in

بی نظیربی نظیر بامزهبامزه

بهترین سایت خرید هاست

behtarin site kharid host

مهمترین بخش راه اندازی یک وبسایت پیدا کردن یک میزبان مناسبه. شرکت ها و سایت های مختلفی برای خرید هاست ارزان و گران وجود داره. بسیاری از اونها سایت معتبر حرید هاست هستن و سالهاست که در این زمینه تجربه و سابقه دارن اما این مسئله موجب نمیشه بهترین هاستینگ ایران باشن. چرا که خیلی از سایت های به اصطلاح معتبر هم خدمات بسیار گرانی رو ارائه میدن و هم پشتیبانی درستی ندارن و صرفاً با هزینه کردن و تبلیغات به محبوبیت رسیدن. اما چطور میشه بهترین سایت خرید هاست رو انتخاب کرد. همونطور که اشاره کردم مبنای انتخاب نمیتونه صرفا قدیمی بودن یک مرکز هاست باشه. چون ممکنه یک شرکت تازه تأسیس هم شروع خوبی داشته باشه و با توجه به کیفیت خدمات تبدیل به بهترین سایت خرید هاست بشه. توی این مطلب میخوام چندتا از سایت هایی که بعنوان بهترین سایت خرید هاست می شناسم بهت معرفی کنم.

در نت نظر بخون: بهترین فروشگاه اینترنتی ایران

معیار انتخاب بهترین سایت خرید هاست

از اون جایی که اغلب شرکت های هاستینگ دسترسی به مستقیم به سرورها ندارن در صورت خرابی های فیزیکی مثل سوختن پاور، هارد، یا دیگر قطعات سخت افزاری، قطعی های مقطعی وجود داره و چاره ای جز صبر کردن نیست. سرورها در کشورهای مختلفی در ایران، المان، انگلیس، کانادا، فرانسه و حتی در دیتاسنترهای ایرانی مثل افرانت، پارس آنلاین، تبیان و… قرار گرفته.

اگر بر فرض سایتی داشته باشید و سرور دچار قطعی ناگهانی بشه، با توجه به موارد فوق که چاره ای جز صبر کردن نداری، چه انتظاری از یک فروشنده هاست داری؟ از اونجایی که خودم تجربه خرید از بسیاری از سرویس دهنده ها رو دارم این انتظارات رو بصورت احتمالی در نظر میگیرم که شامل موارد زیره:

  • اطلاع رسانی سریع و صریح فروشنده در خصوص قطعی
  • پاسخگویی به تیکت و تلفن و عدم رد تماس
  • پشتیبانی در ساعات مختلف شبانه روز
  • دانش فنی کارمندان
  • دارا بودن بخش آموزش های لازم در سایت
  • منصف بودن در قیمت دهی سرویس
  • رسیدگی دوره ای به سرورها

متأسفانه علیرغم شعارهای زیادی که در سایت های هاستینگ داده میشه به ندرت بهشون عمل میشه. و تجربه ای که در طی این سالها داشتم باعث شده در انتخاب وسواس زیادی به خرج بدم. و البته این دلیل نمیشه اون شرکت هایی که ازشون اسمی برده نمیشه پس خوب نیستن. بزار به حساب عدم شناخت کافی بنده از اون شرکت. همچنین در موارد قید شده هیچگونه الویت بندی یا رتبه بندی مدنظر نیست و صرفا تصادفی درج شده.

بهترین سایت خرید هاست

شرکت رسانه گستر داتیس (irpowerweb.com)

سایت هاستینگ معتبر

تقریبا از شروع کارشون که از سال ۸۷ بوده با این شرکت کار کردم و به خیلیها هم توصیه کردم که هاست یا دامنه مورد نیازشون رو از اینجا بگیرن. البته سخت گیریهای زیادی روی تقسیم منابغ هاست اشتراکی دارن و کمی قیمتشون بالاست. بنابراین اگه دنبال خرید هاست ارزان هستی توصیه نمیشه. ولی بعنوان یک سایت معتبر خرید هاست کاملا قابل اعتماد هستن.

طلاهاست بهترین سایت خرید هاست و دامنه (talahost.com)

بهترین سایت هاست ایران

طلاهاست یکی از اون سایت هاییه که شاکی خیلی کم داشته و همیشه در پشتیبانی و ارائه سرورهای متنوع و قیمت مناسب زبانزد بودن.

