in ,

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح ضعیفضعیف بامزهبامزه

بهترین 10 رستوران معروف تهران

Best Restaurants in Tehran

رستوران بیچه هتل آزادی- رستوران های معروف تهران

مطالعه لیست رستوران های معروف تهران در میان این همه رستوران تهران همیشه جذاب بوده. من رستوران گرد هستم و هر روز و هر هفته به دنبال بهترین رستوران های تهران می گردم تا بتونم رستوران های خوب تهران رو از میان همه رستوران های تهران پیدا کنم و در انتخاب رستوران خوب در تهران بهت کمک کنم. باید صادق باشم و بگم که نوشتن این مطلب هم یکی از جذاب ترین کارهاست. همه می دونیم که رستوران های معروف تهران همیشه خوب نیستند و معمولا تعداد زیادی رستوران خوب در تهران وجود داره که هنوز معروف نشده. پس در اینجا سعی می کنم که رستوران های معروف تهران رو معرفی کنم که دست بر قضا به عنوان رستوران خوب در تهران هم شناخته می شن و ارزش امتحان کردن بیشتر از یک بارو دارن. بهترین رستوران تهران چیه؟


معرفی در این فضا

اگر جای نام خود را در لیست بهترین رستوران های تهران خالی می بینید کافی است با ما تماس بگیرید. (روی تصویر زیر کلیک کنید.)


بهترین رستوران های تهران

اگر رستوران باز، غذا دوست، رستوران گرد، اهل فست فود و کلا هر چیزی مرتبط با غذا هستی پس این لیست 10 تایی از بهترین رستوران های تهران رو با دقت ببین و تصمیم بگیر امشب کجا غذا بخوری. روی اسم هر یک از بهترین رستوران تهران کلیک کن تا صفحه نت نظر آن ها را با اطلاعات کامل تماس و موقعیت روی نقشه و عکس ها مشاهده کنی.

در نت نظر بخوان: کافی شاپ های معروف تهران

– رستوران خیمه نیاوران از رستوران های خوب تهران

رستوران خیمه نیاوران یکی از رستوران هایی است که موقعیت مکانی خیلی خوبی داره. فضای باز رستوران خیمه اونو تبدیل به یک رستوران خوب در تهران تبدیل کرده و به نوعی هر از چند گاهی پاتوق می شه و به همین دلیل هم پلمپ می شه و بعد از معدتی دوباره برمی گرده. غذاهای گریل این رستوران و سیب زمینی های خوبی که داره رو حتما امتحان کن. این رستوران در لیست ما جا داره ولی کماکان با بهترین رستوران تهران فاصله زیادی داره.

رستوران خیمه نیاوران - بهترین رستوران تهران

– رستوران بیستانگو هتل رامتین

رستوران بیستانگو در هتل رامتین در خیابان ولیعصر یکی از معروف ترین رستوران های تهران هست و محیط خیلی شیکی هم داره و به طبع خیلی گرونه و از رستوران های معروف تهران به حساب می آد که آشپز خارجی داره و کلی غذاهای خاص. هنوز 7 رستوران تهران مورد دیگه تا بهترین رستوران تهران باقی مونده.

در نت نظر بخوان: گران ترین رستوران های تهران

رستوران بیستانگو هتل رامتین - رستوران های خوب تهران

– رستوران ایتالیایی بیچه هتل پارسیان آزادی

در لیست رستوران های معروف تهران حیفه اسمی از یک رستوران ایتالیایی در تهران نبریم و این رستوران حتما رستوران بیچه هتل پارسیان آزادی هست. باز هم یک رستوران در هتل و مشخصا کیفیت بالای غذایی. غذای ایتالیایی هم که احتیاج به تعریف نداره. بازم فراموش نکن که قیمت ها یه کم بالاست.

