in

بهترین جراح پلاستیک لس آنجلس – لیست ۱۰تایی

معرفی لیستی از جراحان پلاستیک در لس آنجلس

بهترین جراح پلاستیک لس آنجلس را بشناسید. بسیاری از افراد دچار یک سری ناهنجاری های پوستی در اندام و یا بخش های مختلفی از صورت خود هستند. این اختلالات پوستی در اثر عوامل وراثتی، افزایش سن، بی نظمی های بافتی و یا کاهش توان پوست بدن ایجاد می شود. موضوعی که در نهایت باعث کاهش اعتماد به نفس افراد شده و روابط اجتماعی آنها را تحت تاثیر قرار می دهد. بنابراین این افراد به ناچار، سراغ یک جراح پلاستیک رفته و خود را به دست تیغ جراحی می سپارند.

اما این عمل جراحی بسیار حساس است و باید توسط بهترین جراح پلاستیک انجام شود. انتخاب یک متخصص جراح پلاستیک خوب در داخل و یا خارج از کشور، باید متناسب با نیاز فرد بیمار باشد. آمار جراحی پلاستیک و زیبایی نسبت به دیگر عمل های انجام شده در بیمارستان بیشتر است و پزشکان زیادی در داخل و خارج از کشور وجود دارد که در این زمینه تخصص دارند. اما در ادامه قرار است تا لیستی از بهترین جراح پلاستیک لس آنجلس را به شما معرفی کنیم تا ایرانیان مقیم آمریکا و یا دیگر هم وطنانی که قصد انجام جراحی پلاستیک در خارج از کشور را دارند، به راحتی پزشک متخصص خود را پیدا کنند.

هر کدام از این افراد در زمینه کاری خود متخصص بوده و تجربه کافی برای جراح پلاستیک را دارند. پس پزشک مد نظر خود را با خیالی راحت از لیست بهترین جراح پلاستیک لس آنجلس انتخاب کرده و عمل خود را به او بسپارید.

بهترین جراح پلاستیک لس آنجلس

بهترین جراح پلاستیک لس آنجلس

۱ – دکتر دنیل بارت (Dr. Daniel Barrett)

دکتر بارت یکی از برجسته ترین جراحان پلاستیک در لس آنجلس آمریکا است. این پزشک متخصص بیش از ۱۵ سال سابقه دارد و از روش های مطمئن و امتحان شده برای جراحی پلاستیک بیماران خود استفاده می کند.

بازسازی صورت پس از تصادف، لیپوساکشن و بزرگ کردن سینه از جراحی های رایج انجام شده توسط دکتر بارت است. دکتر بارت به تکیه بر توانایی های خود به شما کمک می کند تا با قیمتی مناسب، به ظاهر دلخواه خود برسید.

  • آدرس: ۹۷۰۱ Wilshire Boulevard ML1, Beverly Hills, CA 90212, United States
  • وب سایت: https://www.drdanielbarrett.com/
  • شماره تماس: ۲۶۴۸-۵۹۸-۳۱۰ ۱+

دنیل بارت

۲ – مرکز جراحی پلاستیک پاسادنا

پاسادنا عنوان یک تیم متخصص و باتجربه از جراحان و پزشکان برای جراحی پلاستیک و زیبایی است. این تیم یک سری خدمات متنوع همچون یوگا، طب سوزنی و مشاوره تغذیه قبل و بعد از عمل را برای بیماران خود در نظر می گیرند.

مرکز پاسادنا را می توان یکی از بهترین جراح پلاستیک لس آنجلس دانست که با ۵۵ سابقه و جراحی بیش از ۱۰۰ هزار بیمار، تجربه لازم برای چنین عمل حساسی را دارند. این موسسه در سال ۲۰۰۶ توسط دکتر شانکار لاکشمن (Dr. Shankar Lakshman) تاسیس شد.

تخصص اصلی این جراح پلاستیک، انجام عمل های مربوط به تایک شکم، لیفت باسن، بزرگ کردن سینه، لیپوساکشن و دیگر جراحی های مربوط به دوران شیردهی و بارداری است.

  • آدرس: ۱۰ Congress St Suite #360, Pasadena, CA 91105, United States
  • وب سایت: https://www.pasadenasurgeons.com/
  • شماره تماس: ۹۰۸۰-۶۸۳-۶۲۶ ۱+

گروه پاسادنا، از بهترین جراح پلاستیک لس آنجلس

۳ – دکتر یوجین کیم (Dr. Eugene Kim) از بهترین جراح پلاستیک لس آنجلس

یوجین کیم، یکی دیگر از جراحان پلاستیک برجسته در لس آنجلس آمریکا است. دکتر کیم از تجهیزات پیشرفته پزشکی مانند لیزر برای بهبود کیفیت پوست بیماران خود استفاده می کند. این پزشک به واسطه گوش دادن به بیماران و طراحی یک استراتژی شخصی برای جراحی پلاستیک آنها معروف است.

