in

ضعیفضعیف

5 تفریح پرهیجان و جالب برای افراد هیجان دوست!

panj tafrihe porhayejano jaleb baraye afradi ke hayejan doost daran

زندگی شهری، هر روز سر کار و مدرسه و دانشگاه رفتن، غذا پختن و انجام کارهای خونه و… می تونه  خیلی تکراری و کسل کننده باشه، اگه هر چند وقت یه بار یه تفریح پرهیجان و متنوع برای خودمون پیدا نکنیم.

خیلی از ماها تفریح رو فقط توی رفتن به رستوران و پیتزا فروشی خلاصه می کنیم، درحالی که می شه خیلی کارای جالب تری تو همین ایران خودمون انجام داد. اگه شما هم دنبال یه تفریح پرهیجان می گردید، ادامه مطلبو بخونید تا شما رو با 5 تا تفریح پرهیجان آشنا کنم.

در نت نظر بخوانید: چند تا از این ۵ پیتزا فروشی دنج در تهران رو می شناسی؟

لیست پنج تفریح پرهیجان که می تونی تو ایران انجام بدی

پاراگلایدر| تفریح پرهیجان

1) پرواز با پاراگلایدر، یک تفریح پرهیجان و منحصر بفرد

شاید شما هم مثل خیلی از آدمای دیگه فکر کنین پرواز با پاراگلایدر نیاز به کلی آموزش نیاز داره، اما جالبه بدونید اینطوری نیست! اگه دوست داشته باشید تفریح پرهیجان پرواز روی ابرا رو تجربه کنید یه خلبان که کاملا با هدایت پاراگلایدر آشناست، شما رو به عنوان مسافر همراه خودش برای پرواز می بره و خودش کار هدایت پاراگلایدر و فرود رو انجام می ده. فقط کافیه یکم تو اینترنت سرچ کنید تا سایت های پرواز نزدیک محل زندگیتونو پیدا کنین.

جت اسکی

2) جت اسکی

جت اسکی تو گروه تفریح پرهیجان آبی قرار می گیره، پس برای تفریح با جت اسکی می تونید به جزیره کیش، قشم و مناطق شمال و جنوب ایران که به آب نزدیک هستن برید. این تفریح پرهیجان برای کسایی که به شنا و سرعت علاقه دارن می تونه مناسب باشه.

بانجی جامپینگ

3) بانجی جامپینگ یک تفریح پرهیجان برای کسایی که دل نترسی دارن

اگه شما هم از اون آدمایی هستین که دل شیر دارن و دنبال یک تفریح پرهیجان برای بالا بردن آدرنالین خونشون می گردن، می تونین به پیست بانجی جامپینگ توچال مراجعه کنید. شرط اصلی لذت بردن از این تفریح پرهیجان، نترسیدن از ارتفاعه! چون بعد از اینکه از یه جرثقیل بلند بالا رفتید، پاهاتونو با نوعی کش محکم و مخصوص می بندن و بعدش یا خودتون با زبون خوش می پرید پایین یا هولتون میدن و بعدش حس سقوط و پرواز و معلق شدن بین زمین و هوا رو تجربه می کنید که واقعا ترسناک و البته پر هیجانه.

کارتینگ

4) کارتینگ

برای اونایی که عاشق سرعت بالا هستن، رانندگی تو خیابونای پر ترافیک تهران می تونه خیلی زجر آور باشه. اگه شما هم جزو این دسته آدما هستین، می تونین چند وقت یه بار به پیست کارتینگ برین و این تفریح پرهیجان و بی خطر رو تجربه کنین.

سورتمه| تفریح پرهیجان

5) سورتمه

سورتمه همه رو یاد برف و کارتونای قدیمی که بچه ها با سورتمه از بالای تپه سر می خوردند می ندازه. اما سورتمه تهران یه تفریح پرهیجان و بدون نیاز به برفه! شما داخل کابین مخصوص می شینید و با سرعت روی شیب و ریل هایپیچ دار حرکت می کنید تا به مقصد برسید. کنترل سورتمه هم تا حدی دست خودتونه و در حین سواری می تونید از تماشای مناظر زیبای کوهستانی لذت ببرید.

2 دیدگاه

نظر بده

    مطلب های مرتبط

    1. مطلب مرتبط:

    2. مطلب مرتبط:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نویسنده: ماندانا غلامی

    ماندانا هستم. در مورد سلامت، غذا و سرگرمی. خوشحال می شم نظرتو رو درباره نوشته هام بشنوم.