in

بی نظیربی نظیر بامزهبامزه

ارز WCX چیست؟

Arze WCX Chist?

سالهاست که پول های اینترنتی یا ارزهای دیجیتال مشغول به کار هستن. معروفترین این ارزها بیت کوینه (BitCoin) که قبلا در مورد نحوه خرید بیت کوین مطلبی رو برای نت نظریهای عزیز نوشتم. ارزهای دیجیتال که به کریپتو کارنسی (Cryptocuurency) هم معروفن بیس یا خزانه داری مشخصی ندارن و بصورت جاری و البته در مقادیر کم در بین مصرف کننده ها داد و ستد میشه. به تازگی به دنیای ارزهای دیجتالی ارز جدیدی اضافه شده که ارز WCX نامیده میشه. ممکنه این روزها در مورد ارز WCX در شبکه های اجتماعی چیزهایی شنیده باشی اما اگه این سوال برات پیش اومده که ارز WCX چیست و چطور کار میکنه رو در این مطلب برات روشن میکنم.

ارز WCX چیست؟

ارز WCX

پول الکترونیکی یا ارز WCX در تاریخ 10/10/2017 قدم به دنیای پول های مجازی گذاشت. و هنوز در ابتدای راه قرار داره. در شروع کار، این ارز بصورت هر wcxt مقدار 10 سنت ارزش گذاری شد و بعنوان توکن WCX نام گرفت.

کمپانی WCX کجاست؟

کمپانی WCX یا بصورت صحیح تر WCEX در هنگ کنگ قرار داره و توسط نخبگانی از اپل، آی بی ام و دویچ بانک (Deutsche Bank) راه اندازی شد. هدف از راه اندازی این کمپانی اجرا و عرضه ارز WCX در قالب سهام بوده که در ادامه بیشتر توضیح میدم.

تفاوت ارز  WCX با بقیه ارزها مثل بیت کوین چیست؟

خرید WCEX

در ارزهای مجازی فعلی اگه هر مقدار هم که موجودی داشته باشی تنها با نوسان بازار میتونی سود کنی و دقیقا مثل دلار میمونه. اما با در دست داشتن سهام WCX بصورت ماهانه سود میکنی، و موجودی اصلی هم حفظ خواهد شد. هنوز از میزان دقیق سود و نحوه انجام معاملات اطلاعات دقیقی در دست نیست.

نحوه کار WCX به این صورته که با دریافت بیت کوین از اعضا و سرمایه گذاری اون در بازار سهام، سود حاصله رو بین اعضا تقسیم میکنه.

چطور میشه روی WCX سرمایه گذاری کرد؟

خیلی ساده و البته رایگان. WCEX سایتی رو برای ثبت نام راه اندازی کرده که می تونی برای ایجاد یک حساب رایگان از این لینک اقدام کنی. و جالبه که بدونی پس از ثبت نام در WCX و تأیید ایمیل 50 توکن WCX بعنوان جایزه برات در نظر گرفته میشه که ارزشش 5 دلار امریکاست. یعنی براحتی میتونی 5 دلار بصورت کاملا رایگان سرمایه گذاری کنی و در آینده با بالا رفتن ارزش WCX این 5 دلار هم رشد خواهد کرد.

لینک ثبت نام: https://goo.gl/4FZiKY

همچنین در بخش خرید سهم در این وبسایت میتونی هر مقدار سهم که نیاز داشتی با پرداخت بیت کوین خرید کنی. البته فراموش نکن با توجه به اینکه  WCX در ابتدای راه قرار داره سرمایه گذاری نقدی روی اون با ریسک بالایی همراهه.

یک خاطره در مورد ارز دیجیتال

سالها پیش وقتی برای کسب بیت کوین تلاش میکردم خیلی ها مسخره ام میکردن و میگفتن آخه تا کی میخوای هی از این سایت به سایت دیگه ای بری و با دیدن تبلیغات پول خردهای بیت کوین رو جمع کنی، من یک سال وقت گذاشتم و مقدار ناچیزی بیت کوین جمع کردم. و اون روز ارزش هر بیت کوین زیر 200 دلار بود… اما امروز که ارزش بیت کوین به 17000 دلار رسیده من با همون پول خوردها صاحب 45 میلیون تومان سرمایه هستم!!

دوست عزیزم نظرت رو راجع به ارز WCX برام بنویس. اگه سوالی داری حتما از بخش نظرات بپرس و حتما پاسخ خواهم داد، چون ممکنه سوال تو، سوال خیلی ها باشه.

2 دیدگاه

نظر بده
  1. با سلام
    من تو سایت wcx همانطور که گفته بودید ثبتنام کردم ولی بالانس من صفره.مگه نگفتید به محض ثبت نام ۵۰ توکن به عنوان پاداش بهمون میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: بهنام رحیمی نژاد

متولد اسفند هستم و عاشق نجوم و فضا و سازه های باستانی. این علاقه از زمانی شروع شد که وقتی بچه بودم پدرم ماجرای دیدن بشقاب پرنده رو در فاصله چند متریش توی مزرعه برام تعریف کرد! دیگه همیشه سرم به آسمون بود شاید یه بار چیز عجیبی ببینم! یه بار دیدم ولی نفهمیدم چی بود! چیزی به اندازه بشقاب غذا خوری به رنگ ماه و با سرعت دور شد. راستی یه بار هم یه موجود خاکستری دیدم که دراز و لاغر و سایه مانند بود، هنوزم برام سواله که چی بود! دویدم دنبالش ولی گم و گور شد!
حرفه اصلیم مشخص نیست چیه، خیلی کارا انجام میدم و تو بعضی موارد هم تخصص دارم. طراحی وب، وردپرس، سئو، هاستینگ، الکترونیک، کامپیوتر، IT و شبکه...
شعار من: همه چیز در این عالم یک توجیه علمی داره، حتی...
آرزوی من: تا جایی که عمرم قد بده بتونم هرچه بیشتر سر از کار دنیا در بیارم و با چیزای عجیب و غریبی روبرو شم...