دکتر یانگر
in

بهترین جراح پلاستیک ونکوور – لیست ۱۰تایی

معرفی لیستی از بهترین جراحان پلاستیک در ونکوور کانادا

ونکوور نام یک شهر بندری در ایالت بریتیش کلمبیا کشور کانادا است. تعداد ایرانیان مقیم در این شهر بسیار زیاد است که هر کدام بنا بر دلایل مختلف، به این شهر و کشور مهاجرت کرده اند. حتی محله هایی در ونکوور وجود دارد که اکثر ساکنان آن ایرانی هستند. پیدا کردن بهترین جراح پلاستیک ونکوور می تواند یکی از چالش ایرانیان ساکن در این شهر باشد. حتی شاید افرادی در داخل کشور هم باشند که به دنبال پیدا کردن جراح پلاستیک در خارج کشور هستند. در ادامه این مطلب به معرفی لیستی ده تایی از بهترین جراح پلاستیک ونکوور خواهیم پرداخت.

بهترین جراح پلاستیک ونکوور

بهترین جراح پلاستیک در ونکوور

۱- اندرو بی دنتون (Dr. Andrew B Denton)

دکتر دنتون یکی از برجسته ترین جراحان پلاستیک صورت در شهر ونکوور است. این پزشک متخصص بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه جراحی صورت و گردن را دارد و از مهارت خود برای احیا و جوانسازی بیماران خود استفاده می کند.

دکتر دنتون دوره رزیدنتی خود را در دانشگاه بریتیش کلمبیا سپری کرده و سپس در دانشگاه کالیفرنیا، بورسیه تحصیلی در رشته جراحی پلاستیک صورت را به پایان رساند. عمده تخصص این پزشک در زمینه جراحی زیبایی و ترمیمی صورت مانند رینوپلاستی (جراحی بینی) و ایمپلنت صورت است. البته عمده این شهرت این جراح به خاطر استفاده از بوتاکس و پرکننده بافت نرم مانند Juvederm است.

  • آدرس: ۲۰۲-۹۴۳ West Broadway Vancouver, BC V5Z 4E1
  • وب سایت: https://doctordenton.com
  • شماره تماس: ۳۲۲۳-۸۷۹-۶۰۴ ۱+
دکتر دنتون از بهترین جراح پلاستیک ونکوور
دکتر دنتون

۲- کلینیک تخصصی Skinworks

Skinworks نام یک کلینیک خصوصی پزشکی در غرب ونکوور برای انجام جراحی های پلاستیک و زیبایی پوست است. این کلینیک توسط دکتر نیک کار (Dr. Nick Carr) اداره می شود که از بهترین جراح پلاستیک ونکوور است. این پزشک متخصص از تکنیک های پیشرفته و روز دنیا برای انجام جراحی زیبایی سینه، شکم و صورت استفاده می کند.

او در سال های ۲۰۰۷-۲۰۰۸ به عنوان یکی از بهترین پزشکان کانادا انتخاب شد و در حال حاضر رئیس برنامه دستیاری جراحی پلاستیک در UBC است. البته عمده شهرت دکتر کار به خاطر دانش به روز و برش حداقلی در عمل زیبایی است.

  • آدرس: ۳۵۷۸ West 41st Avenue Vancouver, BC V6N 3E6
  • وب سایت: http://www.skinworks.ca
  • شماره تماس: ۹۷۱۱-۷۳۳-۶۰۴ ۱+
دکتر نیک کار
دکتر نیک کار

۳- دکتر اریک پوگاش (Dr. Eric Pugash) بهترین جراح پلاستیک در ونکوور

دکتر اریک پوگاش، یکی دیگر از جراحان پلاستیک سرشناس در ونکوور است. تخصص اصلی این پزشک در زمینه جراحی پلاستیک صورت و بدن شامل جراحی سینه است. دکتر پوگاش پس از اخذ مدرک دکترای پزشکی، یک دوره ۵ ساله دستیاری جراحی پلاستیک را گذراند.

این پزشک از روش های رایج برای جوان سازی پوست مانند ایمپلنت سینه، جراحی شکم و صورت استفاده می کند. البته بیماران می توانند از دیگر روش های غیرجراحی مانند بوتاکس، پرکننده های پوستی و دیسپورت نیز بهره مند شوند.

  • آدرس: ۲۳۷-۶۱۰ Sixth S Royal City Centre New Westminster, BC V3L 3C2
  • وب سایت: https://www.vancouvercosmeticsurgery.ca/
  • شماره تماس: ۵۱۹۹-۵۲۲-۶۰۴ ۱+
دکتر اریک پوگاش
دکتر اریک پوگاش

۴- دکتر پیتر لنوکس (Dr. Peter Lennox)

شاید از ویژگی های ظاهری خود ناراضی بوده و قصد انجام جراحی پلاستیک را دارید. این نارضایتی می تواند مربوط به بزرگ کردن سینه و شکم، لیپوساکشن و یا انجام جراحی ترمیمی باشد. دکتر پیتر لنوکس یکی از بهترین جراحان پلاستیک در ونکوور است که تجربه انجام چنین جراحی های حساس را دارد.

