in

بهترین رستوران های ایرانی هامبورگ

بهترین رستوران های ایرانی هامبورگ

غذا یکی از دغدغه‌های اصلی هر مهاجر و مسافر ایرانی است. اگر شما شهر هامبورگ از کشور آلمان را برای مهاجرت یا مسافرت انتخاب کرده باشید، بی گمان یکی از خواسته های شما یافتن بهترین رستوران های ایرانی هامبورگ است. هامبورگ دومین شهر بزرگ آلمان و همچنین یکی از بزرگترین بنادر اروپا است. شما می توانید در کنار لذت بردن از جاذبه های فراوان این شهر و دیگر مناطق دیدنی آلمان از رفتن به بهترین رستوران های ایرانی هامبورگ نیز لذت ببرید.

ممکن است غذاهای ملل مختلف، به مذاق ما ایرانی ها خوش نیاید، یا دلتنگی برای وطن ما را به مکانی بکشاند که بتوانیم برای ساعاتی خوش، طعم بودن در ایران را بچشیم. در رستوران های ایرانی آلمان هر نوع غذای خوشمزه ای را که بخواهید برای شما آماده می کنند.

رستوران قصر هامبورگ

بهترین رستوران های ایرانی در هامبورگ

در لیست زیر با ده مورد از بهترین رستوران های ایرانی در هامبورگ و موقعیت مکانی هر یک، آشنا شوید.

۱- رستوران قصر

رستوران قصر هامبورگ، یکی از معروف ترین رستوران های ایرانی در آلمان است که شما می توانید انواع غذاهای لذیذ ایرانی را در آنجا سفارش دهید. در اصل تنوع غذایی در شرق به ویژه در کشور ما ایران آنقدر زیاد است که هر فرد غیر ایرانی با دیدن میز رنگارنگی که جلوی شما در رستوران قصر هامبورگ چیده شده، قطعاً مبهوت فرهنگ و غذاهای ایرانی خواهد شد.

آدرس رستوران قصر:

Lübecker Strasse 119 / ۲۲۰۸۷

رستوران پارس

۲- رستوران پارس

اگر از طرفداران کله پاچه هستید، جالب است بدانید که میتوان این غذا را در آلمان و در رستوران پارس هامبورگ پیدا کرد. در کنار منوی سنتی این رستوران و کیفیت بالای غذایی آن، رستوران پارس محیطی است که در آن، شب یلدا، جشن نوروز و سایر مناسبت های ایرانی نیز برقرار است.

آدرس رستوران پارس هامبورگ:

Steindamm 101, 20099 Hamburg, Germany

رستوران سپیده

۳- رستوران سپیده هامبورگ

رستوران سپیده هامبورگ با ظرفیت بیش از ۱۰۰ نفر، در شمار بهترین رستوران های ایرانی هامبورگ قرار دارد. اگر قصد دارید مهمانی بزرگی ترتیب دهید و در آن با بهترین غذاهای ایرانی از انواع کباب گرفته تا سوپ ها و پیش غذاهای بومی ایران، از مهمانان خود پذیرایی کنید آدرس رستوران سپیده هامبورگ برای شما قرار داده شده است.

آدرس:

Hammer Straße 5 / ۲۲۰۴۱

رستوران الماس شرق

۴- رستوران الماس شرق

رستوران الماس شرق، از دیگر رستوران های ایرانی واقع در شهر زیبای هامبورگ است که در شمار بهترین رستوران های ایرانی آلمان قرار دارد. در کنار استفاده از تازه ترین و باکیفیت ترین مواد غذایی، دارای سرویس دهی همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ شب به ایرانیان مقیم آلمان است.

آدرس:

Grindelallee 18, 20146 Hamburg, Deutschland

رستوران تهران

۵- رستوران تهران از بهترین رستوران های ایرانی هامبورگ

بی شک شما تا کنون نام رستوران تهران به گوشتان خورده. یکی از معروف ترین و بهترین رستوران های آلمان در شهر هامبورگ که در سال ۱۹۹۶ و در یک بنای ۲۰۰ ساله تحت حفاظت میراث فرهنگی ساخته شده. رستوران تهران در غذاهای خود از زعفران و دیگر ادویه های ایرانی استفاده میکند. در فضای باز رستوران تهران از صرف غذای خود لذت ببرید.

