in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح

لیست 10 تایی بهترین رستوران های اردبیل

list 10 taii behtarin resturanhaye ardabil

استان اردبیل به داشتن هوایی خوش و چشمه های آب معدنی بسیار مشهور شده. خیلی از افراد برای استفاده از خواص درمانی چشمه های آبگرم سرعین راهی استان سرسبز اردبیل میشن. اردبیل از اصلی ترین مقاصد گردشگران در فصل تابستان هست. این استان سردسیر در تابستان هوایی خنک و مطبوع داره و پذیرای مسافران زیادیه. البته حتما میدونی که رستوران های اردبیل و سرعین هم جزئی از جاذبه های اردبیل هستن. بهترین رستوران های اردبیل و بهترین غذاخوری های اردبیل هم غذای سنتی و هم غذای بین المللی سرو می کنن. در سفر به اردبیل سری هم به بهترین رستوران های اردبیل بزن و غذاهای خوشمزه اشون رو نوش جان کن. در این مطلب 10 تا از بهترین رستوران های اردبیل رو از بین رستوران های اردبیل و سرعین و مشکین شهر انتخاب کردم که بهت معرفی می کنم.

بهترین غذاخوری های اردبیل و بهترین رستوران های سرعین

10-رستوران بره سفید اردبیل

بهترین رستوران های اردبیلبهترین غذاخوری های اردبیل

اردبیل-بزرگراه شهدا-مابین فلکه علی آباد و فلکه ججین-روبروی پست-جنب میراث فرهنگی

بره سفید یکی از بهترین غذاخوری های اردبیل هست که محیط دنج و باصفایی داره. بعد از غذا می تونی از میراث فرهنگی استان اردبیل هم دیدن کنی.

9-رستوران شبهای اردبیل

رستوران علی دایی در اردبیلبهترین رستوران های اردبیل

اردبیل خیابان شهرک نادری، خیابان 18 متری اردبیل

بهترین رستوران اردبیل با دکوری زیبا که می تونه یک شب خاطره انگیز رو دلچسب تر کنه. در سفر به اردبیل حتما از غذاهای محلی هم نوش جان کن.

8-رستوران آلاچیق پدر خوب – بهترین رستوران های اردبیل و سرعین

بهترین رستوران های اردبیل و سرعینبهترین رستوران های اردبیل و سرعین

اردبیل – سرعین خیابان ولیعصر

آلاچیق از رستوران های اردبیل و سرعین هست که فضای نسبتا بزرگی هم داره. انواع غذاهای سنتی و دیگر شهرهای ایران رو با کیفیتی عالی سرو می کنه. بهترین رستوران های تبریز رو می تونی در این مطلب پیدا کنی.

7-کافه آرامیس اردبیل

بهترین غذاخوری های اردبیلبهترین غذاخوری های اردبیل

اردبیل خیابان مطهری، روبروی اواسط نوار ساحلی

بهترین کافی شاپ در اردبیل کافه آرامیس هست. در اینجا می تونی هر چقدر که دوست داری بشینی و از نوشیدن و خوردن لذت ببری. برای قرارهای دو نفره محیط دلچسبی داره و قیمت ها هم خیلی مناسبه.

6-رستوران هتل ساوالان مشگین شهر

معروف ترین رستوران های اردبیل

مشگین شهر – خیابان امام – جنب پارک شهر

در لیست بهترین رستوران های اردبیل از رستوران هتل ساوالان میگم. هم هتل فضای مناسبی داره و هم رستوران هتل غذاهای باکیفیتی سرو می کنه. حتی اگر در این هتل ساکن نباشی هم می تونی از فضای رستوران خوبش استفاده کنی. از اینجا تا پارک جنگلی خیاوچایی تنها 10 دقیقه با ماشین فاصله است.

5-کافی شاپ صدف اردبیل

بهترین کافه های اردبیلبهترین کافی شاپ های اردبیل

اردبیل میدان شریعتی به سمت سه راه دانش، روبروی داروخانه دکتر عاشوری

بهترین کافی شاپ های اردبیل هم در لیست بهترین غذاخوری های اردبیل جای دارند. اینجا  بیشتر پاتوق جوانان اردبیلی هست. محیطی معمولی ولی دنج و آرام  که می تونی مدت ها در اون بنشینی و گرم صحبت بشی.

4-سفره خانه هزاردستان مشگین شهر

بهترین رستوران در اردبیل

اردبیل – مشگین ‌شهر میدان امام حسین، خیابان جانبازان

بهترین سفره خانه سنتی اردبیل که مناسبه قلیان دوست هاست. در هزاردستان می تونی غذاهای سنتی اردبیل و آش دوغ معروف رو نوش جان کنی.

