in

بیوگرافی سام اصغری ، همسر ایرانی بریتنی اسپیرز

ایرانیان زیادی در خارج از کشور زندگی می کنند که در حیطه کار و فعالیت خود به شهرت رسیده اند. یکی از این افراد، سام اصغری است. شهرت او تنها به دلیل شغل و حرفه اش نبود، بلکه بیشتر این‌ شهرت به دلیل رابطه شخصی وی با بریتنی اسپیرز، خواننده معروف، بوده است. خواندن بیوگرافی سام اصغری می تواند برای همه شما‌ جالب و خواندنی باشد. اما سام اصغری کیست؟ با زندگینامه سام اصغری آشنا شوید.

سام اصغری و بریتنی اسپیرز

بیوگرافی سام اصغری

سام اصغری، مدل، بازیگر و ورزشکار ایرانی که متولد ۱۹ اسفند ماه سال ۱۳۷۲ در تهران است. نام کامل او در واقع حسام اصغری است. سام چندین سال می شود که همراه با خانواده اش مقیم لس آنجلس آمریکا شده.

بیوگرافی سام اصغری بسیار جذاب و برای هر شخصی جالب است. زیرا او یک جوان موفق ایرانی است که شهرت جهانی دارد. او به تازگی و بعد از ۵ سال، با بریتنی اسپیرز، خواننده معروف آمریکایی ازدواج کرده و رابطه آن ها بسیار خوب و عاشقانه است.

کودکی سام

در بیوگرافی سام اصغری می خوانیم که پدر سام زمانی که او ۴ سال سن داشت به آمریکا رفته و در آن جا زندگی می کرد. سپس سام در سن ۱۲ سالگی برای زندگی با پدرش به آمریکا‌ نقل مکان کرد و مادر و خواهرانش را در تهران تنها گذاشت. اما پس از مدتی آن‌ ها نیز به آمریکا نقل مکان کرده و در کنار سام و پدرش زندگی کردند.

سام در آن جا مشغول به تحصیل شد. در دوره دبیرستان به تیم فوتبال مدرسه خود پیوست. او پس از مدت در برنامه های فوتبالی دانشگاه نبراسکا-لینکن نیز حضور پیدا کرد اما پس از یک سال از تیم دانشگاه خط خورد. سپس او برای تیم Moorpark College بازی کرد.

پدر و مادر سام اصغری

خانواده سام اصغری

او فرزند مایک و فاطمه اصغری است. مادر سام ایرانی الاصل و پدر او یعنی مایک، اصلیتی ایرانی_آمریکایی دارد. سام کوچکترین عضو خانواده است و سه خواهر دیگر به نام های الهه (الی)، مهدیه (مدی) و فرزانه ( فِی) دارد.

هر سه‌ خواهر او در زمینه مدلنیگ فعالیت دارند. شایان ذکر است که فرزانه اصغری فارغ التحصیل رشته پرستاری در دانشگاه کالیفرنیا است. همچنین او یک‌ کلینیک زیبایی نیز در لس آنجلس دارد. فرزانه علاوه بر این‌ ها، بلاگر موفقی نیز هست.

بیشتر بخوانید: بهترین جراح پلاستیک در لس آنجلس

خواهران سام اصغری

آغاز فعالیت مدلینگ سام اصغری

در بیوگرافی سام اصغری آمده است که او در ابتدا آرزو داشت که در آینده یک ستاره ورزشی باشد. اما پس از خط خوردن از تیم فوتبال، نا امید شد. او پس از آن نیز به فعالیت در رشته بدنسازی ادامه داد و به نحوی می توان او را از بهترین بدنساز های ایران دانست. سپس در سن ۲۰ سالگی تصمیم گرفت که پلیس شود. او دانشجو رشته بورس دانشگاه کالیفرنیا نیز بوده که آن را به اتمام نرساند.

پس از آن خواهران او خصوصا فرزانه، او را متقاعد کردند که در زمینه مدلینگ و بازیگری فعالیت کند. اولین نمایش او در زمینه مد، برای طراحی به نام مایکل کاستو بود. این شخص دوست خواهرش فی بود. از آن زمان به بعد پیشنهاد های زیادی در زمینه مدلینگ به او داده شد.

او در مجلات مشهور زیادی مانند: ولکان، منز هلث، آیرون من و جی کیو ظاهر شد. در بین این مجلات، مجله آیرون من یا مردان آهنین از مشهور ترین آنها بود و شهرت زیادی برای او به ارمغان آورد. او در سال ۲۰۱۹ در دومین دوره جشنواره زیبایی روز، موفق به دریافت جایزه برای دستاورد های برجسته در تناسب اندام شد.

آغاز فعالیت

بازیگری

سام اصغری در چندین موزیک ویدیو برای افراد مشهور نیز ایفای نقش کرده است. اصغری پس از آن همچنین نقش های کوتاهی در فیلم ها نیز بازی کرد. سام در سال ۲۰۱۸ در فیلم طنر پیشتازان فضا به سرپرستی اسنوپ داگ ایفای نقش کرد.

یکی از موفق ترین کار های او، بازی در فیلم صندلی داغ بود. او در این فیلم با افرادی مانند مل گیبسون و کوین دیلون هم بازی شد و بسیار درخشید‌. همچنین جیمز کالن برساک در مورد او گفته بود: سام یکی از بهترین افراد است و به خوبی می تواند از پس این نقش بر بیاید.

همچنین گفته بود که سام شخصیت بسیار مهربانی دارد و بسیار با استعداد است. سام اصغری نقش یک گروهبان را در این فیلم ایفا کرد. سام می گوید که از نقش های کلیشه ای و تروریستی خاورمیانه اجتناب می کنم. همچنین گفته می شود که او دوست دارد شبیه به تام کروز و جیسون استنهام شود.

بازیگری سام

زندگی شخصی سام

در بیوگرافی سام اصغری نوشته شده او ابتدا با هنرپیشه معروف یعنی، مایرا ورونیکا وارد رابطه شد. سپس در سال ۲۰۱۶ از هم جدا شدند. سام اصغری برای اولین بار بریتنی اسپیرز را زمانی که او را برای حضور در موزیک ویدیو (مهمانی چرت زدن) دعوت کرده بود، ملاقات کرد.

در این ویدیو سام نقش مقابل بریتنی را بازی می کرد. پس از این موزیک ویدیو رابطه بریتنی و سام شروع شد. بریتنی ۱۲ سال از سام اصغری بزرگ تر است. آن ها پس از ۵ سال رابطه دوستی، سرانجام ۹ ژوئن ۲۰۲۲ باهم ازدواج کردند. عروسی سام اصغری و بریتنی در خانه اسپیرز و در کالیفرنیا انجام شد.

عروسی سام اصغری

کلام آخر

ایرانی های زیادی وجود دارند که در داخل و خارج از کشور با سعی و تلاش خود به جایگاه های بالایی رسیده اند. سام اصغری مدل، بازیگر و ورزشکار ایرانی الاصل، با تلاش فراوان به جایگاه کنون خود رسیده است.

او موفق شد در مجلات معروف زیادی ظاهر شود. همچنین در چندین موزیک ویدیو و فیلم ایفای نقش کرده است. بیوگرافی سام اصغری مملو از شکست ها و پیروزی هاست. خواندن زندگینامه او می تواند برای هر کسی پر از نکته های جالب باشد.

مطالب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: ژاله