in

بهترین وکیل مهاجرت تهران

behtarin vakil mohajerat Tehran

اگر قصد مهاجرت به کشورهای خارجی را دارید و به دنبال وکیلی خوب و کاربلد می گردید، پس به شما توصیه می کنم که این مطلب را به طور کامل بخوانید. قبل از مهاجرت لازم است که با یکی از وکلای متخصص در این زمینه مشورت کرده و انواع روش های مهاجرت تحصیلی، ازدواج و … را یاد بگیرید. این مطلب در شناسایی دقیق روشهای مهاجرت، به شما کمک خواهد کرد. اما در شهرهای بزرگی چون تهران، پیدا کردن وکیلی معتبر برای مهاجرت کمی دشوار است. در این مطلب بهترین وکیل مهاجرت تهران را به شما معرفی می کنم.

بهترین وکیل مهاجرت تهران

بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران
گروه وکلای آوای عدالت – وکیل پایه یک دادگستری

گروه وکلای آوای عدالت، با ۲۰ سال سابقه موفق

وکلای آوای عدالت با تیمی از وکلای مجرب و ماهر، توانسته است در زمینه مهاجرت بسیار موفق  عمل کند. این موسسه شامل بهترین وکلای مهاجرت در تهران است که در زمینه های مختلف مهاجرت فعالیت می کنند و با مشاوره های دقیق خود، بهترین عملکرد را به اجرا می گذارند. اگر قصد مهاجرت به کشورهای اروپایی، آمریکا و کانادا، دبی و دیگر نقاط جهان را دارید، به این موسسی حقوقی رفته و از آنها کمک و مشورت بگیرید. وکلای با تجربه این موسسه، در تمامی مراحل مهاجرت در کنار شما خواهند بود.

«بیست سال تجربه برای دفاع از حقوق شما کافیست»

  • آدرس: تهران، فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی به سمت ستاری، بعد از شهرداری منطقه ۵، روبروی پارک زنبق، پلاک ۴۳۴ (مراجعه حضوری فقط با تعیین وقت قبلی امکان پذیر است)
  • تلفن: ۴۴۰۳۵۸۴۳ (مشاوره حقوقی حتی روزهای تعطیل)
  • همراه: ۰۹۱۹۰۳۸۰۷۷۲ (مشاوره حقوقی حتی روزهای تعطیل)
  • اینستاگرام

موسسه حقوقی ملک پور، متشکل از وکلای مجرب و با سابقه

موسسه حقوقی ملک پور متشکل از وکلای مجرب و با سابقه

  • آدرس: تهران، میرداماد، میدان مادر، خیابان سنجابی (بهروز سابق)، پلاک ۲۰، واحد ۹
  • تلفن:  ۴۹۱۹۶۰۰۰ ـ ۰۲۱

سازمان مهاجرتی گنجی، ارائه دهنده بهترین خدمات مهاجرتی

سازمان مهاجرتی گنجی با بهترین خدمات مهاجرتی

آقای گنجی، وکیل رسمی مهاجرت به کانادا و همچنین رئیس سازمان مهاجرتی گنجی است. ایشان کارنامه موفقی در زمینه انجام امور مربوط به پرونده های مهاجرت به کانادا داشته اند. این وکیل موفق، به خاطر تجربه چند ساله فعالیت در حوزه مهاجرت و سطح بالای دانش خود، یکی از موفق ترین وکلای مهاجرت در تهران به حساب می آید. تخصص این وکیل سرشناس محدود به مهاجرت نیست و می توانید از تجربه ایشان در زمینه های اخذ اقامت کانادا و مهاجرت به کانادا، دریافت ویزای کانادا شامل ویزای تحصیل کانادا، ویزای نیروی متخصص کانادا و ویزای سرمایه گذاری کانادا و…استفاده کنید. در تیم حرفه ای آقای گنجی، مشاورین، مترجمین و کارشناسان متخصص و خبره ای حضور دارند، که در تمامی مراحل مهاجرت شما را راهنمایی می کنند. با این حساب، گروه حقوقی گنجی یکی از بهترین موسسات مهاجرتی در تهران هستند.

