in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح ضعیفضعیف

در 3 دقیقه با مشخصات آیفون 6 اس آشنا شو!

Dar 3 daghighe ba iPhone 6s ashna sho!

کماکان گوشی آیفون 6 اس یکی از بهترین گوشی های حال حاضر موجود در بازار است. همه مشخصات آیفون 6 اس را در 3 دقیقه بخوان.

در 3 دقیقه با مشخصات آیفون 6 اس آشنا شوید!

مشخصات آیفون 6 اس

آیفون 6 اس برخلاف پیشبینی برخی شرکت‌های تحلیل بازار که از کاهش رشد فروش سخن می‌گفتند، همچون نسل‌های قبلی خود رشد فروش خوبی داشته است. این گوشی هوشمند شرکت اپل که در سپتامبر 2015 رونمایی شد، توانست تعداد قابل توجهی از مشتریان برندهای دیگر این صنعت را نیز به سمت خود جذب کند.

در نت نظر بخوان:  ۵ حقیقت جالب در مورد شرکت اپل

یکی دیگر از مشخصات آیفون 6 اس استفاده از پردازنده A9 استفاده کرده است که قدرت پردازشی آن نسبت به نسخه قبلی آیفون 50% بهبود در عملکرد داشته است که این مورد در رابطه با پردازش تصویری تا 90% است. این چیپست دارای 2گیگابایت رم است.

درباره مشخصات ظاهری آیفون 6 اس میتوان به وزن 143گرمی و پهنای 7.1میلیمتری اشاره کرد. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی با رزولیشن 750×1334 است که  دارای تراکم پیکسلی 326ppi می‌باشد. بدنه این گوشی آلومینیومی بوده و مقاومت بسیار بالایی دارد.

آیفون 6s از سیستم عامل iOS 9 استفاده می‌کند که امکان بروزرسانی به نسخه 10 این سیستم‌عامل را خواهد داشت. سخت افزار آیفون 6اس هماهنگی بالایی با سیستم عامل دارد و همن باعث افزایش کارایی آن می‌شود.

دوربین اصلی آیفون 6S 12مگاپیکسل بوده و قابلیت فیلمبرداری 4K را دارا می‌باشد. آیفون 6اس دارای دوربین دوم 5مگاپیکسلی است. از جمله بهبودهای مهم دوربین در این سری از آیفون را می‌توان به افزوده شدن ویژگی LIVE  (ذخیره چند فریم قبل و بعد از ثبت تصویر برای استفاده در هنگام ویرایش تصویر) و Retina Flash (ثبت تصاویر با نور کم توسط دوربین دوم) اشاره کرد.

باتری لیتیم پلیمری آیفون 6اس دارای ظرفیت 1715mAh است که امکان 14 ساعت مکالمه بی وقفه یا 50ساعت پخش ویدئو را به شما می‌دهد و در حالت استندبای می‌تواند گوشی آیفون شما را تا 240ساعت زنده نگه دارد!

از تکنولوژی جدیدی که با آیفون 6اس عرضه شده است، تاچ سه بعدی است که با بررسی میزان فشار وارده به صفحه نمایش بین لمس آرام و لمس با فشار بیشتر تمایز قائل شده و دستورات متفاوتی را اجرا می‌کند.

برای کسانی که قصد خرید این گوشی را دارند پیشنهاد می‌کنیم که تعلل را کنار بگذارند. آیفون 6 اس را تا رسیدن نسل بعدی آیفون در میان گوشی های هوشمند پیشتاز دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: سیامک

نویسندگی را دوست دارم و به خصوص در مورد سینما. سعی می کنم نگاه مهندسی و علمی به همه چیزهای دور و بر داشته باشم چرا که قبل از نویسنده بودن مهندس هستم. سعی می کنم با نوشتن در مورد مسائل جذاب و نه چندان سطحی روز کمکی بکنم به بالابردن سطح دانش عمومی و بعضا تخصصی جوان هایی مثل خودن.