ایران سرور سایت معتبر خرید هاست در ایران(Iranserver.com)

بهترین هاستینگ ایران

ایران سرور هم باز یکی از عمده سایت های قدیمی فروش هاست در ایران محسوب میشه و به جرأت میشه برچسب بهترین سایت خرید هاست رو بهشون چسبوند. بسیار کم حاشیه، منظم و معتبر از خصوصیات این شرکت هست.

نت افزار سایت بهترین هاستینگ ایران (Netafzar.com)

سایت معتبر خرید هاست

با توجه به نظرسنجی از که از مشتریان نت افزار داشتم ۹۸ درصد از کیفیت خدمات این شرکت راضی بودن. البته شرکت دیگه ای هم با نامی مشابه به اسم نت افراز در حال فعالیت هست که خیلی ها هنوز تفاوت این دو شرکت رو نمیدونن. بعنوان بهترین سایت خرید هاست میتونید روی افزار حساب باز کنید.

خرید هاست ارزان و باکیفت از آزاد وب (Azadweb.com)

خرید هاست ارزان و باکیفیت

آزاد وب با سابقه ای ۸ ساله در زمینه هاست و دامنه، از دو بخش تشکیل شده. بخشی که در سایت اصلی قرار داده و به آموزش های متنوعی پرداخته و بخشی که بعنوان فروش سرویس هاست فعالیت داره. سرویس های متنوعی هم در کنار هاست مثل سئو و طراحی سایت هم در آزاد وب انجام میشه و پشتیبانی خوبی داره. در کل تأیید میشه و خرید هاست از آزاد وب پشیمانی به همراه نخواهد داشت.

میهن وب هاست (Mihanwebhost.com)

بهترین سایت خرید هاست

میهن وب هاست حدود ۶ سالی میشه که در عرصه میزبانی وب فعالیت داره و از تیم نسبتاً قوی در بخش پشتیبانی و فروش و فنی برخورداره. همچنین در میهن وب هاست سرورهای ایرانی نیز ارائه میشه که در دیتاسنتر شخصی خودشون در رشت نگهداری میشه.

در نت نظر بخون: بهترین سایت خرید لباس

برای اینکه در انتخاب بهترین سایت خرید هاست خیلی دچار سردرگمی نشید به همین تعداد بسنده میکنیم اما با یک سرچ کوچیک درگوگل میتونی متوجه بشی که صدها سرویس دهنده هاست وجود داده. و من نمیتونم همه شون رو تجزیه تحلیل و اینجا ارائه بدم. لذا از اونجایی که تجربه کار با این عزیزان رو داشتم و همچنین بارها توسط دیگر ارائه دهندگان هاست ضررهایی رو دیدم انتخاب من این موارد هستن. ولی اگر تجربه خرید هاست از سایت های دیگری رو هم داری و فکر میکنی که کارشون خوبه به من معرفی کن تا بعد از بررسی در لیست قرار بدم. ممنون که مطلب رو دنبال کردی.

1 دیدگاه

نظر بده
  1. شرکت سرور پارس به عنوان یکی از قدیمی ترین شرکت های ارائه دهنده هاست و دامنه هم خدمات خیلی خوبی ارائه میده که من خودم هم از این شرکت و هاست و سرورهاش استفاده کردم و کاملا راضی بودم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: بهنام رحیمی نژاد

متولد اسفند هستم و عاشق نجوم و فضا و سازه های باستانی. این علاقه از زمانی شروع شد که وقتی بچه بودم پدرم ماجرای دیدن بشقاب پرنده رو در فاصله چند متریش توی مزرعه برام تعریف کرد! دیگه همیشه سرم به آسمون بود شاید یه بار چیز عجیبی ببینم! یه بار دیدم ولی نفهمیدم چی بود! چیزی به اندازه بشقاب غذا خوری به رنگ ماه و با سرعت دور شد. راستی یه بار هم یه موجود خاکستری دیدم که دراز و لاغر و سایه مانند بود، هنوزم برام سواله که چی بود! دویدم دنبالش ولی گم و گور شد!
حرفه اصلیم مشخص نیست چیه، خیلی کارا انجام میدم و تو بعضی موارد هم تخصص دارم. طراحی وب، وردپرس، سئو، هاستینگ، الکترونیک، کامپیوتر، IT و شبکه...
شعار من: همه چیز در این عالم یک توجیه علمی داره، حتی...
آرزوی من: تا جایی که عمرم قد بده بتونم هرچه بیشتر سر از کار دنیا در بیارم و با چیزای عجیب و غریبی روبرو شم...