دکتر کیم گواهی هیئت مدیره در لس آنجلس و مدال طلائی دسترسی استاندارد FDA را دارد. از دیگر خصوصیات برجسته دکتر کیم، آموزش جراحی و داشتن ۲۰ سال سابقه درخشان در کسب رضایت مشتریان است. این موارد سبب شد تا یوجین کیم را به عنوان بهترین جراح پلاستیک لس آنجلس معرفی کنیم.

  • آدرس: Beverly Hills Plastic Surgeon, Dr. Eugene Kim 436 North Bedford Dr., Ste. 305 Beverly Hills, CA, 90210
  • وب سایت: https://www.ekimplasticsurgery.com/
  • شماره تماس: ۶۹۹۶-۲۷۱-۳۱۰ ۱+

یوجین کیم

۴ – دکتر استفن دی برسنیک (Dr. Stephen D Bresnick)

یکی از بزرگترین سرمایه هایی که خداوند به انسان عطا کرده، بدن و زیبایی است. پس اکثر افراد به دنبال داشتن یک ظاهر زیبا و پوست سالم هستند. استفن دی برسنیک یکی از بهترین جراحان پلاستیک لس آنجلس در زمینه سلامت پوست است.

عمده جراحی های انجام شده توسط این پزشک، در زمینه کاهش ظاهر چین و چروک، کاهش اسکارهای آکنه نامطلوب و سفید کردن رنگ های ناهموار پوست است. دکتر برسنیک با ۴۰ سال تجربه و به رسمیت شناخته شدن از فدراسیون ISAPS، نوآوری های چشمگیری در زمینه جراحی پستان انجام داده است.

  • آدرس : ۱۶۶۳۳ Ventura Blvd, Suite 110 – Lobby Level Encino, CA 91436
  • شماره تماس: ۳۳۳۳-۹۸۱-۸۱۸ ۱+

پزشک متخصص جراحی پلاستیک در لس انجلس

۵ – دکتر جیمی اس فیروز (Dr. Jimmy S. Firouz)

دکتر فیروز از برجسته ترین جراحان پلاستیک برای لیفت صورت و کاشت سینه است. این پزشک از جراحان شناخته شده در رشته خود است که با تکیه بر روش های نوین جراحی، به بیماران کمک می کند تا به ظاهر دلخواه خود برسند.

فرقی هم نمی کند که این خواسته بیمار یک لیفت صورت باشد یا شکم. البته تخصص خاص دکتر جیمی در زمینه سینه زنان و اندام تناسلی مردان است. این جراح تاکنون بیش از ۲۰۰۰ عمل بزرگ کردن سینه را انجام داده است.

  • آدرس: ۴۱۶ N Bedford Dr #310, Beverly Hills, CA 90210, United States
  • وب سایت: https://www.drfirouz.com/
  • شماره تماس: ۴۳۲۱-۲۷۴-۳۱۰ ۱+

دکتر جیمی اس فیروز

۶ – دکتر رادی رهبان (Dr. Rady Rahban)

اکثر جراحان پلاستیک تجربه لازم برای انجام عمل های زیبایی شناسی عمومی را دارند. چون بیماران ارزش خاصی برای اندام و زیبایی ظاهری خود قائل هستند. بنابراین باید جراحی پلاستیک خود را نزد یک پزشک با تجربه و کاربلد انجام دهید.

جراحی که قبل تا بعد از عمل در کنار بیمار بوده و شناخت کافی از نیاز او داشته باشد. دکتر رادی راهبان از جراحان برجسته لس آنجلس برای شکم و بزرگ کردن سینه است.

  • آدرس: ۹۷۳۰ Wilshire Blvd #215, Beverly Hills, CA 90212, United States
  • شماره تماس: ۹۸۵۵-۵۵۰-۳۱۰ ۱+

دکتر رهبان از جراحان پلاستیک در لس آنجلس

۷ – دکتر لوئیس ماسیاس (Dr. Luis Macias)

اگر عمل جراحی پلاستیک شما توسط یک پزشک با تجربه انجام شود، دیگر نگرانی های قبل و بعد از عمل را نخواهید داشت. دکتر لوئیس ماسیاس، یکی از جراحان حرفه ای پلاستیک در لس آنجلس است.

این پزشک در زمینه جراحی زیبایی شکم، از بین بردن کاشت چانه دوتایی، لیپوساکشن، انتقال چربی، ترمیم ریزش مو، جراحی سینه، لگن و باسن تخصص دارد. دکتر ماسیاس به شما کمک می کند تا به زیبایی دلخواه خود در صورت و اندام ظاهری برسید. همچنین این پزشک تجربه جراحی برای بیمارانی را دارد که دچار سرطان سینه هستند.

  • آدرس: ۱۳۱۶۰ Mindanao Way Suite 202, Marina Del Rey, CA 90292, United States
  • وب سایت: https://www.aestheticmdr.com/about/services/
  • شماره تماس: ۲۱۰۳-۵۷۴-۳۱۰ ۱+

دکتر لوئیس ماسیاس

۸ – مرکز جراحی پلاستیک و لیزر زیبایی موج

مرکز زیبایی موج، یکی دیگر از بهترین مراکز جراحی پلاستیک در غرب لس آنجلس قرار دارد. این مرکز مجهز به دستگاه های پیشرفته برای لیزر موهای زائد است و به زیبایی شما کمک می کند.

چون شاید لازم باشد تا در کنار بعضی جراحی های پلاستیک مانند جراحی بینی، لیپوساکشن و یا بزرگ کردن سینه، به فکر از بین بردن موهای اضافی در بخش های مختلف بدن خود باشید. در این کلینیک دستگاه های بسیار پیشرفته ای برای جراحی و لیزر بدن وجود دارد.

  • آدرس: ۴۵۰ Sutter St #1918, San Francisco, CA 94108, United States
  • وب سایت: https://waveplasticsurgery.com/contact/
  • شماره تماس: ۳۹۶۷-۸۵۵-۴۱۵ ۱+

مرکز جراحی پلاستیک و لیزر زیبایی موج

۹ – مرکز جراحی پلاستیک و ترمیمی والتزمن

عمل جراحی پلاستیک صرفا برای کوچک کردن بینی و اهداف زیبایی نیست. چون گاهی اوقات برای ترمیم بخشی از اندام بدن و جبران آسیب بدنی خود، مجبور به انجام جراحی پلاستیک خواهیم بود.

این آسیب شاید در اثر یک تصادف رانندگی و یا حادثه ایجاد شود. مرکز جراحی والتزمن در لس آنجلس، یک انتخاب مناسب برای انجام چنین جراحی هایی است. دکتر دیوی والتزمن (Dr. Davey Waltzman) به همراه یک تیم حرفه ای در این مرکز، بازسازی صورت و جراحی بینی و سینه را انجام می دهند.

  • آدرس: ۳۸۲۸ Schaufele Ave #360, Long Beach, CA 90808, United States
  • وب سایت: https://www.waltzmanplasticsurgery.com/
  • شماره تماس: ۶۱۰۰-۴۴۸-۵۶۲ ۱+

مرکز جراحی پلاستیک و ترمیمی والتزمن

۱۰ – دکتر جی (Dr. J)

دکتر جی، یکی دیگر از بهترین جراح پلاستیک لس آنجلس است که زیبایی منحصر بفرد را برای بیماران خود به ارمغان می آورد. این پزشک از تجهیزات پیشرفته و جدیدترین تکنیک ها در جراحی پلاستیک استفاده می کند.

تغییر شکل بینی، جوانسازی صورت با لایه برداری از پوست، لیپوساکشن و جراحی ترمیمی از عمده جراحی های انجام شده توسط دکتر جی هستند. این متخصص بیش از ۲۵ سال تجربه داشته و خدمات زیبایی خود را با قیمتی مناسب به بیماران ارائه می دهد.

  • آدرس: ۴۶۵ N Roxbury Dr Suite 1017, Beverly Hills, CA 90210, United States
  • وب سایت: http://drjplasticsurgery.com/
  • شماره تماس: ۳۸۰۰-۳۸۷-۴۲۴ ۱+

دکتر جی

کلام آخر

دلایل بسیار مختلفی برای انجام جراحی پلاستیک وجود دارد که نارضایتی از شکل ظاهری و تصادف، از رایج ترین دلایل آن هستند. در کشور ما نیز جراحان بسیار برجسته ای وجود دارد که تجربه و تخصص لازم در این زمینه را دارند. اما شاید فردی دوست داشته باشد که جراحی پلاستیک خود را در خارج از کشور انجام دهد.

لس آنجلس، یکی از شهرهای شناخته شده در کالیفرنیا آمریکا است که جراحان پلاستیک بسیار سرشناسی دارد. این موضوع بهانه ای شد تا لیستی از بهترین جراح پلاستیک لس آنجلس را به شما معرفی کنیم.

منبع: سایت listspecialize.com

مطلب مرتبط: 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: کیوان چوگلی

سلام.کیوان هستم، کارشناسی ارشد ریاضیات مالی و علاقمند به مباحث سرمایه گذاری در اوراق بهادار و بورس می باشم..به نویسندگی و نوشتن علاقمند هستم و همیشه در پی یادگیری مطالب جدید ...با نظرات خود بنده و تیم بلاگر نت نظر را دلگرمی دهید..