  • تلفن:  ۲۲۸۹۵۴۹۶  – ۲۲۸۹۵۴۹۷

مرکز بین المللی حقوقی تخصصی مهر و داد مسیحا

مرکز بین المللی حقوقی تخصصی مهروداد مسیحا

مرکز بین المللی حقوقی تخصصی مهر و داد مسیحا، در زمینه مهاجرت فعالیت می کند و تیمی از وکلای با تجربه و با سابقه را به خدمت گرفته است. این مرکز از برترین مراکز بین المللی حقوقی است که توانسته با موفقیت های مستمر خود، نظر متقاضیان مهاجرت را به خود جلب کند. برای انجام امور مربوط به مهاجرت خود، می توانید از راهنمایی های این مرکز حقوقی استفاده کنید.

  • تلفن: ۰۰۹۰۵۳۵۳۲۰۶۹۶۴

 دکتر علیرضا عابدی، بهترین وکیل مهاجرت تهران

 دکتر علیرضا عابدی بهترین وکیل مهاجرت تهران

موسسه دکتر عابدی با بهره گیری از پرسنل و وکلایی متخصص در آمریکا و داشتن ۱۵ سال تجربه در امور ویزا و مهاجرت، می تواند به شما در مهاجرت به خارج از کشور کمک کند. این موسسه با تکیه بر تجربه خود، به شما تضمین کسب نتایج مثبتی از مهاجرت را خواهد داد. همچنین در این موسسه حقوقی، طیف کاملی از فرصت های مهاجرت به شما پیشنهاد می شود.

  • آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان فرهنگ، نبش بلوار بیست و چهار متری و کوچه پنجم شرقی، پلاک ۲۷، ساختمان پاسارگاد، طبقه دوم، واحد ۹
  • تلفن: ۲۲۳۸۰۱۰۷

دکتر سیروس احمدی، از برترین وکلای مهاجرت در تهران

دکتر سیروس احمدی جزو برترین وکلای مهاجرت در تهران

دکتر سیروس احمدی، کارشناس رسمی و ثبت شده در سازمان مهاجرت استرالیا و نیوزلند است. جناب دکتر احمدی به عنوان وکیل امور مهاجرت استرالیا، وکالت پرونده های مختلف مهاجرتی همچون تخصص، سرمایه گذاری، تحصیل و پناهندگی را قبول می کند. دفتر مرکزی ایشان در شهر سیدنی استرالیا با عنوان شرکت ویزایاب، مشغول به کار است. اما شعبه مرکزی این شرکت، در تهران با نام «شرکت مهاجران خوش آتیه (مهاجران فردا)» فعالیت می کند.

  • آدرس: تهران، سهروردی شمالی، پایین تر از سیدخندان، شهید قندی غربی، نبش کوچه نهم، پلاک ۱، طبقه ۵، واحد ۱۴.
  • تلفن: ۸۸۵۱ ۸۸۷۵

در این مطلب با بهترین وکیل مهاجرت تهران آشنا شدید. اگر شما هم وکیلی با تجربه و معتبر در زمینه مهاجرت سراغ دارید، لطفا ایشان را در بخش دیدگاه ها به ما معرفی کنید.

مطلب مرتبط: بهترین کشور برای زندگی ایرانی ها

2 دیدگاه

نظر بده

مطلب های مرتبط

  1. مطلب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: لطیفه ایری

لطیفه هستم. یه دختر فعال و پر جنب و جوش. علاقه زیادی به نویسندگی دارم و یکی از بلاگر های نت نظر هستم. عاشق هیجان و یادگیری مطالب به روز هستم. خوشحال میشم اگه مطالبی که نوشتم رو بخونی و نظرت رو بهم بگی و باعث افتخاره اگه پیشنهادی داری باهام در میون بذاری.