in

بهترین موسسه موسیقی مرکز تهران به همراه آدرس و شماره تماس

بهترین موسسه موسیقی مرکز تهران

یافتن بهترین موسسه موسیقی مرکز تهران ، انتخابی که هر هنرجویی به دنبال آن است. دنیای موسیقی، بسیار گسترده بود و امروزه یادگیری یک ساز، تجربه شیرینی است که شما را با دنیای گسترده موسیقی آشنا می کند. یادگیری یک ساز واقعا لذت بخش است، خصوصا وقتی که آنرا در بهترین موسسه موسیقی مرکز تهران ، بیاموزید. یکی از فاکتور های اصلی هر فردی برای آموختن موسیقی، پیدا کردن حرفه ای ترین و بهترین موسسه است.

بهترین موسسه موسیقی تهران

بهترین مدرسه موسیقی مرکز تهران کجاست؟

اگر ساکن تهران هستید و می خواهید درس های موسیقی را یاد بگیرید، ما بهترین ها در این زمینه را به شما معرفی میکنیم. مدرسه ها و آموزشگاه های موسیقی ساز های مختلفی را آموزش میدهند؛ سازهای بادی مثل: کلارینت، هارمونیکا، ساکسیفون. سازهای زهی مثل: گیتار، ویالون، سنتور، سه تار، دوتار. سازهای ضربی یا کوبه ای مانند: تنبک و دف.

بهترین موسسه موسیقی مرکز تهران، در قدم اول به شما کمک میکند، ساز مناسب را انتخاب کنید. انتخاب ساز مناسب مهم ترین قدم شماست. در این مرحله دقت کنید که علاقه شما بیشتر متوجه چه سازی است.

حتما از مشاوره ای که اساتید در این زمینه میدهند، بهره ببرید تا در آینده پشیمان نشوید و از این شاخه به آن شاخه نپرید. قدم دوم پیدا کردن یک آموزشگاه موسیقی خوب است که بهترین اساتید، در محیطی مناسب، آموزش میدهند.

اگر ساکن تهران هستید و قصد یادگیری موسیقی را دارید یا میخواهید به کلاس آواز بروید، در لیست زیر فهرستی از لیست اموزشگاه های موسیقی تهران، برای شما گردآوری شده است.

best-music-school-in-Tehran

۱- نغمه پردازان بهنام

آموزشگاه موسیقی نغمه پردازان بهنام، بهترین موسسه موسیقی مرکز تهران است. در ابتدا با نام آموزشگاه موسیقی همایون و در سال ۱۳۸۵ شروع به فعالیت کردند.

هدف اصلی این مجموعه آموزش موسیقی، با همکاری بهترین اساتید موسیقی، در یک محیط سالم و علمی و دارای امکانات مناسب است. در سال ۱۳۹۳ نام این آموزشگاه موسیقی به نغمه پردازان بهنام، تغییر کرد. همچنین تغییراتی در حوزه آموزشی نیز به وجود آمد. این تغییرات شامل تولید و تهیه و ضبط آلبوم موسیقی است.

فعالیت های این آموزشگاه موسیقی به شرح زیر است:
۱– آموزش موسیقی ایرانی و کلاسیک به صورت علمی و آکادمیک، تحت نظر اساتید مجرب و تحصیل کرده در رشته موسیقی
۲– تهیه، تولید و انتشار آثار
۳ – ارائه خدمات اخذ مجوز آلبوم
۴– آهنگسازی و تنظیم
۵– ضبط، میکس و مسترینگ
۶– برگزاری کارگاه های آموزشی

آدرس: میدان بهارستان، خیابان دانشسرا، خیابان شریعتمدار رفیع، روبرو باغ نگارستان، پلاک ۳

شماره های تماس: ۰۲۱۷۷۶۸۳۸۹۴ – ۰۹۱۲۱۷۳۱۹۲۲

آموزش پیانو

۲- خواهران دبیر زاده ، بهترین موسسه موسیقی مرکز تهران

اگر به دنبال بهترین آموزشگاه موسیقی کودکان در تهران میگردید، آموزشگاه موسیقی خواهران دبیرزاده پیشنهاد ما به شما است. آنها که قبلا با نام آوای ساز فعالیت داشتند در لیست آموزشگاه های موسیقی تهران، نامی آشنا و درخشان هستند. فعالیت های آنها در زیر، فهرست شده اند:

  • برگزاری کلاس های موسیقی کودک و بزرگسال
  • برگزاری کلاس آواز پاپ و سنتی
  • دوره های آهنگسازی، تئوری موسیقی
  • ارائه مدرک بین المللی فنی حرفه ای

یکی از دلایل دیگر موفقیت این آموزشگاه موسیقی، اساتید آن است. اساتیدی همچون: حمیدرضا ترکاشوند، مهرناز دبیرزداه، فرناز دبیرزاده، احسان جعفری، مارال خلیلی، آرش گلستانی، مجتبی یعقوبی، امیرحسین مزارعی، فراز نصیری، میثم کربلایی، در این موسسه تدریس می کنند.

