in ,

بهترین آموزشگاه موسیقی شرق تهران – لیست ۱۰ تایی

بهترین کلاس موسیقی شرق تهران

بهترین آموزشگاه موسیقی شرق تهران کجاست؟ کمتر کسی را می توان یافت که منکر اثرگذاری موسیقی بر روح و جسم انسان باشد. چون موسیقی غذای روح آدمی است و می تواند تغذیه ای برای روح انسان باشد. البته این بستگی به سلیقه شخصی شما دارد که از کدام ساز برای تغذیه روح خود استفاده کنید. چون انواع مختلفی از آلات موسیقی ایرانی و خارجی وجود دارد. افرادی هم که قصد یادگیری موسیقی و نحوه کار با سازهای ایرانی و خارجی را دارند، باید به آموزشگاه های تخصصی نزدیک به محل سکونت خود مراجعه کنید. ممکن است شما در شرق تهران زندگی کنید، در این مطلب، لیستی از آموزشگاه های موسیقی شرق تهران را به شما معرفی می کنیم.

بهترین آموزشگاه موسیقی شرق تهران – مورد تایید نت نظر

آموزشگاه موسیقی ساز و آواز رسا
آموزشگاه موسیقی ساز و آواز رسا

آموزشگاه موسیقی ساز و آواز رسا

-آموزشگاه موسیقی ساز و آواز رسا یکى از بهترین آموزشگاه هاى موسیقى تهران با محیطی تخصصی و صمیمی برای فراگیرى موسیقى است.
-اساتید موسیقی در ساز و آواز رسا با حساسیت و نظر مشاوران ارشد موسیقی انتخاب می شوند.

آموزش کلیه سازهای ایرانی و کلاسیک و آواز پاپ و سنتى با بهره مندى از اساتید مجرب دانشگاهى
آموزش موسیقى کودک و برگزارى دوره هاى موسیقى مادرو کودک
فضای آموزشی آکوستیک و حرفه ای
برگزاری کنسرت های هنرجویی
برگزاری کارگاه های آموزشی زیر نظر اساتید مطرح کشور
نشر و تولید آثار موسیقی

آموزشگاه موسیقی دلشدگان

آموزشگاه موسیقی دلشدگان

آموزشگاه موسیقی دلشدگان

از بهترین آموزشگاه های تهران بویژه شرق تهران می توان از آموزشگاه موسیقی دلشدگان نام برد. این آموزشگاه با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد در سال ۱۳۸۰ شروع به فعالیت کرده است و با بهره گیری از اساتید مجرب و ورزیده تا کنون توانسته نوازندگان خوب و توانمند بسیاری را تربیت کند.
محیط زیبا و بزرگ و دسترسی آسان به مکان آموزشگاه از دیگر ویژگی های مثبت این مجموعه است.

دوره ها و امکانات:
– آموزش کلیه سازهای ایرانی و جهانی در سبک های متفاوت (سنتی، کلاسیک، پاپ، فلامنکو، جز، راک و …)
– آموزش آواز ایرانی(سنتی)، کلاسیک و پاپ
– آموزش تئوری موسیقی، هارمونی، آهنگسازی، سلفژ، موسیقی الکترونیک، صدابرداری
– آموزش تخصصی موسیقی کودک (اُرف)
– تشکیل کلاس های گروه نوازی و برپایی کنسرت های هنرجویی
– در اختیار گذاشتن مکان تمرین رایگان به هنرجویان عزیز
– مشاوره رایگان جهت شناخت سبک ها و انتخاب ساز صحیح و مناسب برای علاقمندان


معرفی در این فضا

اگر حس می کنید که نام مدرسه موسیقی شما در لیست بهترین آموزشگاه موسیقی شرق تهران از قلم افتاده، کافی است با ما تماس بگیرید. (روی تصویر زیر کلیک کنید)


سایر آموزشگاه های موسیقی شرق تهران

آموزشگاه موسیقی اخوان

یکی از بهترین و حرفه ای ترین موسسه موسیقی شرق تهران، موسسه اخوان است که با بهره گیری از جدید ترین تکنیک های آموزشی، موسیقی را به کاربران آموزش می دهد.