3-رستوران قربان اردبیل

جدیدترین رستوران علی دایی

 اردبیل خیابان سعدی، چهارراه باغمیشه، نرسیده به پل سعدی

در لیست بهترین غذاخوری های اردبیل رستوران قدیم حاج قربان هم جای داره. کباب کوبیده های رستوران های اردبیل رو نباید از دست داد. حاجی قربان یک پرس کباب کوبیده مخصوص رو با 3 سیخ کباب، گوجه و فلفل کبابی و کره محلی خوشمزه به طرز جالبی سرو می کنه.

2-رستوران هتل آران مشگین شهر

بهترین رستوران مشکین شهر اردبیل

ردبیل – مشگین ‌شهر خیابان امام، دروازه اردبیل ، روبروی اداره تامین اجتماعی

بهترین رستوران های اردبیل در معروف ترین هتل های اردبیل واقع شدند. این هتل مشرف به کوه سبلان و پارک جنگلی مشکین شهر هست و  می تونی موقع صرف غذا از مناظر زیبای کوه و جنگل هم لذت ببری.

1-کبابی حاجی بیوک – بهترین رستوران های اردبیل

قدیمی ترین رستوران های اردبیل

اردبیل خیابان انقلاب، میدان ملت

کبابی های اردبیل بسیار مشهورن و عجیب نیست که در لیست بهترین رستوران های اردبیل یک کبابی جای داره! در کبابی حاجی بیوک فقط کباب دنده که در زبان ترکی به “قابرقا” معروفه سفارش بده پشیمون نمی شی.

این لیست پیشنهادی بهترین رستوران های اردبیل که من با مشورت چند تا از آشناها تهیه کردم! در کدوم یکی از بهترین غذاخوری های اردبیل غذا صرف نوش جان کردی؟ استان اردبیل و رستوران های اردبیل رو چطور دیدی؟ آیا به نظرت جای کدوم رستوران خوب اردبیل در این لیست خالیه؟

6 دیدگاه

نظر بده
  1. من بومي اردبيل نيستم ولي ميتونم بگم به خاطر شغلم ٤-٥ ماه در سال بايد اردبيل باشم. از همكاران و دوستان و آشنايان زيادي كه بومي اردبيل هستند در اين زمينه زياد پرس و جو كردم و بعد از اينكه خودم و اعضاي خانواده م هم تست كرديم به جرأت ميگم كبابي حاج قربان واقعا بي نظيره. البته دفعه اول هركسي كه وارد اونجا بشه مخصوصا كساني كه خيلي به ظاهر شيك و لوكس رستوران و ظروفش اهميت ميدن، ممكنه قبل از چشيدن غذا توي ذوقشون بخوره مثل خود من ?
    من از مهرماه ٩٧ تا الان كه اواخر ارديبهشت ماه ٩٨ هست اگر اغراق نكرده باشم بيشتر از ٣٠ بار كباب كوبيده اين كبابي رو خوردم و توي مدتي كه اردبيل هستم بازهم دوست دارم به اين كبابي برم و كباب كوبيده بخورم ?

  2. بهترین رستوران در اردبیل از نظر کیفیت غذا رستوران ضیافت به مدیریت آقای رجایی هست.مابین شریعتی و چهارراه امام

  3. رستورانها اردبیل بعضی هاشون نهار محور هستند مثل
    آرم نو،
    سید آقا
    شیخ صفی (دیزی خوب)
    سعادت
    و کربلا

    بعضی ها هم نهار و هم شام خوبی دارن که بهترین شون گل سرخ در خیابان باکری هست (آدرس جدید)، بعد اعیان و معین دربار در خیابان حافظ، ولی عصر در حاجی قهرمان، قربان در خیابان سعدی

    کبابی های خوب : قربان، حاج مالک، حاج بیوک، کته کبابی فرزاد

    فست فود و پیتزا هم اطراف میدان ارتش مثل پیتزا سارا و پیتزا پالیز

    مسیر اردبیل سرعین هم غذاخوری چایپارا که چلو گردن (باستیرما) و چیغرتماش عالیه

  4. بنظرم رستوران تولد اردبیل از همشون بهتره
    این رستوران من برای اولین بار رفتم اولا غذا با کیفیت مثال زدنی و ارزان بود موسیقی زنده هم داشت . محیط هم خوب بود .واقعا عالی بود .

    • خوب میشد اگر آدرس اون رستوران رو هم می نوشتی. ممنون از اینکه تجربه خوبت رو با نت نظر تقسیم کردی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: افسانه رجب پور

افسانه هستم فعال،پر انرژی و علاقه مند به جستجو . از خوندن نظرت راجع به پست هام خوشحال میشم. اگه به موضوع خاصی علاقه مندی کافیه به من بگی تا در موردش از همه پرس و جو کنم و بهترین رو برات بنویسم .