تاریخچه و مبانی فکری راه اندازی نت نظر

ایده اصلی، طراحی و راه اندازی نت نظر، با هدف ارائه اطلاعاتی در خصوص فعالیت های اقتصادی و یافتن کسب و کار مورد نیاز اشخاص در هر زمان و مکان پایه گذاری شد؛ تا خوانندگان از این طریق بتوانند بهترینهای هر حرفه و شغل را بشناسند و در نتیجه آن به انتخابی درست برسند.

بر پایه همین نگرش بود که نت نظر فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۹۶ آغاز کرد، اما فعالیتش محدود به این زمینه نشد و بتدریج گامی فراتر برداشت، به طوری که امروزه برای کاربران خود تبدیل به مکانی شده که میتوانند از طریق آن همه نوع کسب و کاری که در زندگی روزمره خود به آن نیاز دارند را یافته و بررسی کنند؛ که بخش عمده این کسب و کارها به رستوران، کافی شاپ، مطب دکتر، وکیل، آرایشگاه و … مربوط می شود.

عمده تمرکز نت نظر در ابتدا بر روی کسب و کارهای تهران بود، اما با تکیه بر قابلیتهای فضای مجازی و گسترش دامنه جغرافیایی فعالیت خود، امروزه تبدیل به مرجعی جامع برای یافتن مشاغل و فعالیتهای مورد نیاز کاربران خود در دیگر شهرهای بزرگ ایران نیز شده است. نت نظر با این اقدام ارزشمند نیاز کاربران خود به یافتن مشاغل را آسان می کند و اطلاعاتی در خصوص ساعت کاری، امکان تماس و سرویسهای مرتبط را برای کاربرانش فراهم میکند.

درباره نت نظر

نت نظر در نقش سرویس دهنده دو جهته

از دیدگاهی دیگر نت نظر را میتوان یک ارائه دهنده سرویس دو جهته دانست، از این نظر که به همان اندازه که امکانات و اطلاعات خاص مشاغل را در اختیار کاربران خود قرار میدهد، به شناسایی و بازاریابی بهترین کسب و کارها و حرفه ها کمک میکند.

نت نظر با انجام این مهم، به شرکتها، رستورانها، کافه ها، فروشگاه ها و … کمک میکند تا به جایگاهی مناسب در فضای رقابتی سخت بازار دست یابند و بتوانند به طریقی شایسته، به مخاطبان اینترنت معرفی شوند. پس نت نظر را می توان به مانند یک میانبر و فرصتی برای دیده شدن کسب و کارهای نوپا دانست.

در کنار این اهداف ارزشمند نت نظر، میتوان به مقالات آموزنده و خواندنی آن نیز اشاره کرد. در واقع نت نظر به واسطه ارائه بهترین و مفیدترین مطالب آموزشی، فرهنگی و اجتماعی توانسته به بستری مناسب برای مطالعه کاربران خود تبدیل شود و در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و بهبود زندگی افراد جامعه، گامی مثبت بردارد.

ارتباط با مشتری

دامنه فعالیت های نت نظر :

در نت نظر به مطالب جذاب در زمینه های مختلف دسترسی دارید و به عنوان بازدید کننده از سایت میتوانید بر اساس علایق و خواسته خود از مطالب متنوع سایت استفاده کنید. دامنه فعالیت سایت نت نظر بسیار گسترده است و همواره سعی دارد تا با بهره گیری از تجارب نویسندههای خود، مطالبی به روز و مفید را برای کاربران خود فراهم کند. در یک تقسیم بندی کلی می توان مطالب سایت نت نظر را به بخش های زیر تقسیم کرد :

  • معرفی کسب و کارها شامل بهترین پزشکان، وکلا، جراحان زیبایی و … در تهران و دیگر شهرهای بزرگ ایران
  • معرفی بهترین های فرهنگ و هنر شامل معرفی بهترین فیلمها و سریالها در کنار معروف ترین رمانها و کتابهای معروف در ژانرهای مختلف و موسیقی و …
  • آشنایی هرچه بیشتر کاربران فضای مجازی با مفاهیم بورس و حوزه اقتصاد به زبان ساده
  • معرفی پربازدیدترین اماکن دیدنی ایران و جهان برای علاقمندان به گردشگری و سفر
  • ارائه پیشنهادهای جذاب و معرفی رستوران و کافه های معروف برای پر کردن اوقات فراغت اهالی نت نظر
  • و …

از دیگر امکانات سایت نت نظر، مجله الکترونیکی آن است. در این مجله نویسندگان متخصص ما برای تمامی سوالات شما هم چون «کجا برم؟»، «چی بخرم؟» و «چیکار کنم؟» جوابی معتبر دارند. نت نظر با شناسایی این نیاز و معرفی و ارائه شماره تماس بهترین های هر حوزه اقتصادی، این امکان را به مخاطبان خود میدهد که با دیدن عکسهای مرتبط و خواندن نظرات سایر کاربران بهترین تصمیم را بگیرند.

محیط سایت نت نظر با هیچ گونه تبلیغات و صفحات آزار دهنده ای تمرکز مخاطب را به هم نمی زند، در واقع آنچه برای نت نظر اهمیت دارد، جلب رضایت بازدیدکنندگان خود و تهیه مطالبی آموزنده و ارائه آنها در قالب طراحی ساده و قابل دسترس در محیط سایت است. مهمترین رسالت سایت نت نظر ارائه مطالبی بروز و با ارزش برای بهبود سطح فرهنگی مخاطبان است. نت نظر هیچ گونه جهت گیری سیاسی نداشته و کلیه فعالیت آن مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران است.

کسب و کارهای تهران

چشم انداز اهداف سایت :

نت نظر با توجه به تعداد زیاد مخاطبین، سعی در گسترش دایره نویسندگان خود دارد و حساب ویژهای روی استعداد و انگیزه مخاطبین سایت در نگارش مقالات تخصصی و دلخواه آنها، باز کرده است، در واقع بستری است مناسب برای پذیرش دیدگاهها و تفکرات متفاوت افراد و با تکیه بر همین موضوع در راستای ارائه مقالاتی متنوع در سطح ایران و جهان تلاش میکند. سرمایه اصلی نت نظر دیدگاههای متفاوت و قلم توانای نویسندگانش در نگارش مقالات است.

در یک نگرش کلی می توان هدف نت نظر را جهت دهی کاربران و ایجاد تغییری مثبت در سبک زندگی مردم دانست. نت نظر با معیار قرار دادن لیست ها و نظرات خوب کاربرانش، مطالبی داغ و به روز ارائه میدهد و اطلاعاتی جدید پیش روی مخاطبانش قرار میدهد. منشا این نظرات میتواند محیط اینترنت، علایق و تخصص نویسندگان و یا نظرات کاربران سایت باشد.

باور داریم که مهمترین سرمایه نت نظر، نظرات سازنده و مفید بازدیدکنندگان آن است و با تکیه بر این موضوع تلاش میکنیم تا جدیدترین مطالب را در اختیار کاربران خود قرار دهیم.

ارتباط با مدیریت سایت :

تیم پشتیبانی نت نظر همیشه جوابگوی انتقادات، پیشنهادات و نظرات سازنده شماست. برای ارتباط با تیم پشتیبانی و در میان گذاشتن درخواستهای خود میتوانید از راههای زیر اقدام فرمایید :

  • پیوستن به صفحه اینستاگرام نت نظر
  • ارسال ایمیل به آدرس [email protected]
  • ارتباط با پشتیبان از طریق تلگرام نت نظر
  • تکمیل فرم زیر و در میان گذاشتن نظرات و انتقادات خود

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .