in

بی نظیربی نظیر بامزهبامزه ضعیفضعیف افتضاحافتضاح

محبوب ترین نوشیدنی های استارباکس – لیست 10تایی

Mahboobtarin Nooshidanihaye Starbucks – Liste 10tayi

کافی شاپ های زنجیره ای استارباکس منوی متنوعی دارند که بیش از 50 نوع نوشیدنی و خوراکی رو شامل میشه ولی در این بین باید محبوب ترین نوشیدنی های استارباکس بین مشتریان دائمیش رو بشناسی تا بتونی چشم بسته یک نوشیدنی خوشمزه سفارش بدی. در این مطلب می خوام 10 تا از محبوب ترین نوشیدنی های استارباکس رو بهت معرفی کنم. مطمئناً می تونی نوشیدنی دلخواه خودت رو در لیست محبوب ترین نوشیدنی های استارباکس پیدا کنی.

محبوب ترین نوشیدنی های استارباکس

1 – تریپل موکا فراپوچینو (Triple Mocha Frappuccino)

تریپل موکا فراپوچینو استارباکس

تریپل موکا فراپوچینو محبوب ترین نوشیدنی استارباکس در بین مردمه. این نوشیدنی بصورت لایه لایه ست و در هر لایه خامه، شکلات سفید، کارامل و شکلات تیره روی هم قرار میگیرند.

2 – فراپوچینو قهوه (Coffee Frappuccino)

فراپوچینو قهوه استارباکس

ترکیب قهوه، شیر و یخ یکی از محبوب ترین نوشیدنی های استارباکس بنام فراپوچینوی قهوه رو شکل میده. این نوشیدنی برای مدتی از منوی استارباکس کنار گذاشته شده بود ولی بعد از مدتی باز هم به منو برگشت و تبدیل به نوشیدنی پرطرفدار استارباکسی ها شد.

3 – فراپوچینو شکلات و خامه (Double Chocolaty Chip Creme Frappuccino)

فراپوچینو شکلات و خامه استارباکس

در تهیه این نوشیدنی برخلاف اکثر نوشیدنی های استارباکس قهوه بکار برده نمیشه. مواد اصلی تشکیل دهنده این نوشیدنی شیر، شکلات و یخ هستند.

4 – جاوا چیپ فراپوچینو (Java Chip Frappuccino)

جاوا چیپ فراپوچینو استارباکس

جاوا چیپ فراپوچینو همون فراپوچینوی شکلات و خامه ست با این تفاوت که در ترکیب این یکی از قهوه هم استفاده میشه.

5 – کافه موکا (Caffè Mocha)

کافه موکا استارباکس

کافه موکا یا موکاچینو از دیگر نوشیدنی های پرطرفدار استارباکس هست. برای تهیه کردن کافه موکا هات چاکلت رو با قهوه اسپرسو ترکیب می کنند و روش رو با خامه تزئین می کنند.

6 – الترا کارامل فراپوچینو (Ultra Caramel Frappuccino)

الترا کارامل فراپوچینو استارباکس

می تونی طعم کارامل رو در خیلی از نوشیدنی های استارباکس تجربه کنی ولی میشه گفت الترا کارامل فراپوچینو بهترین نوشیدنی کاراملی استارباکسه.

7 – فراپوچینو شیر بادام (Horchata Almondmilk Frappuccino)

فراپوچینو شیر بادام استارباکس

ترکیب قهوه، یخ، شیر بادام و دارچین این نوشیدنی خوش طعم و پرطرفدار استارباکس رو تشکیل میده. فراپوچینوی شیر بادام یکی از محبوب ترین نوشیدنی های استارباکس در دنیاست.

8 – فلت وایت (Flat White)

 فلت وایت استارباکس

نوشیدنی گرم فلت وایت ترکیبیه از شیر گرم و قهوه اسپرسو. این نوشیدنی به شدت در مواقع خستگی یا فشارهای عصبی کاربرد داره و موجب بوجود اومدن احساس آرامش در فرد میشه.

9 –لاته چای سبز (Matcha Green Tea Latte)

لاته چای سبز استارباکس

یک نوشیدنی تسکین دهنده و آرامش بخش بعد از یک روز سخت و خسته کننده کاری. اسانس چای سبز به همراه شیر گرم و یک لایه کف نرم و زیبا لاته چای سبز رو تشکیل میده.

10 – موکا شکلات سفید (White Chocolate Mocha)

موکا شکلات سفید استارباکس

ترکیب شیر، شکلات سفید، سس موکا، اسپرسو و خامه این نوشیدنی خیلی خوشمزه رو تشکیل میده. موکا شکلات سفید یکی از پرفروش ترین نوشیدنی های استارباکس در سراسر دنیاست.

به نظر تو محبوب ترین نوشیدنی استارباکس کدوم نوشیدنیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آزاده ملک زاده

آزاده هستم، یکی از بلاگرهای نت نظر. دختری شاد و فعالم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم. عاشق کافه گردی، فیلم و سریال و بازی های کامپیوتری هستم. به محیط زیست علاقه زیادی دارم و حامی پر و پا قرص حیواناتم، خودم هم یه گربه خوشگل و دوست داشتنی و خاص دارم که همه زندگیمه.
اگه دوست داری بیشتر با روحیاتم آشنا بشی می تونی بزنی رو اسمم و تمام مطالبی که نوشتم رو بخونی. اگه موضوع جالبی به ذهنت می رسه باهام در میون بذار تا درباره ش یک پست جالب و جذاب برات بنویسم.