این موسسه توسط اساتیدی حرفه ای اداره شده و مدیریت آن بر عهده استاد برجسته موسیقی ایران، استاد محمد اخوان است. اگر قصد آموختن موسیقی را دارید، انتخاب این موسسه یک تصمیم عالی خواهد بود و چون مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را داراست، نگرانی برای شما باقی نخواهد گذاشت.

  • آدرس: تهران، نارمک، گلبرگ غربی، دست سامان و سمنگان، نبش ورودی میدان ۷۳، پلاک ۱۳۸
  • شماره تماس: ۰۲۱۷۷۹۲۹۶۱۱
اخوان، بهترین موسسه موسیقی شرق تهران

آموزشگاه موسیقی زخمه

زخمه نام یک آموزشگاه موسیقی کودک در شرق تهران است. این موسسه، آموزش موسیقی کودک را با «تنبک» شروع می کند؛ تا فراگیران با ریتم آشنا شوند. در مرحله بعدی وارد دوره آشنایی با نت، نت خوانی و ساز زدن خواهند بود.

این آموزش های پیوسته و دوره ای باعث می شود تا ذهن، دست و چشم کودکان با یکدیگر هماهنگ شود. آخرین دوره از آموزش های موسیقی زخمه، به «فلوت» اختصاص دارد. بدین ترتیب کودک طی یک پروسه مرحله ای و منظم، آموزش موسیقی را فرا می گیرد.

  • آدرس: رسالت، خیابان فرجام شرقی، نبش چهار راه آیت، ساختمان شقایق، پلاک ۹۴۸، طبقه اول، واحد ۴
  • شماره تماس: ۰۲۱۷۷۸۹۵۸۳۷
آموزشگاه موسیقی زخمه

موسسه موسیقی دل انگیزان

آموزشگاه موسیقی دل انگیزان مخصوص هنرجویانی است که به دنبال یادگیری موسیقی در یک فضای آکادمیک و اصولی هستند. کلاس های آموزشی این موسسه در سه رده سنی کودک، نوجوان و بزرگسال برگزار می شود.

البته علاقمندان می توانند تا در کلاس های خصوصی آواز و گیتار هم شرکت کنند. آموزش های تدریس شده دل انگیزان مربوط به سازهای کلارینت، دف، سنتور، هنگ درام، تنبک، دف، ساز دهنی و غیره است.

  • آدرس: تهران، پیروزی، خیابان پنجم نیروی هوایی، پلاک ۱۱۴، واحد ۴
  • شماره تماس: ۰۲۱۷۷۷۵۴۸۹۲
دل انگیزان
دل انگیزان

آموزشگاه الهام، از بهترین موسسه موسیقی شرق تهران

موسسه آموزشی الهام در سال ۱۳۸۶ و توسط «نسیم دارا» تاسیس شد. این آموزشگاه نگاهی متفاوت به موسیقی دارد و آن را به مانند زبانی گفتاری آموزش می دهد. یعنی از روش هایی استفاده می کنند که اثرگذاری بیشتری بر روی ذهن دارد.

در آموزشگاه الهام انواع مختلفی از سازهای ایرانی و خارجی مانند سه تار، تنبک، کمانچه، دف، ویولن سل، هنگ درام، کلارینت، فلوت و غیره آموزش داده می شود. آموزش این سازها توسط اساتید برجسته انجام می شود و از این بابت جای نگرانی نیست. الهام یکی از بهترین آموزشگاه های موسیقی تهران است.