آدرس:

Adenauer Allee 70 / ۲۰۰۹۷

رستوران پدیده

۶- رستوران پدیده هامبورگ

اگر شما هم طرفداران رستوران های سنتی ایرانی هستید و فکر میکنید در آلمان نمیشود چنین رستورانی پیدا کرد باید بگویم که اشتباه میکنید! رستوران پدیده هامبورگ با فضایی کاملا سنتی آماده پذیرایی از شما است که با انواع کباب های ایرانی و دیگر غذاهای سنتی در شمار بهترین رستوران های ایرانی هامبورگ است.

آدرس:

Hammer Steindamm 51, 22089 Hamburg, Germany

اورینت پلازا از بهترین رستوران های ایرانی هامبورگ

۷- رستوران اورینت پلازا

ترکیبی جالب از رستوران، کافی شاپ و فست فود را در رستوران ایرانی اورینت پلازا هامبورگ مشاهده کنید. فضایی لوکس و زیبا که در کنار آن با مشاهده منو فارسی روی میز خود، از بین غذاهای ایرانی و مخصوص این رستوران، سفارش بدهید.

آدرس:

Hamburg wedeler landstrab 53D 22559

رستوران ایرانی در هامبورگ

۸- رستوران بابا

اگر به دنبال رستوران های ایرانی هامبورگ آلمان میگردید، رستوران بابا در هامبورگ، مکان مناسبی برای لذت بردن از غذای سنتی ایرانی است. اگر سفری به آلمان داشتید و گذرتان به هامبورگ افتادن از رستوران بابا غافل نشوید. انواع کباب و ساندویج به همراه طعم و عطر اصیل ایرانی همه روزه از ۱۱:۰۰ – ۲۲:۰۰ از شما و دوستانتان پذیرایی میکند.

آدرس:

Flughafenstraße 83, 22415 Hamburg, Deutschland

رستوران ایرانی

۹- رستوران زعفران

رستوران زعفران که در یک سمت فضای سنتی و مزین به فرش ایرانی و در سمت دیگر آن فضایی کاملا مدرن دارد. باقالی پلو و انواع دسرها به همراه شیرینی های ایرانی را در رستوران زعفران و آن هم در قلب آلمان بچشید.

آدرس:

Wandsbeker Marktstraße 142, / ۲۲۰۴۱

بهترین رستوران های ایرانی هامبورگ

۱۰- رستوران شاهین هامبورگ

ترکیبی از تنوع، کیفیت و خلاقیت را در رستوران شاهین تجربه کنید. رستوران شاهین هم در شهر هامبورگ آلمان واقع شده و غذاهای لذیذ ایرانی را عرضه میکند.

آدرس:

Wandsbeker Marktstraße 142, / ۲۲۰۴۱

کلام آخر

در هر جای دنیا که باشید چشیدن طعم غذای لذیذ ایرانی بی‌شک یکی از خواسته های شما است. حتی در هامبورگ آلمان رستوران های متعددی وجود دارند که غذای ایرانی را با مواد اولیه مرغوب و کیفیتی بی نظیر عرضه می کنند.

با توجه به افزایش مهاجرت ها و یا حتی مسافرت به  آلمان، اگر شما هم قصد رفتن به این کشور را دارید حتما به این رستوران ها بروید و از تجربه داشتن یک وعده غذای ایرانی لذت ببرید.

مطالب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: سمانه عزیزی

سمانه هستم . کتاب باز حرفه ای و عاشق فیلم دیدن . نوشتن به جای خون تو رگامه و انتشارات مولفین طلایی پنج جلد از آثارمو چاپ کرده. نوازنده هارمونیکا. یک عدد infj هستم .
کارشناسی مهندسی شیمی و عاشق سبک زندگی globtroter .