in

بی نظیربی نظیر بامزهبامزه افتضاحافتضاح ضعیفضعیف

بهترین مکان های تهران برای توریست های خارجی

behtarin makan haye Tehran baraye toriste khareji

همونطور که می دونی تهران پایتخت ایرانه و خیلیی وسیعه و مخصوصا مکان های دیدنی تهران برای توریست خیلی زیاد و معروف هستن. اگه به تهران بری و بخوای بدون راهنما از این مکان ها یعنی مکان های دیدنی تهران برای توریست های خارجی و یا ایرانی بازدید کنی، مطمئن باش که نمی تونی بهترین های اونها رو ببینی. به همین خاطر من توی این پست میخوام از بهترین مکان های دیدنی تهران برای توریست ها برات بگم تا بتونی تهران رو بهتر بگردی.

توی نت نظر بخون: بهترین و جذاب ترین پارک های تهران رو بشناس

بهترین مکان های تهران برای توریست های خارجی

 از بهترین مکان های دیدنی تهران برای توریست: برج میلاد

مکان های دیدنی تهران برای توریست: برج میلاد

برج میلاد رو همه ی مردم ایران می شناسن. این مکان یکی از بهترین مکان های دیدنی تهران برای توریست ها هستش. ارتفاع برج میلاد 435 متر هست و مکان های خیلی خوب و متنوعی مثل: رستوران گردان، سکوی دید باز، گنبد آسمان، لیزریم و… داره که حتما باید ببینید.

آدرس: تهران – بزرگراه حکیم غرب – بعد از بزرگراه چمران – ورودی اختصاصی برج میلاد

برج آزادی

 بهترین مکان های دیدنی تهران برای توریست

مطمئنا برج آزادی هم یکی از اون مکان ها هست که همه ی ایرانی ها اون رو می شناسن. این برج همچنین یکی از نماد های تهرانه و یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب چند تا ازمکان های دیدنی تهران برای توریست هم هست. این برج تو سال 1345 و با طرح حسین امانت ساخته شد. داخل این برج هم جاهای جالبی هست که باید ببینید. همچنین از بالای برج، می تونید قسمت بزرگی از تهران رو ببینید. همچنین بلیت ورودی به برج خیلی ارزونه و خرج بالایی روی دستتون نمی ذاره.

آدرس: تهران- میدان آزادی- برج آزادی

توی نت نظر بخون: بهترین ترفند های تلگرام که فقط اینجا پیدا می کنی.

یکی دیگه از بهترین مکان های دیدنی تهران برای توریست: پل طبیعت

مکان های دیدنی تهران برای توریست کجا ها هستند؟

پل طبیعت یه پل خیلی خیلی زیبا، خاطره انگیز و جالبه. این پل سه طبقه داره که ماشینی از روش رد نمیشه. از روی این پل فقط آدما رد میشن. توی این پل یه عالمه رستوران و کافی شاپ هست که میتونین ازشون استفاده کنین؛ یعنی مجبورین استفاده کنین! شما خود به خود به سوی این رستوران و کافی شاپ ها جذب میشین!

آدرس: تهران- بزرگراه شهید مدرس

جزو بهترین مکان های دیدنی تهران برای توریست: کاخ گلستان

مکان های دیدنی تهران برای توریست: کاخ گلستان

بی شک جزو بهترین مکان های دیدنی تهران برای توریست یا حتی شاید بهترین مکان دیدنی تهران، کاخ گلستانه. این بنا که از عهد قاجاریه و زندیه به یادگار مونده هر کسی رو مجذوب خودش می کنه. همیشه توی کاخ گلستان یک عالم توریست خارجی و ایرانی وجود دارن. کافیه تصمیم بگیرید که به این بنا برید، حدود 3 الی 6 ساعت میتونید توی این کاخ باشید بدون این که حتی ذره ای گذر زمان رو حس کنید. این کاخ قسمت های خیلی خیلی زیادی داره مثل: شمس العماره، تالار آیینه، تالار برلیان، تالار عاج، تالار الماس و خیلی قسمت های دیگه. فقط این رو بدونید که اگه به این کاخ نرید خیلی ضرر کردی!

آدرس: تهران- میدان امام خمینی- کاخ گلستان

کاخ سعد آباد

مکان های دیدنی تهران برای توریست: کاخ سعد آباد

این مجموعه یعنی کاخ سعد آباد، توی ایران خیلی معروفه. کاخ گلستان توی دره دربند یعنی خوش آب و هوا ترین منطقه تهران قرا گرفته و وسعت خیلی زیادی داره. این مجموعه حدود 110 هکتاره! خیلی خیلی زیاد!! مطمئنا شما نمیتونید توی یک روز تمام این مجموعه رو ببینید ولی دیدن چند تا از قسمت های این کاخ خالی از لطف نیست. همونطور که ذکر شد این مجموعه، قسمت های خیلی خیلی زیادی داره مثل: کاخ سبز (کاخ رضا شاه) ، ساختمان جمهور (کاخ ملکه مادر) ، کاخ سفید (کاخ محمدرضا شاه) ،موزه ظروف سلطنتی، موزه آب، موزه نظامی، موزه هنر های زیبا و… .

آدرس: تهران- دربند- مجموعه کاخ سعد آباد

من توی این پست براتون از بهترین مکان های دیدنی تهران برای توریست ها گفتم. مطمئنا این نوشته کاملا کامل نبود ولی چند تا از بهترین مکان ها رو شامل میشه.امیدوارم موقع سفر به تهران حتما به این مکان ها برید و اون ها رو از نزدیک ببینید. اگه شما هم مورد دیگه ای رو در نظر دارید حتما توی نظرات بگید تا با نام خودتون به پست اضافه بشه. امیدوارم از این پست لذت برده باشید.

 

6 دیدگاه

نظر بده

مطلب های مرتبط

  1. مطلب مرتبط:

  2. مطلب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: احسان کرمی

احسان کرمی هستم. عاشق تکنولوژی و برنامه نویسی مخصوصا اندروید. به نوشتن مطلب های جالب و اخبار تکنولوژی علاقه شدیدی دارم. خوشحال می شم نظرتو رو درباره پست هام بشنوم.