  • آدرس: تهران، بزرگراه رسالت، آیت شمالی، ضلع شمال شرقی چهار راه سرسبز، پلاک ۷۶۵
  • شماره تماس: ۰۲۱۷۷۱۹۸۴۵۲
الهام، از بهترین آموزشگاه موسیقی شرق تهران

آموزشگاه موسیقی شه تار

شاید شرایط کاری شما به گونه ای است که وقت کافی برای شرکت در کلاس های حضوری موسیقی را نداشته باشید. آموزشگاه شه تار برای رفاه حال چنین افرادی، کلاس های آنلاین برگزار می کند.

حتی اساتید این موسسه به هنرجویان خود در انتخاب و تهیه ساز نیز مشاوره می دهند. آموزش های تخصصی این موسسه به طیف گسترده ای از سازهای سنتی و مدرن مانند تنبور، کنترباس، کالیمبا، قره نی، پیانو، گیتار الکتریک، دف و غیره اختصاص دارد. حتی برای تعمیر ساز خود می توانید به این موسسه آموزشی در شرق تهران مراجعه کنید.

  • آدرس: پاسداران. خیابان دولت. تقاطع دیباجی جنوبی. روبروی نمایندگی محسنیان. پلاک ۱۵۲. طبقه دوم. واحد ۲ غربی
  • شماره تماس: ۰۲۱۲۲۵۹۱۲۷۶
شه تار
شه تار

هیوا، بهترین موسسه موسیقی شرق تهران

موسسه موسیقی هیوا، یکی از قدیمی ترین مراکز آموزشی در شرق تهران است. این موسسه در سال ۱۳۸۳ تاسیس شد و با داشتن مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می کند.

تنبور، تار، سه تار، عود، تمپو، فلوت ریکوردر و دودوک تنها بخشی از سازهای تدریس شده در این موسسه هستند. از دیگر آموزش های موسسه هنری هیوا، می توان به صدا سازی، آموزش آواز و دستگاه های موسیقی ایرانی، سلفژ و انواع آواز کلاسیک و پاپ اشاره کرد. شرکت در کلاس های آموزشی این موسسه، برای بزرگسالان و کودکان بالای ۳ سال امکان پذیر است.

  • آدرس: تهران، خیابان پیروزی، سه راه سلیمانیه، روبروی پمپ بنزین، ساختمان پویا، پلاک ۷۵۶، طبقه ۴
  • شماره تماس: ۰۲۱۳۳۳۴۶۲۰۰
هیوا، بهترین موسسه موسیقی شرق تهران

آموزشگاه موسیقی چکاوک

آموزشگاه چکاوک برای افرادی مناسب است که به دنبال یادگیری تخصصی موسیقی هستند. چون اکثر اساتید این موسسه از هنرمندان سمفونیک، ارکستر های ملی و صدا و سیما هستند.

آموزشگاه چکاوک مجوز فعالیت درجه یک از وزارت ارشاد دارد و یکی از بهترین آموزشگاه های آواز در شرق تهران محسوب می شود. چون در کنار آموزش حرفه ای و اصولی آواز سنتی و پاپ، هنرجویان می توانند در کلاس های آموزش تئوری موسیقی، کنترپوان، هارمونی و سلفژ شرکت کنند.

  • آدرس: تهرانپارس، پایین تر از فلکه سوم، نبش خیابان علیدوستی، پلاک ۳۲۶، واحد ۲۱، طبقه ۲
  • شماره تماس: ۰۲۱۷۷۷۴۴۰۰۵
چکاوک

موسسه موسیقی آوای کوروش

آوای کوروش، یکی دیگر از بهترین آموزشگاه های موسیقی در تهرانپارس است. فعالیت این موسسه از سال ۱۳۹۵ آغاز شد و در حال حاضر، تمام سازهای ایرانی و جهانی در این آموزشگاه تدریس می شود.

کلاس های آموزشی این موسسه به سه صورت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می شوند. به هنرجویان در پایان دوره، یک دیپلم رسمی از سازمان فنی و حرفه ای داده می شود که در ۴۸ کشور جهان اعتبار دارد. حضور در کلاس های آموزشی این موسسه برای کودکان و بزرگسالان آزاد است.