در نت نظر بخوان: بهترین رستوران ایتالیایی تهران

رستوران بیچه هتل آزادی- رستوران های معروف تهران

– آبگوشت خونه یا دیزی ایرانشهر از بهترین رستوران های تهران

بعد از این همه غذاهای فرنگی نوبت به غذای اصیل ایرانی رسیده و اون هم دیزی و آبگوشت و مخلفات. رستوران آبگوشت خونه یا دیزی ایرانشهر از قدیمی ترین رستوران هایی هست که دیزی می ده و کیفیتش به خوبی سابق باقی مونده. قیمت های این رستوران نسبت به بقیه رستوران ها خیلی گرون نیست ولی تجربه یه دیزی لذیذ در این رستورانو می تونی داشته باشی. آبگوشت خونه از قدیم یک رستوران خوب در تهران به حساب میومده و پاتوق خیلی ها بوده. خیلی از توریست ها زمانی که به تهران می رن یه سری هم به آبگوشت خونه می زنن که این غذای سنتی ایرانی رو در یکی از بهترین رستوران های تهران تجربه کنن.

آبگوشت خونه دیزی ایرانشهر - معروف ترین رستوران های تهران

– رستوران کافه نادری از رستوران های خوب تهران

رسیدیم به قدیمی ترین کافه تهران که برای غذاهای خاص و خوشمزه ای که داره از قدیم معروف بوده و می شه گفت از قدیمی ترین رستوران های معروف تهران هست. در اینجا شاتو بریان و کیوفسکی فراموش نشه. درسته خیلی نتونستن به محیط اینجا رسیدگی کنن ولی کیفیت غذاهاش کماکان عالیه. یه زمانی رستوران کافه نادری بهترین رستوران تهران به حساب می اومده.

رستوران کافه نادری - معروف ترین رستوران های تهران

سایر رستوران های معروف تهران کدام اند؟

– رستوران لئون

یه رستوران ایتالیایی دیگه که خیلی هم قدیمی هست همین رستوران لئون بوده که سال هاست در خیابون ویلا کار می کنه و چند وقتی هم هست در سام سنتر شعبه ای زده و معروفیتش دو چندان شده. تجربه غذای ایتالیایی برای همه لذت بخشه پس این رستوران می تونه گزینه خوبی باشه.

رستوران لئون - معروف ترین رستوران تهران

– رستوران گیلانه

صحبت از غذاهای محلی ایرانی کم کردیم. غذای شمالی رو همه دوست دارن. از کباب ترش گرفته با میرزاقاسمی و … رستوران گیلانه بعد از شعبه اول و قدیمی خود در بلوار صبای جردن شعبه دومی هم در الهیه باز کرده. غذاها کیفیت عالی دارن و با توجه به مکان و سرویس و کیفیتشون قیمت مناسب تری از بقیه رستوران های تهران دارن. در ضمن محیط داخل این رستوران تهران خیلی زیبا درست شده. همه این فاکتورها باعث تبدیل شدن رستوران گیلانه به یکی از رستوران های خوب تهران شده.

رستوران شمالی گیلانه- معروف ترین رستوران های تهران

– رستوران ویکولو گریل

این رستوران یعنی رستوران ویکولو گریل در طبقه رویال مدرن الهیه و کنار کافه ویکولو از رستوران های معروف تهران به حساب می آد. این رستوران در ابتدای باز شدنش غذاهای خوشمزه گریل شده رو به صورت خیلی خاص سرو می کرد و برای همین قیمت خیلی بالایی هم داشت. یه مدتی رستوران تعطیل شد و همین روزاست که دوباره شروع به کار کنه. پس این رستورانو از دست نده.

