی پور در بخش اول با حضور علی دایی پخش شد. تا همه از بازگشت این مجری و کارشناس فوتبال به عرصه ی اجرا خوشحال شوند.

برنامه 360 عادل فرودسی پور

اگر برای شما هم این سوال پیش آمده که برنامه ۳۶۰ از کجا پخش می شود ادامه این مطلب را بخوانید.

اما با این تفاوت که این برنامه از تلوزیون ملی پخش نمی شود. و کانال اصلی این برنامه سایت یوتیوب است. شما می توانید از طریق لینک زیر برنامه فوتبال ۳۶۰ را از یوتیوب دنبال کنید.

البته شما می توانید از طریق سایت فوتبال ۳۶۰ هم به دیگر برنامه ها و اخبار و مقالات ورزشی که درباره فوتبال است دسترسی داشته باشید. شما می توانید از طریق همین سایت بخش ویدیوها نیز به بخش اجرای عادل فرودسی پور و مصاحبه های او دسترسی داشته باشید.

قسمت اول برنامه ۳۶۰

قسمت اول برنامه فوتبال ۳۶۰ با حضور علی دایی به عنوان مهمان و در سبکی جدید در بیرون از استدیو و در دفتر علی دایی برگزار شد. بعد از یک گپ و گفت صمیمی٬‌ پیشنهاد یک بازی پینگ پنگ بین علی دایی و عادل فرودسی پور داده شد. ابتدا علی دایی با یک کری خوانی به عادل فرودسی پور گفت که خود را در آینه ببیند و ببیند که آیا در حد و اندازه های بازی کردن با او هست یا نه. در مقابل عادل فرودسی پور به علی دایی گفت که در صورت باخت از او یک ست کامل باشگاه لیورپول را می خواهد. علی دایی قبول کرده و قول داد به سرعت ست کامل ورزشی باشگاه لیورپول را برای او از انگلستان تهیه خواهد کرد.

برگزاری مسابقه پینگ پنگ

عادل فردوسی پور از علی دایی پرسید که در صورت پیروزی شما چه می خواهید که علی دایی پاسخ داد یک جفت جوراب.

با توجه به این کری خوانی به نظر می رسید که علی دایی همچون گل زنی در مسابقات ملی و فوتبال خود٬ در بازی تنیس روی میز یا پینگ پنگ هم مهارت دارد.  میز بازی درون حیاط دفتر علی دایی برپا شد و هر دو با پوشیدن لباس های ورزشی وارد یک رقابت شدند.

در پایان این عادل فرودسی پور بود که بر علی دایی پیروز شد. در پایان عادل از علی دایی گفت که چند سالی است دست به پینگ پنک نزده. و عادل از او پرسید پس چرا انقدر کری خوانی کردید. علی دایی در جواب گفت که کری خوانی لازمه ی هر بازی است.

قسمت اول از برنامه با توجه به اینکه دردو بخش تهیه شده است نیمه تمام باقی ماند.

مطالب مرتبط:

ریکاردو ساپینتو کیست؟

معنی گلات در فوتبال


این سوال با کد ( ID=4876 ) از آی پی ۲۱۲٫۸٫۲۴۸٫۳۰ در ۱۱/۰۳/۱۴۰۱ ثبت شده است.

نت نظر بزرگترین سایت نظردهی و نظرسنجی در ایران. کافی است عبارت مورد نظر خودتو در قسمت جستجوی سایت نت نظر جستجو کنی و مطالب وابسته را مطالعه کنی.

آیا این مطلبو دوست داشتی؟ نظرتو راجب “برنامه ۳۶۰ عادل فردوسی پور” و یا هر سوالی درباره “برنامه ۳۶۰ از کجا پخش میشود” و “برنامه ۳۶۰ عادل فردوسی پور کجا پخش میشود” در قسمت دیدگاه ها بنویس.

1 دیدگاه

نظر بده
  1. با سلام و احترام.عادل فردوسی پور عزیز و عوامل پشت صحنه برنامه ۳۶۰٫قطعا منشی صحنه و تدوینگر و کارگردان دارد.در پلان رستوران در حین صحبت با آقای دایی چندین با مشاهده میشود که میز مذاکره خالی است و سپس پر. یعنی در سکانسی از این برنامه لیوان چای پر شده و شیرینی روی میز هست و در سکانس بعدی میز خالی شده.و در نهایت پیشخدمت سینی شیرینی و چای ودمنوش رو می آورد. به نظرم یه کم حرفه ای تر به قضیه نگاه شود برنامه جذابیت بهتری پیدا خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: نت نظر