  • آدرس: تهرانپارس، فلکه دوم، روبروی فروشگاه رفاه، جنب بانک اقتصاد نوین
  • شماره تماس: ۰۲۱۷۶۷۰۳۶۰۹
موسسه موسیقی آوای کوروش
آوای کوروش

آموزشگاه موسیقی منظومه

اینکه موسیقی و نحوه نواختن را از چه کسی یاد بگیرید، بسیار مهم است. به همین دلیل در موسسه موسیقی منظومه واقع در شرق تهران، انتخاب اساتید توسط مدیر آموزشگاه و مشاورین آموزشی انجام می شود.

تا اساتید علاوه بر تخصص، شرایط رفتاری لازم برای آموزش به هنرجویان را داشته باشند. موضوعی که می تواند سطح کیفی آموزش های موسیقی را افزایش دهد. آموزش کار با اکثر سازهای کلاسیک و ایرانی مانند کمانچه، تنبک، ساز دهنی، کیبورد، ساکسیفون، سنتور و غیره در موسسه منظومه تدریس می شود.

  • آدرس: تهران، یوسف آباد، خیابان سید جمال الدین اسد آبادی، بین خیابان ۱۹ و ۲۱، پلاک ۲۰۷
  • شماره تماس: ۰۲۱۸۸۷۱۵۳۴۰
منظومه
منظومه

آموزشگاه کیان از بهترین موسسه موسیقی شرق تهران

کیان، نام بهترین موسسه موسیقی شرق تهران برای یادگیری نرم افزارهای موسیقی است. اساتید این مجموعه از بین برترین فارغ التحصیلان دانشگاه موسیقی انتخاب می شوند.

آموزشگاه موسیقی کیان فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ آغاز کرد و کلاس های تخصصی سازهای کوبه ای آن، توسط استاد کیان پورمند برگزار می شود. علاوه بر این، یک سری کلاس های همنوازی، دو نوازی و گروه نوازی برای هنرجویان در نظر گرفته شده تا به پیشرفت آنها در یادگیری موسیقی کمک کند.

  • آدرس: نارمک، خیابان سمنگان، بالاتر از مسجد جامع، نبش خیابان رحیمی، پلاک ۲۸۹، طبقه ۲
  • شماره تماس: ۰۲۱۷۷۹۲۵۵۸۵
مرکز آموزش موسیقی کیان شرق تهران

کلام آخر

برای یادگیری اصولی موسیقی، به علاقه و پشتکار نیاز دارید. فرقی هم ندارد که شما از طرفداران موسیقی سنتی باشید، یا علاقمند به موسیقی کلاسیک یا پاپ. چون آموزشگاه های تخصصی بسیار زیادی در سطح تهران وجود دارد که جوابگوی تمامی نیازهای هنرجویان است.

پس با انتخاب بهترین آموزشگاه موسیقی تهران، می توان از تجربه اساتید سرشناس و باتجربه برای یادگیری موسیقی استفاده کنید. در این مطلب به معرفی لیستی از بهترین موسسه موسیقی شرق تهران پرداختیم.

ولی شما هم می توانید در تکمیل کردن این لیست و یا شناسایی آموزشگاه های معتبر موسیقی در پایتخت، به ما کمک کنید. منتظر نظرات شما کاربران عزیز در بخش دیدگاه ها هستیم.

مطلب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آوا ادهمی

از کودکی عاشق تجربه چیز های جدید و نوشتن داستان بودم. سعی می کردم با نوشتن خاطرات بچگی و اتفاقاتی که واسم رخ می داد، علاقم رو به نوشتن بروز بدم و چند تا کتاب داستان واسه خودم بسازم‌. از وقتی کار نویسندگی رو شروع کردم واقعا از کارم لذت می برم و سعی می کنم شما رو هم با مطالبی که واقعا برای من جذاب هستن، آشنا کنم. می دونم هنوز اول راه هستم و تجربه ها و اتفاقات جذابی پیش رو دارم.