رستوران ویکولو گریل - بهترین رستوران های تهران

– رستوران آسیایی مانسون

در لیست رستوران های معروف تهران صحبتی از سوشی و غذاهای آسیایی نکردیم. رستوران مانسون از بهترین رستوران های تهران برای هر نوع غذای آسیایی و به خصوص سوشی هست. قطعا قیمت ها بالاست ولی از نظر کیفیت شک نکن. رستوران مانسون از رستوران های خوب تهران هم به حساب می آد چه در سیستم مدیریت و چه تبلیغات و …

رستوران مانسون - رستوران خوب در تهران

– رستوران دیوان

معروف ترین رستوران تهران در لیست ما رستورانی نیست جز رستوران دیوان که غذای ایرانی رو بصورت مدرن چیدمان می کنه و سرویس می ده. محیط رستوران درجه یک و قابل رقابت با رستوران های معروف دنیا است و قیمت ها هم می شه گفت گرون ترین رستوران تهران. حتما یک بار حداقل رستوران دیوان سام سنترو تجربه کن. کته استیک فراموش نشه

رستوران دیوان - بهترین رستوران های تهران

رستوران کاساب

در دوره ای هستیم که رستوران های معروف تهران قطعا گرون هم هستم و رستوران کاساب شعبه ای از یک رستوران زنجیره ای ترکیه ای است که استیک های معروف و همبرگرهای جالبی داره. این رستوران با توجه به اینکه بسیار شیک طراحی شده و خیلی خاص هم هست می شه گفت در میان گران ترین رستوران ها و شیک ترین رستوران های تهران جای می گیره. رستوران کاساب در حال حاضر یکی از معروف ترین رستوران های تهران است.

رستوران کاساب فرشتهرستوران سینسیر

رستوران سینسیر که به تازگی باز شده سرو کردن غذا را وارد مرحله جدیدی کرده که پیش از این در تهران کمتر یافت می شد. غذاهای بسیار خوشمزه و خاص این رستوران باعث شده قیمت آن ها بسیار بالا باشه. اگر دنبال یک رستوران خاص و یک تجربه رستوران کردی جدید داری بی شک این رستورانو باید امتحان کنی.

رستوران سینسیر الهیه

این پست در بهمن 97 بروزرسانی شده است.

این ها از بهترین رستوران های تهران به حساب می آن. نظرت در مورد لیست من چیه؟ آیا اسمی جا افتاده؟ نظرتو در بخش دیدگاه ها در زیر لطفا بنویس.

21 دیدگاه

نظر بده
    • درست میگه رستوران البرز بسیار غذا های با کیفیت وسنتی داره …این رستورانهای جدید فقط جنگولک بازی وغر وفر الکی وصحنه ارایی ودکور چینی یکمن یکشاهی که غذا نشد فقط جیب مردم بد بختو خالی کنند ..غذا بکسی نمیدند فقط غر وفر الکی..

  1. رستوران خوب بسیار زیاده. البته هر رستوران به بعضی غذاهاش معروفه
    مثلا مرشد نیاوران کباب و قیمه
    دکان برگر همبرگر
    رستوران اقدسیه ماهیچه
    آذری برای دیزی هاش تو راه آهن

  2. یک رستوران در ولی عصر هست که کباب خاصی تولید می کنه اسمش چیه
    شما می دونید
    کباب را به صورت لقمه در میاره و در فر می پزه

  3. اتفاقي اينجا اومدم به نظرم بسيار ناقص بود، پيشنهاد ميكنم آنتراكوت، شانديز، مس توران و… خيلي رستوران خوب تو تهران رو تجربه كنيد

    • من هم رستوران شاندیز و رستوران الیزه و رستوران vip رو پیشنهاد میکنم. خیلی خیلی عالین

مطلب های مرتبط

  1. مطلب مرتبط:

  2. مطلب مرتبط:

  3. مطلب مرتبط:

  4. مطلب مرتبط:

  5. مطلب مرتبط: قیمت چلوکباب در تهران - سایت قیمت

  6. مطلب مرتبط:

  7. مطلب مرتبط:

  8. مطلب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: سیامک

نویسندگی را دوست دارم و به خصوص در مورد سینما. سعی می کنم نگاه مهندسی و علمی به همه چیزهای دور و بر داشته باشم چرا که قبل از نویسنده بودن مهندس هستم. سعی می کنم با نوشتن در مورد مسائل جذاب و نه چندان سطحی روز کمکی بکنم به بالابردن سطح دانش عمومی و بعضا تخصصی جوان هایی مثل خودن.