این پزشک متخصص گواهینامه RCPSC داشته و انواع جراحی های پلاستیک زیبایی و ترمیم را انجام داده است. پس برای رسیدن به زیبایی ظاهری خود، می توانید بر روی تجربه و تخصص ایشان حساب ویژه ای باز کنید.

  • آدرس: ۱۰۰۰-۷۷۷ W Broadway Vancouver, BC V5Z 4J7
  • وب سایت: https://www.drpeterlennox.com/
  • شماره تماس: ۶۵۵۲-۸۷۶-۶۰۴ ۱+
دکتر پیتر لنوکس از بهترین جراحان پلاستیک ونکوور
دکتر پیتر لنوکس

۵- مرکز جراحی صورت جوان (Younger Facial Surgery Centre)

در علوم پزشکی شاخه ای با عنوان آناتومی صورت وجود دارد. این دانش به جراحان پلاستیک کمک می کند تا جراحی و تزریقات خود را با دقت بیشتری انجام دهند. دکتر یانگر (Dr. Ritchie A. L. Younger) از جراحان با تجربه کانادا است که با چنین دانشی آشنا بوده و اکثر جراحی های ضد پیری و زیبایی را خودش انجام می دهد.

ایشان مدیر مرکز جراحی صورت جوان در ونکوور هستند و بیش از ۳۰ سال سابقه فعالیت برای انجام چنین جراحی هایی را دارد. اکثر بیماران از جراحی زیبایی خود راضی بوده و ظاهر آن را طبیعی می دانند.

  • آدرس: ۲۰۲۵ West Broadway Suite 105 Vancouver, BC V6J 1Z6
  • وب سایت: https://youngerface.com/
  • شماره تماس: ۰۵۱۰-۶۷۰-۶۰۴ ۱+
دکتر یانگر
دکتر یانگر

۶- مرکز جراحی پلاستیک فیرویو (Fairview Plastic Surgery Centre)

داشتن ظاهری زیبا و تجربه احساسی خوشایند، تنها خواسته بانوان نیست. بلکه در بین آقایان نیز افرادی هستند که به زیبایی ظاهری خود اهمیت می دهند. مرکز جراحی پلاستیک فیرویو، یکی از کلینیک های تخصصی برای انجام جراحی های تقویت مردانه است.

البته در این مرکز، طیف وسیعی از جراحی های ژنیکوماستی، لیپوساکشن، رینوپلاستی و بزرگ کردن سینه انجام می شود. لیزر و مراقبت حرفه ای از پوست، از دیگر خدمات ارائه شده در این مرکز زیبایی است. مدیریت این مجموعه بر عهده دکتر کامرون بومن (Dr. Cameron Bowman) می باشد؛ که تخصص اصلی وی جراحی سینه است.

  • آدرس: ۹۹۹ Broadway W Suite 480 Vancouver, BC V5Z 1K5
  • وب سایت: http://www.fairviewplasticsurgery.com/
  • شماره تماس: ۱۴۱۶-۷۳۴-۶۰۴ ۱+
کامرون بومن
کامرون بومن

۷ – کلینیک جراحی زیبایی و پوست وست ۸ (۸ West Cosmetic Surgery & Skin Clinic)

کلینیک وست ۸ بیش از ۱۵ سال است که خدمات خود را در زمینه جراحی پلاستیک و زیبایی به بیماران ارائه می دهد. این کلینکی توسط دکتر توماس بووناسیسی (Dr. Thomas Buonassisi) تاسیس شد و در حال حاضر یک تیم حرفه ای از متخصصان تغذیه، زیباشناسان پزشکی، جراحان پلاستیک، پرستاران و مدیران در آن مشغول به کار هستند.

در این مرکز طیف گسترده ای از خدمات پزشکی زیبایی جراحی و غیرجراحی ارائه می شود. بلفاروپلاستی، جراحی پلک دوتایی، کاشت سینه، اتوپلاستی، رینوپلاستی یا همان عمل بینی، لیفت باسن، تزریق لب و لیزر جوانسازی تنها بخشی از خدمات این مرکز زیبایی در شهر ونکوور هستند.

  • آدرس: ۱۷۸۸ West Broadway Suite 300 8 West Clinic Vancouver, BC V6J 1Y1
  • وب سایت: http://www.8west.ca
  • شماره تماس: ۱۶۶۹-۷۳۳-۶۰۴ ۱+
دکتر توماس بووناسیسی
دکتر توماس بووناسیسی

۸ – مرکز جراحی پلاستیک و زیبایی Pender Medi Spa

مرکز زیبایی Pender Medi Spa، یکی از معروف ترین کلینیک های جراحی پلاستیک در ونکوور است. این مرکز توسط دکتر پل دنتون (Dr. Paul Denton) تاسیس و اداره می شود. دکتر دنتون، بهترین جراح پلاستیک ونکوور است که مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه Wilfrid Laurier اخذ کرده است.