ساز هایی که در آموزشگاه موسیقی خواهران دبیرزاده آموزش داده می شود به شرح زیر است: دف، تنبک، سنتور، پیانو، کالیمبا، ویولن، کاخن، ضرب و تمپو، ارف، گیتار، تار، عود، کمانچه، سه تار و هنگ درام.

آدرس: بلوار فردوس شرق، خیابان ولیعصر، جنب مترو صادقیه، خیابان رز غربی، پلاک ۷، واحد ۱

شماره های تماس: ۰۲۱۴۴۰۱۰۹۳۹ – ۰۲۱۴۴۰۹۹۳۸۳

آموزش موسیقی

۳- چنگ از بهترین موسسه موسیقی مرکز تهران

این مرکز آموزشی در چند شاخه فعالیت میکند. یکی از آنها موسیقی است که باعث شده نام چنگ، به عنوان بهترین موسسه موسیقی مرکز تهران شناخته شود. آموزشگاه چنگ دارای مجوز رسمی است و مدارک معتبر و قابل ترجمه ای ارائه میدهد.

این مجموعه سابقه درخشانی در برگزاری کنسرت های دوره ای در منطقه ۱۰ تهران را دارد. آموزشگاه چنگ، یک محیط فرهنگی هنری و بسیار خلاق برای هنردوستان است.

تمام سازهای کلاسیک، سنتی و آواز را اساتید حرفه ای و تحصیل کرده آموزش میدهند. کلاس های آموزش موسیقی در این مرکز، ساز های زیر را آموزش میدهد:

  • پیانو
  • ویالون
  • گیتار
  • کیبورد
  • هارمونیکا
  • کاخن
  • دف
  • تنبک
  • ملودیکا
  • تار و سه تار
  • عود و کمانچه
  • تنبور
  • سنتور و هنگ درام.

این مجموعه، کلاس های موسیقی برای کودکان را هم برگزار می کند که باعث شده از آن به عنوان بهترین آموزشگاه موسیقی کودکان در تهران، نام برده شود.

آدرس: خیابان امام خمینی، ابتدای کارون شمالی، پلاک ۲۶۴، طبقه اول

شماره های تماس: ۰۲۱۶۶۸۳۵۰۴۶ – ۰۲۱۶۶۸۳۲۶۳۰ – ۰۹۱۲۳۹۹۰۴۶۰

بهترین آموزشگاه موسیقی ایران

۴- موسسه موسیقی شمیم

آموزشگاه شمیم، از سال ۱۳۷۶ فعالیت هنری خود را شروع کرد. شمیم با استفاده از بهترین و با سابقه ترین اساتید موسیقی ایران، در تلاش است تا آموزش موسیقی را دلنشین کند.

فضای آموزشی آنها بسیار مناسب است و با استفاده از بهترین امکانات، موسیقی سنتی و کلاسیک ایرانی را آموزش میدهند. شمیم که در لیست آموزشگاه های موسیقی تهران، نامی آشناست، در زمینه های نام برده شده، فعالیت میکند:

  • برگزاری کنسرت های آموزشی به صورت مداوم
  • کنسرت بزرگ آموزشگاهی در پایان هر سال
  • برگزاری ارکسترهای هنرجویی
  • برگزاری مسابقه و قرعه کشی

سازهای آموزشی در این مرکز، به شرح زیر است:

تنبک، دف، تار و سه تار، کمانچه، نی، ویالون، پیانو، و تمام سازهای کوبه‌ای.

آدرس: فلکه دوم صادقیه ابتدای اشرفی، خیابان سازمان آب شرقی، نبش کوهدشت، پلاک ۱۶، ساختمان سارا، واحد ۸

شماره های تماس: ۰۲۱۴۴۲۸۰۴۴۲ – ۰۹۱۲۸۵۶۶۳۵۶

موسسه موسیقی و آواز

۵- آموزشگاه تخصصی موسیقی آوای یاس

بهترین مرکز موسیقی مرکز تهران است که با برنامه آموزشی مشخص و هدفمند در هر ترم، تجربه لذت بخشی از آموزش موسیقی برای شما میسازد. آنها شرایط و توانایی های هر هنرجو را در نظر میگیرند و با سنجیدن دقیق آن، بهترین مشاوره و آموزش را به شما میدهند.