او سابقه فعالیت به عنوان رئیس رزیدنت در دانشگاه کوئینز را دارد و در سال ۲۰۰۶ عضو کالج سلطنتی جراحان کانادا شد. برای انجام بوتاکس، لیزر درمانی، پر کردن پوست، کاهش چربی، فیشال و خرید بهترین محصولات مراقبت از پوست، به این مرکز زیبایی در ونکوور مراجعه کنید.

  • آدرس: ۱۳۶۶ W Pender Street Vancouver, BC V6E 4S9
  • وب سایت: https://www.pendermedispa.com/
  • شماره تماس: ۶۳۹۹-۶۸۱-۶۰۴ ۱+

مرکز جراحی پلاستیک و زیبایی Pender Medi Spa

۹ – مرکز مراقبت از پوست Dermapure

Dermapure نام یکی دیگر از کلینیک های خصوصی پزشکی زیبایی در غرب ونکوور است. این مرکز خود را به عنوان پیشرو در زمینه مراقبت های پزشکی زیبایی معرفی می کند و مشاورین پوست بسیار با تجربه ای دارد.

این افراد به شما کمک می کنند تا پوستی سالم و جوان داشته باشید. این مرکز توسط دکتر فرانسیس جانگ (Dr. Frances Jang) تاسیس شد که از متخصصین پوست شناخته شده در ونکوور است. مشاوره های تخصصی ایشان در حوزه درماتولوژی، به حفظ طراوت و زیبایی پوست شما کمک خواهد کرد.

  • آدرس: ۳۵۶۸ ۴۱st Avenue W Vancouver, BC V6N 3E6
  • وب سایت: https://www.dermapure.com/en/contact/vancouver/
  • شماره تماس: ۷۱۰۰-۷۳۷-۶۰۴ ۱+
دکتر فرانسیس جانگ بهترین متخصص پوست ونکوور
دکتر فرانسیس جانگ

۱۰ – دکتر بنجامین گلفانت (Dr. Benjamin Gelfant)

دکتر بنجامین گلفانت، از جراحان پلاستیک باتجربه در شهر ونکوور است. این جراح پلاستیک بیش از ۲۵ سال سابقه انجام عمل های زیبایی را دارد.

عمده جراحی های انجام شده توسط دکتر گلفانت مربوط به تقویت سینه، لیفت سینه و صورت، بلفاروپلاستی یا همان جراحی پلک، ابدومینوپلاستی و آرایش مامان (Mommy Makeover) بوده است. این جراح پلاستیک توجه ویژه ای بر ریکاوری بیماران خود داشته و به آنها کمک می کند تا به اندام دلخواه خود دست یابند.

  • آدرس: ۱۰۰ – ۱۳۳۳ West Broadway Vancouver, BC V6H 4C1
  • وب سایت: https://drgelfant.com/
  • شماره تماس: ۶۳۵۴-۸۷۶-۶۰۴ ۱+
دکتر بنجامین گلفانت
دکتر بنجامین گلفانت

کلام آخر

برای بسیاری از افراد مهم است که همواره پوستی زیبا و شاداب داشته باشند. چون پوست و اندام بدن در اثر پیری و آسیب های محیطی دچار تغییر خواهد شد. علل بسیار متفاوتی برای چنین تغییراتی وجود دارد و یکی از راه های جبران، انجام جراحی پلاستیک است. البته درمان های خانگی دیگری نیز وجود دارد. برای مثال خواص روغن کنجد برای سلامت پوست و مو. اما به هرترتیب گاهی، جراحی راه بهتری است.

انجام چنین عملی نیاز به مهارت و تخصص کافی در این زمینه دارد. چون کوچکترین اشتباه به قیمت از دست رفتن زیبایی و تناسب اندام شما تمام می شود. پس لازم است که چنین عملی توسط بهترین جراحان پلاستیک و زیبایی انجام شود.

در این مطلب لیستی از بهترین جراح پلاستیک ونکوور را به شما معرفی کردیم تا دسترسی ایرانیان مقیم در این شهر آسان شود. البته شما هم می توانید دیگر جراحان پلاستیک لس آنجلس یا ونکوور را به ما معرفی کنید.

منبع: سایت www.yelp.ca

مطلب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: کیوان چوگلی

سلام.کیوان هستم، کارشناسی ارشد ریاضیات مالی و علاقمند به مباحث سرمایه گذاری در اوراق بهادار و بورس می باشم..به نویسندگی و نوشتن علاقمند هستم و همیشه در پی یادگیری مطالب جدید ...با نظرات خود بنده و تیم بلاگر نت نظر را دلگرمی دهید..