امکانات این موسسه آموزش موسیقی، بسیار کامل و به روز است و شامل کلاس های بزرگ و سالن تمرین برای کنسرت است.

آنها دوره های زیر را برگزار میکنند:

  • موسیقی کودک
  • آموزش سازهای ایرانی و غربی
  • آواز و صداسازی
  • سلفژ و تئوری موسیقی

آدرس: تهران، میدان ولی عصر، جنب سینما قدس، کوچه مینو، پلاک ۱۶ ، طبقه دوم

شماره های تماس:  ۰۲۱۸۸۹۴۸۵۶۲ – ۰۲۱۸۸۹۴۸۵۶۱ – ۰۹۳۳۶۸۶۱۸۵۳

موسسه موسیقی

۶- آموزشگاه موسیقی طنین ماندگار در تهران

این موسسه موسیقی دارای مجوز درجه یک از وزارت ارشاد اسلامی است. مدیریت آن با آقای محمد رضا عباسی است و رشته هایی که تدریس میکنند همانطور که در لیست زیر مشاهده میکنید، بسیار متنوع است:

آواز ایرانی، کلاسیک و پاپ، سلفژ، ویالون، کمانچه، تار و سه تار، تنبور، نی، سنتور، کیبورد، گیتار، دف، تنبک.

آوای ماندگار با برگزاری کلاسهای گروه نوازی و همنوازی، دوره های تئوری موسیقی، ارائه کننده دیپلم رسمی موسیقی است و بهترین موسسه موسیقی مرکز تهران است که کلاس های گروهی ارف و کلاس های گروهی دف را نیز برگزار میکند.

اساتیدی که در این مجموعه فعالیت میکنند در ادامه برای شما فهرست شدند:

محمد رضا عباسی، بابک جعفری، پیام کریمی، سامان حسین زاده، مژگان محمد حسینی، مرجان آل خمیس، گلناز ریاحی، فاطمه بیگی، سحر زیبایی، سحر رشیدی، عرفانه سرای سرور، حسین مؤیدی.

باید اشاره کنم مدرکی که در انتهای دوره به شما اعطا می کنند، مدرک معتبر دیپلم موسیقی و قابل ترجمه است.

آدرس: میدان انقلاب، خیابان کارگر جنوبی، نبش لبافی نژاد، ساختمان مهرگان، طبقه سوم، واحد ۶

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۱۲۹۴۱۰ – ۰۲۱۶۶۱۲۹۳۷۳ – ۰۹۱۲۳۴۳۴۶۰۸

ابزار موسیقی

۷- موسسه موسیقی آوای رود

این آموزشگاه موسیقی که در لیست آموزشگاه های موسیقی تهران، نامی آشنا است، برگزار کننده ی دوره های ارف است. این دوره ها مخصوص کودکان، برگزار میشود و بیشتر به منظور آموزش موسیقی به آنها در سنین پایین و معرفی سازها صورت میگیرد تا کودک بتواند در آینده، ساز خود را درست انتخاب کند.

سازهایی همچون گیتار، گیتار الکترونیک، سنتور، ویالون، انواع ساز های کوبه ای چون دف و تنبک، در این موسسه تدریس می شود. محیط آموزشی مناسب، امکان برگزاری کلاس ها به صورت آنلاین و حضوری، اساتید به نام و با تجربه از ویژگی های بارز این مرکز آموزش موسیقی است. آوای رود برای تمامی گروه های سنی، دوره برگزار می کند. آنها معتقدند هیچگاه برای آموزش موسیقی دیر نیست.

آدرس:

تهران، محله اسکندری، احمد اسکندری جنوبی، نبش شکوفه، روبروی فروشگاه هفت، آموزشگاه موسیقی آوای رود

شماره های تماس: ۰۲۱۶۶۶۷۷۱۵۶ – ۰۲۱۶۶۶۷۷۱۵۳

کلاس سنتور

۸- مدرسه هنر و موسیقی صدا و سیما

مدرسه موسیقی سازمان صدا و سیما از سال ۱۳۴۸ فعالیت خود را آغاز کرد و در طی سال‌ های گذشته تا کنون مشاهیر بسیاری را به جامعه‌ هنری معرفی کرده است. این آموزشگاه با انجام فعالیت‌های بسیار گسترده در زمینه‌های گوناگون، همواره یکی از اصلی ترین آموزشگاه‌ های هنری کشور است و کارنامه‌ای درخشان در این زمینه دارد.

تمام سازهای اصیل ایرانی و غیر ایرانی در این مرکز تدریس می‌شوند. اساتیدی که این کلاس‌ها را ارائه می‌دهند از بهترین اساتید ایران به شمار می آیند. این اساتید از متدهای نوین آموزشی استفاده می کنند و به همین دلیل بازده دوره‌ها خیلی بالاست و هر ساله استعدادهای درخشانی را به اجراهای مختلف صحنه‌ای می‌فرستند.

یکی از ویژگی های بارز این مدرسه‌ موسیقی، پیگیری جدی آموزش‌ها است که به همین دلیل در پایان هر ترم امتحانات مختلف برگزار می‌کنند. سطح شما به صورت دقیق مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. آدرس وب‌سایت این مرکز musicschool.irib.ir است که اطلاعات در مورد دوره‌ها و کلاس‌های موسیقی ارائه شده است.

آدرس: تهران، خیابان مطهری، خیابان کوه نور، کوچه هفتم، مدرسه هنر و ادبیات

شماره های تماس: ۰۲۱۸۸۷۳۹۹۹۰ – ۰۲۱۸۸۷۳۹۷۴۷

مرکز موسیقی

۹- موسسه موسیقی آوای ماهان در مرکز تهران

این مجموعه فرهنگی که در لیست آموزشگاه های موسیقی تهران قرار دارد، از اساتیدی استفاده میکند که دارای سابقه فعالیت در ارکسترهای مطرح تهران هستند.

اساتید آنها در ارکستر سمفونیک و ارکسترهای راک و پاپ همکاری کرده اند. تیم تدریس آنها بسیار حرفه ای است که باعث شده بهترین آموزشگاه موسیقی مرکز تهران باشند.

  • فعالیت های آنها به شرح زیر است:
  • آموزش تمام سازها
  • تدریس سبک های متفاوت آواز سلفژ و پرورش شنوایی
  • آموزش تئوری موسیقی و دروس آهنگسازی

و همچنین میتوانید برای مشاوره آنلاین، با آنها تماس بگیرید. نظم و دقت، محیطی سالم و نحوه ی برخورد دوستانه از ویژگی های دیگر این موسسه است که نظر بسیاری را جلب کرده است.

آدرس: ستارخان، خیابان نیایش، پلاک ۲۵، واحد ۱

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۵۳۰۰۵۲

هنرکده موسیقی

۱۰- موسسه موسیقی دنیای هنر ویژه بانوان

اگر به دنبال محیطی هستید که فقط مختص آموزش موسیقی به بانوان باشد، موسسه موسیقی دنیای هنر پیشنهاد ما به شماست. این آموزشگاه موسیقی بانوان در تهران، با بهره گیری از اساتید خانم باتجربه، فضایی امن و آرام مختص استفاده شما بانوان عزیز و فرزندانتان به وجود آورده است.

آنها دوره های زیر را برگزار میکنند:

موسیقی کودک، گیتار، ویالون، دف، سنتور، تنبک، تار و سه تار.

آدرس:

جنب مترو زمزم، تقاطع نواب و تندگویان، بوستان ولایت، شهربانو، گالری دنیای هنر

شماره تماس: ۰۲۱۵۵۴۶۰۱۲۴

سخن آخر

رفتن به یک موسسه موسیقی مناسب که اساتید کاربلد و حرفه ای در آن مشغول به کارند، به شما هنرجوی عزیز کمک بسیاری میکند. مسیر رسیدن به موفقیت برای شما هموار تر خواهد بود اگر راه درستی را انتخاب کرده باشید. موسسه های موسیقی زیادی در مرکز تهران وجود دارند، ما بهترین ها را برای شما معرفی کردیم. اگر آموزشگاه دیگری میشناسید، به ما معرفی کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: سمانه عزیزی

سمانه هستم . کتاب باز حرفه ای و عاشق فیلم دیدن . نوشتن به جای خون تو رگامه و انتشارات مولفین طلایی پنج جلد از آثارمو چاپ کرده. نوازنده هارمونیکا. یک عدد infj هستم .
کارشناسی مهندسی شیمی و عاشق سبک زندگی globtroter .